Search Results

Search results 1-20 of 25.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Een onverwacht afscheid...

Plinfut - - Wereld Discussie

Jeetje, dat komt zeker onverwacht... Ik heb een tijd in zijn alliantie gezeten en hem nog een paar keer in het echt gezien. (En zelfs nog een keer per ongeluk gebeld toen ik iemand met dezelfde naam moest hebben :P) Hij stond altijd zo positief in het leven en leek zo jong en gezond in zijn hele doen en laten. Het is moeilijk te geloven dat hij niet meer onder ons is. Heel veel sterkte voor zijn familie, vrienden en mede-spelers...

• Culturele Verdragen

Plinfut - - Diplomatie

Het begint al aardig te vullen, maar ik heb nog steeds plek zat. Nog ruimte voor zo'n 40 stuks te vullen. Ingame: Plinfut

• Culturele Verdragen

Plinfut - - Diplomatie

Wil jij graag een persoonlijk schilderij? Ik heb nog 75 lege doeken staan die ik met liefde voor jou vul. Aanvragen mogen ingame naar Plinfut, eventueel met een korte beschrijving van jezelf en/of hobby's. Dan ga ik aan de slag om er iets leuks van te maken.

• Ik heb ook nog 5 plekjes vrij voor de liefhebber.

• Ik heb op dit moment nog 5 lege plekken en musea worden nog steeds uitgebreid. Verdragen zijn dus in redelijke overvloed beschikbaar voor de liefhebber. Mijn burgers zijn dol op kunst, dus ik garandeer je dat je werk goed bekeken wordt. Ingame-naam is net als hier Plinfut.

• Dit had ik vanmorgen ook tijdens het accepteren van een nieuwe, maar zodra ik op bevestigen drukte, waren ze allemaal weer terug. Je hoeft dus niet heel hard te zoeken.

• Quote from deuz14: “t gaat alleen nu wel erg opvallen dat er suggestief gelezen word Al49 :thumbdown:” Heel duidelijk ja. Je bent echt een meester op dat gebied, deuz14! Fijn dat je dat zelf even aangeeft zodat mensen je teksten met een korreltje zout kunnen nemen.

• Quote from deuz14: “Je weet zelf dat dat niet waar is....als je alleen maar klikt en teveel punten krijgt komt BOG ook een keer langs ;)” Als je de eindsprint te vroeg inzet dan kan BOG inderdaad nog een keer langskomen, maar dat heeft niets te maken met voor wie je spaart. Als BOG-spaarders woensdag al in de top 10 staan, worden ze ook onherroepelijk nog een keer leeggehaald. Mijn punt is dat de BOG-spaarders die de top 50 halen, tot vrijdagavond onder de radar te blijven en in de laatste 48 uu…

• Quote from deuz14: “Het militair ingrijp van BOG is ook enigzins te begrijpen, maar als je het omdraait....Ik (of Hades of enige andere speler dan ook) kan niet zomaar iedereen die bij de BOG-pact hoort laten klikken en aan het eind de bonus opstrijken. Die bonus wil ik (of andere spelers) zelf ook wel hebben...ik hoop dat je dat ook snapt.” Zoals je zelf al aangeeft, behalen de meeste spelers de top 50 door te klikken, zonder plunderen van piratenpunten of militair ingrijpen. Als anderen de bon…

• Wegens uitbreiding en inactief gevallen spelers, heb ik nog een groot aantal plekken vrij.

• Door de nodige uitbreiding heb ik weer 6 plekken voor de liefhebber.

• piratenspel

Plinfut - - Diplomatie

Waarom zou je het los willen/moeten zien? De prijs van het piratenspel wordt gebruikt in de rest van Ikariam, dus het de elementen zijn met elkaar verbonden en piratenpunten zijn in zekere zin gelijk aan grondstoffen. (Of in ieder geval een soort optie daarop.)

• piratenspel

Plinfut - - Diplomatie

Een kleine speler hoeft ook niet zelf de bonus op te halen. Zoals ik eerder al aangaf kan hij er ook om vragen in ruil voor piratenpunten als hij zich in goed overleg laat leeghalen, maar ook plunderen hoeft niet door de kleine spelers te gebeuren. Er zijn genoeg middelgrote spelers die vinden dat de kleine spelers te weinig krijgen. Als zij echt vrezen voor de sfeer op hun server, kunnen zij de verantwoordelijkheid nemen om de winnaars te plunderen en de opbrengst te verdelen onder de kleine sp…

• piratenspel

Plinfut - - Diplomatie

Quote from jessica: “wat Vampier wil aangeven is dat juist die lagere spelers vaak op de laatste dag alsnog van hun punten beroofd worden.” Volgens mij is de maatregel die Joffer al aangaf een soort ongeschreven regel, niet alleen bij BoG maar op de hele server. Ik heb in ieder geval niet de indruk dat dit veel voorkomt op Delta. En mocht ik het mis hebben, zijn er nog steeds twee andere opties om voordeel te halen uit het piratenspel. Zelfs spelers die te klein zijn om iemand uit de top 50 te p…

• piratenspel

Plinfut - - Diplomatie

Ik ben het er om vele redenen niet mee eens dat het piratenspel oneerlijk is: - De gehele top 50 krijgt meer dan hun veilige opslag en een groot deel van de prijs is dus plunderbaar. De topscore geeft openlijk aan waar de grondstoffen bezorgd zijn en volgens mij kan niemand al zijn steden tegelijk verdedigen, laat staan tegen de hele server. Dus iedereen die het niet eens is met de verdeling, kan zelf een portie ophalen voor zichzelf of om opnieuw te verdelen onder andere spelers. - Misschien zi…

• Door een grootschalige uitbreiding van mijn musea heb ik weer ruim 10 zalen voor kunstcollecties van over de hele wereld. Heb jij een werk dat je graag aan het grote publiek wilt tonen? Breng ze naar mij en dan zorg ik voor grootschalige marketing om jouw visie de wereld in te sturen. In ruil stuur ik een kunstzinnig bedankje terug dat het ook waard is om tentoon te stellen.

• Ik sluit me bij volledig aan bij Joffer.

• Ook ik heb me uitstekend vermaakt. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Ik wil graag alle aanwezigen bedanken voor de leuke middag, maar in het bijzonder Lady Melissa voor het plannen van deze ontmoeting.

• Bokken tegen Hades

Plinfut - - Diplomatie

Na een half uur lezen zie ik eigenlijk maar een paar punten die steeds weer terugkomen en daar zou ik bij deze duidelijkheid over willen scheppen. - Hades ontwijkt gevechten. Hades noemt dit tijd nemen om voor te bereiden, BOG noemt dit tijdrekken. Hoe je het ook noemt, dit zijn de feiten: In juni is afgesproken dat BOG en Hades in september weer verder zouden vechten. Beide allianties hebben de hele maand afgewacht maar op de valreep besloot BOG om de afspraken toch na te komen, terwijl Hades n…

• Inmiddels zit ik vol. Bedankt voor de hulp iedereen