WINDS & TT vs WIC &TT Merkwaardig gevechtje tussen 1 en 4 uur snachts

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• WINDS & TT vs WIC &TT Merkwaardig gevechtje tussen 1 en 4 uur snachts

Rond 1 uur snacht start ik het rebellen met 60 hopjes tegen 60 hopjes. Dankzij de stadsmuur natuurlijk goed te winnen. Toen koos Freule er tot mijn vreugde voor om mijn stad met 150 schutters te verdedigen en zo aan mijn zijde te strijden :) maar vervolgens waren we de dupe van een bug als ik me niet vergis.

Freules al aanwezige hopjes en de 150 schutters begonnen ineens aan beide zijde te vechten. Dus 60 hopjes en 150 schutters van Freule in de aanval en in de verdediging tezamen met mijn hopjes.

Ron 3 uur snacht besloot ik maar mijn 50 resterende hopjes weg te sturen nadat Kani met versterking kwam. Heb ze het maar met elkaar laten uitvechten. Zo kost het mij niets :). Echter wel 23 hopjes verloren :/

Gevecht voor poliS
      ( 11.09.2009 4:00:13 )

Freule van Virginia, martinhondaesi van Vrede op aarde, Kani van Kissaki
      vs
      Erigenea van poliS,Freule van Carmellito Z

Aanvallende kracht.............31,209 - Aanvallende kracht.................14
      Verdedigingskracht.............29,329 - Verdedigingskracht..............4,557
      Uithoudingsvermogen.............3,783 - Uithoudingsvermogen...............400
      ..................................... - Stadsmuur:.......................200%

Hopliet...................285(-61)... - Hopliet....................15(-59)...
      Schutter..................199(-131).. - Schutter...................20(-73)...
      Stoom reus................175(-11)... - Stoom reus.................72(-129)..
      Bombardier.................46(-4).... - .....................................

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
      Generalen........................-773 - Generalen......................-1,147
      Schade.........................77,373 - Schade.........................114,731
      ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Victors:
      Freule, martinhondaesi, Kani

Created using DLR's Ikariam CR Converter (Version 1.7.0)
      Erigene,
      Trots Minister der LFT
    • Inderdaad, een vreemd verhaal. Ik twijfelde nog of ik op de verkeerde knop had geklikt of misschien op miraculeuze wijze op twee tegelijk? Wat een tweestrijd :crazy: . Kgaf mezelf best goed klappen. :lol: