grondstoffen veilig in handelpost

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• grondstoffen veilig in handelpost

Is het een idee om de grondstoffen die je in de handelspost te koop zet, mee te laten tellen in de (veilige)opslag.
      Hierbij gaat het er dan vooral om dat ze niet te plunderen zijn.
      Dit tot het maximaal veilige grondstoffen in de opslag.
    • Dan is wat in de pakhuizen ligt ineens heel weinig, wat daar veilig van is. Via handelsplaats is het dan wel ineens erg veel, dus groot verschil.

Ik vind het idee wel grappig, je kunt zo wel een wat meer 'veilige' plek maken (of meerdere). Het maakt voor mij eigenlijk niet zo veel uit. Bedoel het kost je ook een bouwplek, ik zou echt niet in elke stad een plek willen opgeven voor handelspost om goederen veilig te houden. Misschien voor kleinere en startende spelers wel fijner.

Echter haalt het ook weer stukje jagen weg wat sommige spelers doen (kijken waar er veel te koop staat en dan uhm 'gratis' gaan shoppen).

Voor en nadelen, lastige! Ik weet het nog niet of ik voor of tegen zou zijn. Misschien blijf ik neutraal haha.

If you give a man fish you will feed him for a day.
      If you teach a man to fish you will feed him for a lifetime.