WINDS vs WIC (6 vs 8) spannende en langdurige mega gevecht. >4Mil schade

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Turk wrote:

Ondanks de nederlaag gaan we gewoon door met het farmen van de Winds.

Ik ben daar nu 3 dagen met me ploffertje en heb al meer dan 800k gs geplunderd.

Winds bedankt
      :gj:
      En toch, kun je daar niet mee winnen........... :devillol:

The post was edited 1 time, last by cruncher ().

• Turk wrote:

@ lord
      Je hebt gelijk dat je nooit van mij hebt gehoord want ben net een uur lid van dit forum.

:welkom:
      Turk, ik heb het niet over het forum maar gewoon waar dit spel om gaat, een CR/HOF,daar ziet ik jou nooit staan. Net een uurtje ikariam aan spelen ofzo :cirkel:
    • Turk wrote:

Ondanks de nederlaag gaan we gewoon door met het farmen van de Winds.

Ik ben daar nu 3 dagen met me ploffertje en heb al meer dan 800k gs geplunderd.

Winds bedankt
      :gj:
      Even kijken Turk.

Als je 120 schepen hebt plunder je maximaal 60.000 goederen. 3 plunderingen per dag zijn ongeveer haalbaar maal 3 dagen. Dat is dus voor de niet rekenaars onder ons:

60.000gs x 3pd x 3dagen = 540.000 (maxiaal)

Dit is dan het maximale wat je hebt kunnen plunderen als alle steden overvloedig gevuld waren. Maar als generaal heb ik je niet eens zo vaak zien aanvallen (als bovenstaand berekend) terwijl ik het goed in de gaten heb gehouden.

Een beetje overdreven dus TURK. Of zit ik er naast? maar je zult vast veel geplunderd hebben...
      Erigene,
      Trots Minister der LFT
    • Heel mooi gevecht, kan je nagaan dat dit de nieuwe converter is.. De oude geeft dubbele aan punten!!

En wat geven die paar bombardiers toch steeds zoveel punten.. echt apart dat.

Maar schitterend, grootste HoF Ika op het moment!

@ Erigenea

160 schepen= 80 000 x 3 x 3 = 720 000 GS.. 1x extra plunder behalen betekent al 800k.

Weet niet waar je 120 schepen vandaan haalt.. maar anders hang je nog in 0.2.8 met je gedachte haha.
      STOP
    • sjonhead wrote:

Heel mooi gevecht, kan je nagaan dat dit de nieuwe converter is.. De oude geeft dubbele aan punten!!

@ Erigenea

160 schepen= 80 000 x 3 x 3 = 720 000 GS.. 1x extra plunder behalen betekent al 800k.

Weet niet waar je 120 schepen vandaan haalt.. maar anders hang je nog in 0.2.8 met je gedachte haha.

naja... Turk heeft maar 750k punten, wat zou moeten betekenen dat hij maar 350k punten aan gebouwen/onderzoeken heeft opgebouwd. Aangezien 160 schepen bijna 500k punten waard zijn, dus denk dat de schatting van Erigenea toch iets meer richting de waarheid gaat.

Daarnaast natuurlijk een super mooi gevecht, vond dit nou eindelijk eens overdag plaats?
    • Markos wrote:

sjonhead wrote:

Heel mooi gevecht, kan je nagaan dat dit de nieuwe converter is.. De oude geeft dubbele aan punten!!

@ Erigenea

naja... Turk heeft maar 750k punten, wat zou moeten betekenen dat hij maar 350k punten aan gebouwen/onderzoeken heeft opgebouwd. Aangezien 160 schepen bijna 500k punten waard zijn, dus denk dat de schatting van Erigenea toch iets meer richting de waarheid gaat.

Daarnaast natuurlijk een super mooi gevecht, vond dit nou eindelijk eens overdag plaats?

Dit was inderdaad eindelijk eens overdag...............