Theatertje werkt weer niet

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Theatertje werkt weer niet

Het is heel lang goed gegaan. Maar nu is het weer mis. Na 16 seconden spelen probeert mijn browser (firefox) het volgende stukje film te laden maar dat lukt niet. Geldt voor alle drie de gunsten. Wisselen van stad helpt ook niet.
      Heeft iedereen dat? Of is het een dingetje binnen mijn computer?
    • He vervelend. Dan is het geen bug, maar ligt het bij mij. Van alles geprobeerd. Geschiedenis volledig gewist met cookies en buffers en al. Moet je overal weer inloggen, maar dat is eigenlijk wel eens goed.
      Iemand nog tips? Anders laat ik het er gewoon bij. Zo veel scheelt het nou ook weer niet. Ik ga wel weer dagelijks een barbarendorpje doen. Worden die jongens ook weer eens bezig gehouden.
    • Ik heb heel soms dat het filmpje blijft hangen, dan klik ik hem weg, wacht een minuutje en start hem opnieuw.
      Heb het zelf nog niet meegemaakt dat alles wat jij hebt gedaan, niet werkte.

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
      Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail

• Helder momentje gehad. Google chrome opgestart en het theater uitgeprobeerd. En het filmpje draait gewoon... Na 2 filmpjes toch nog even terug naar firefox om het derde filmpje uit te proberen, maar nee, het stopt weer. Derde filmpje afgedraaid op chrome. Het blijft iets duisters, internet. Maar als het zo moet dan moet het maar zo. Ik ga me er verder niet meer in verdiepen.