Ikariam Terror Team (ITT)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• ITT krijgt langzaam meer leden:)
    Vandaag zijn er 2 leden gejoint:
    Eburoon en Darth-Twelve
    Deze week zijn er 3bij gekomen en 1 weggegaan en dat was Thranduil wegens inactivieteit:)

G`r Ynnad10
  • bump, de 1e HoF's zijn al geschreven, maar we gaan door. Ook heb we 9 leden, dus we zoeken nog 21 leden. We schieten aardig omhoog, dus we hebben onze eisen verhoogt naar:

250.000 totale score
    3.000 generalenscore
    een aanvallend ingestelde speler die niet bang is om wat legers kwijt te raken en op te bouwen.

Fan-art Helper
  • we zoeken nog een paar leden dus je kunt jezelf nog aanmelden als je aan de eisen voldoet (die staan in mijn bericht boven me)

we hebben ook een nieuwe minister v. binnenlandse zaken

gefeliciteerd ikke715

let's :rockon:

Fan-art Helper
  • athens wrote:

gefeliciteerd ikke715

Raaawr, ikke715 meld zich!

Beste spelers, ITT is echt een alliantie waarbij je lekker je gang kan gaan, en het totaal niet serieus is ( behalve als het eropaan komt.) eerlijkheid voorop, nietwaar?:P
    Spreek dit jou aan, meld je dan aan en als je aan de eisen voldoet laat ik je binnen!

M.v.g ikke715
  • ikke715 wrote:

athens wrote:

gefeliciteerd ikke715

Raaawr, ikke715 meld zich!

Beste spelers, ITT is echt een alliantie waarbij je lekker je gang kan gaan, en het totaal niet serieus is ( behalve als het eropaan komt.) eerlijkheid voorop, nietwaar?:P
    Spreek dit jou aan, meld je dan aan en als je aan de eisen voldoet laat ik je binnen!

M.v.g ikke715

zo ongeorganiseerd, lol, het is een leuke en gezellige boel bij ons, maar als we 't willen kunnen we wel goed serieus worden en aanvallen :cirkel:

Fan-art Helper
  • Sinds vandaag 29-08-09 ben ik verwijderd uit ITT.
    De reden wil ik je vertellen via PM.

Wat mij betreft mag ik deze thread blijven staan maar moet de hoofdpost wel worden verwijderd...

Dus ITT heeft een nieuw generaal nodig.
    Bij deze is 1van de 3 oprichters van ITT een nieuw avontuur begonnen.

G`r Ynnad10
    Jammer voor de andere spelers van ITT
  • Ynnad10 wrote:

Sinds vandaag 29-08-09 ben ik verwijderd uit ITT.
    De reden wil ik je vertellen via PM.

Wat mij betreft mag ik deze thread blijven staan maar moet de hoofdpost wel worden verwijderd...

Dus ITT heeft een nieuw generaal nodig.
    Bij deze is 1van de 3 oprichters van ITT een nieuw avontuur begonnen.

G`r Ynnad10
    Jammer voor de andere spelers van ITT

jammer ynnad10 dat het zo moest gaan, maar verdraai de reden niet...

Fan-art Helper