Discussie over toekomstig forum

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Discussie over toekomstig forum

Naar aanleiding van dit verhaal: Er komt een nieuw forum

Kan hier worden gediscussieerd en / of kunnen vragen worden gesteld.
      Waar mogelijk, zullen wij jullie vragen beantwoorden.

Neem in de vraagstellingen mee:

• Dit nieuws werd ons ook net (ongeveer 16 uur geleden) bekend gemaakt
      • Meer informatie dan er tot op heden is gegeven, hebben wij ook (nog) niet.
      • Alle spelers die het wensen, moeten een nieuw account aanmaken, je huidige account vervalt.
      • Betekent dit dat spelers met een (perma) ban opnieuw op het forum kunnen > Ja!

Waar nieuwe informatie beschikbaar wordt, zullen wij dit met jullie delen.

Jullie Ikariam NL Team
      trots lid Dead Rabbits
      Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
      Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl
    • Zo stil, iedereen vol gedachten hoe het zal worden, met stomheid geslagen, of afwachtend....

Op het Engelse forum is er al een gesprek aan het ontstaan.
      Met iets meer info.

board.en.ikariam.gameforge.com…postID=728395&#post728395

Ik zelf vind het jammer als de info van alle gevechten verloren gaat, maar zie mezelf ook niet alles kopiëren. De heftige discussies van de begintijd van voor de merge, ze zijn onze geschiedenis.
      Hoe zal het worden dadelijk?

Zeta DND
      :love:
    • waar een verhaal stopt
      kan altijd weer een nieuw verhaal gestart worden

oude tijden nieuwe tijden
      of was het goede tijden slechte tijden

wie zou het weten

ik zie jullie daar The Next Episode

:bday2: :love:

hahahah ik kan nog altijd edite
      leeuw tja oude tijden soms waren we stom soms waren we hard soms waren we noem maar op
      het is indd jammer dat ze niet alles overzetten maar ja niet alles is voor eeuwig

Eve - Let Me Blow Ya Mind ft. Gwen Stefani

The post was edited 7 times, last by degekkevos ().

• Ik vind het jammer dat het oude forum verdwijnt aangezien ik als redelijk nieuwe speler graag rapportjes terug lees af en toe :gamer:
      Voor de oudere spelers kan ik goed begrijpen dat er een stuk historie weg gaat... Wel weer een reden om een nieuwe te schrijven met elkaar :P