Leven in de brouwerij

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Leven in de brouwerij

De voorbije (bijna) 5 jaren lieten mij op werkvlak niet toe om ikariam actief te houden...dit is nu rechtgetrokken.
      Verleden week (vorig jaar :D ) toch maar beslist om nog eens kijkje te nemen op ouwe account en deze bleek nog redelijk op orde te zijn (voor die tijd toch)

Nu moet ik vaststellen dat er heleboel oude spelers zijn verdwenen (om welke rede dan ook..de ene mijn oprechte innige deelneming, de andere door spelveranderingen die zijn doorgevoerd via GF:als ik de ouwe actieve spelers hier mag geloven,...) en het hier een saaie boel is geworden.

Wel ik kan jullie laten weten dat er weldra weer wat leven in de brouwerij komt ;) net zoals de tijden op Alpha.
      Leuk om te zien hoe jullie na 5 jaren hebben kunnen verder bobben en zacht zijn uitgeslapen...
      Gelukkig nieuwjaar Zeta :sm:
      Yours truly, slider
    • Hierbij mijn korte sollicitatie om toe te treden tot jullie Alliantie OLDSKOOL:
      Afkomstig uit een vroegere fase...sinds 28-12-2018 weder opgestaan uit de assen van de toenmalige krijgers om vanaf heden de verveling en bobjes hier op Zeta wat op te vrolijken en de boel weer wat op stelten te zetten...het jaar 2019 zal Ikariam DOT nl ingaan als oorlogsjaar xD

Eindelijk terug wat leven in de brouwerij!!!! Misschien wat pacifisme in het jaar 20 20 LoL

Hier gekke vos, schudt jouw diplo daar eens wakker om op het juiste knopje te drukken voor ie in slaap dondert op Zeta :tres:
    • Is dit Rock 'n Roll genoeg? :thumbsup:

Gevecht voor Aether(13.01.2019 21:23:19)
      Rosie[-O-] uit Polis
      vs
      joop571201[TWIO] uit Aether

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Stoomreus..............................70(-5) - .............................................
      Mortier................................30(-0) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................5(-2)
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generaals.................................-31 - Generaals...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.......................77.5
      Schade...................................1550 - Schade......................................0
      Schadeverdeling..........................100% - Schadeverdeling............................0%

Winnaars: Rosie[-O-]

Verliezers: joop571201[TWIO]

De stad Aether werd geplunderd door Rosie[-O-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 51,108 , 65,891

De aanvallers wonnen het gevecht omdat ze door de muren gebroken zijn en de verdedigers geen eenheden ter plaatse hadden om de gaten te dichten.

The post was edited 3 times, last by Rosie ().

• Je hebt tenminste wel wat weerstand...hier kom ik echt dingen tegen die ik vroeger NOOIT voor mogelijk achtte...
      Beeld je even in: speler heeft in totale score een miljoentje meer dan jou, goud ongeveer een 400miljoen in bezit, ...en dan bezet je de haven die totaal vrij is...kan bekijk je zijn stad en merk je op: géén muurtje (wel een stad van level 26), géén scheepswerf alsook géén barak...daar gaat enige verdediging! Dan merk ik toch op: slider, wat is het hier een rare boel geworden, dit was ondenkbaar op alpha! ;( zo ontroerd dat ik hier echt 1 traan heb gelaten. 0 generale score? dit houw je echt ni voor mogelijk. Moet ik wel zeggen dat de rest van men buurt wel wat waakzamer is hoor...der ben ik nog omgeven door wat ouwe bekenden. Hoe is het verder aan de andere kant van de wereld Rosie en Vos? (ik voel dat jullie ook 'wat buit' binnenhalen)

Ow rapportje, misschien eens kijken om volgende keer al men schepen vol te laden? Lekker RELAX

13.01.2019 23:16 1 schepen van ξDionysos bezetten de haven van HEPA

Gevecht voor HEPA
      (14.01.2019 0:31:42)
      slider uit
      vs
      Wiard[REL] uit HEPA

Hopliet................................50(-0) - .............................................
      Ram.....................................6(-0) - .............................................
      Katapult................................6(-0) - .............................................
      Mortier................................12(-0) - .............................................
      Kok....................................15(-0) - .............................................
      Generaals...................................0 - Generaals...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten..........................0
      Schade......................................0 - Schade......................................0
      Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling............................0%

Winnaars: slider

Verliezers: Wiard[REL]

De stad HEPA werd geplunderd door slider. Volgende grondstoffen werden gestolen: 24,055 Bouwmateriaal, 7,068 Wijn, 37,605 Marmer

The post was edited 4 times, last by sliderke: Rare melding:This post will remain inaccessible for others until approved by a moderator. ().