Search Results

Search results 1-4 of 4.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Een ballon in mijn steden?

Aradia - - Klachten & Bugs

Ik vind het ook maar een lelijk onding. Waar blijft de knop dat je hem kan verbergen?

• Oorlogsverklaring TEAM aan Slim

Aradia - - Diplomatie

Ik weet dat je het druk hebt, secret woman, dus misschien heb je mijn berichtje niet goed gelezen. Ik schreef dat ik het respect voor jullie begin te verliezen. Dat wil dus zeggen dat ik het wel had, en in zekere mate nog steeds heb. Ik ben een paar dagen voordat jullie ons de oorlog verklaarden diplomaat van Simsalabim geworden. Dat jullie daar niet gelijk erg in hadden, vind ik niet zo vreemd. De gemoederen waren tegen die tijd al zo hoog opgelopen, dat een oorlog misschien al onvermijdelijk w…

Aradia - - Diplomatie

Onderstaand berichtje heb ik naar de leiding van TEAM verstuurd: : > Hallo Mikey, > Ik begin me onderhand af te vragen wat jullie willen bereiken met deze oorlog? Bewijzen dat jullie superieur zijn? Dat is onderhand wel duidelijk. > Veel van onze spelers, waaronder ik, hebben nog niet alle onderzoeken afgerond om alle eenheden te kunnen bouwen. Ik wel bijna, anderen nog lang niet. Bij mij zijn de eenheden die ik inzet, wel allemaal goud, anderen zijn nog niet zo ver. Een aantal van onze leden is…

margreet - - Diplomatie

Wat ik erg vreemd vind, is dat er geen enkel contact is geweest met de diplomaat van Simsalabim. Met mij dus. TEAM lijkt dus duidelijk niet geïnteresseerd in een diplomatieke opslossing. Aradia, diplomaat Simsalabim