Search Results

Search results 1-20 of 36.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Seizoenen

Folsom - - Ideeën & Suggesties

Quote from Cleo: “Bedoel je dit als onderdeel van de dagelijkse taken of staat dat totaal los daarvan, maar meer als iets extra's? ” Goede vraag! Persoonlijk zou ik graag zien dat het systeem met dagelijkse taken herziend wordt tot een "groter geheel". Waar je nu enkel dagelijkse taken hebt zie ik graag wekelijkse en/of seizoensgebonden uitdagingen. Daarnaast moeten de beloningen iets zijn wat de speler blijft behouden, niet iets dat na een weekje weg is. Hierdoor stimuleer je spelers eerder bep…

• Seizoenen

Folsom - - Ideeën & Suggesties

Voorwoord Voordat ik begin met dit berichtje wil ik kort aankaarten dat ik zelden wat post. Verder is alles hieronder gebaseerd op mijn eigen spelervaring over de afgelopen jaren. Ik heb mezelf nergens in verdiept dus kan zijn dat alles hieronder onhaalbaar is of al een keer is aangedragen (en dat ik de regels overtreed… oeps!). Bij deze alvast mijn excuses… biggrin.png Doel Met het concept/idee hieronder wil ik proberen de volgende dingen te realiseren: - Interactie met medespelers aanmoedigen;…

• Culturele Verdragen

Folsom - - Diplomatie

Momenteel weer een handje vol aan CV's beschikbaar (15+). Wie kan ik er blij mee maken? IGN: Folsom

• Zeegevecht bij E van Emphatie (25.03.2017 1:58:53) Bombino[-E-] uit E van EraanGaan vs Vindicta[-LOT-] uit E van Emphatie --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Vuurschip...............................0(-5) Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip..........................0(-10) Rakettenschip..........................45(-0) - Rakettenschip...........................0(-2) Ra…

• Zeegevecht bij leeuwarden (25.03.2017 0:27:53) Vindicta[-LOT-] uit E van EraanGaan, E van Emphatie, Thegods[-LOT-] uit E van Eer vs avmj[-E-] uit Ponypark Elite, T-Rex[-E-] uit Polis M, E van EraanGaan, Grutte Pier[-E-] uit Polis M, E van EraanGaan, Bombino[-E-] uit ღ Grizzly, Ponypark Elite, erik, AventurA[-E-] uit Polis M, Scorpie[-E-] uit Polis M --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................17(-334) - Ramsch…

• Hmmm, dit verklaard waarom onze lieve generaal vanochtend iedereen uit z'n hangmat kieperde... Was vervolgens enorm gezellig tijdens het ontbijt Beide partijen in ieder geval veel succes en vooral plezier toegewenst!

• DND vs. C-R

Folsom - - Diplomatie

Zeegevecht bij San Francisco (05.03.2017 18:54:52) gerrie88[DND] uit STW - Muur vs Folsom[C-R] uit Luister naar MD, Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................236(-108) - Ramschip............................292(-108) Vuurschip..............................5(-31) - Vuurschip.............................10(-62) Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip..........................84(-0) St…

• DND vs. C-R

Folsom - - Diplomatie

Zeegevecht bij Luister naar MD (01.03.2017 22:25:20) Erebus[DND] uit Minwanabi, STW - Muur, -Assie-[DND] uit Ik luister FM vs Mad-Dog[C-R] uit Chicken, Folsom[C-R] uit Luister naar MD, Hulhuizen, Chicken, STW - Krint --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................223(-162) - Ramschip..............................0(-162) Vuurschip............................10(-186) - Vuurschip.............................0(-248) M…

• DND vs. C-R

Folsom - - Diplomatie

Zeegevecht bij Mandarijntje (24.02.2017 11:33:58) Folsom[C-R] uit Lucio Zwavel 1 vs Peach[DND] uit Mandarijntje, -Assie-[DND] uit DND Zwavelas --------------------------------------------------------------------------------------------- Schoepenradsnelheidsschip..............90(-0) - Schoepenradsnelheidsschip...............0(-1) ............................................. - Vuurschip...........................205(-123) Ramschip..............................240(-0) - ...........................…

• TTV vs C-R

Folsom - - Diplomatie

Zeegevecht bij Grasshopper (01.12.2016 13:53:32) DaniBaba[TTV] uit Hondenkoekjes, Till i collapse, Blackrock[TTV] uit Till i collapse, moonshine, Hondenkoekjes, Mithra, Marmer3 - HEP, Thug[TTV] uit Hondenkoekjes, Grasshopper, Enitnaj, moonshine, Inti, Aniroc, Mithra, Pieterr[TTV] uit Tarente, Inti, Grasshopper, Handy-ip, Aniroc vs Oléta[C-R] uit Humania, Enigma, B_Grafikos[C-R] uit stuiter, Tarente, Till i collapse, B The-Pope[C-R] uit Verdacht, Folsom[C-R] uit Timsh, Humania, Castellón, Aesteti…

• Utopie

Folsom - - Diplomatie

Momenteel heb ik nog ruim voldoende plek voor nieuwe vriendjes/vriendinnetjes (8). Wat mij de ideale vriend maakt is dat ik, globaal gezien, ver weg zit van de rest. (ben gezellig begonnen op de rand van de wereld...) Je ziet me niet, hoort me zelden en wie weet kunnen we elkaar eens in de zoveel tijd schrijven? Merk vast vanzelf als er vraag is naar een "penvriend". P.S. Wil je dolgraag mijn directe buur worden? Stuur dan even een PM, gooi ik een linkje je kant op...

• TTV vs C-R

Folsom - - Diplomatie

Vroeg opstaan is niets voor mij gebleken... Het begon allemaal rooskleurig Zeegevecht bij Tarente (23.11.2016 9:16:13) Folsom[C-R] uit Idris, Icarusim vs Pieterr[TTV] uit Konijnenvoer, leeuwarden[TTV] uit leeuwarden, Thug[TTV] uit Hondenkoekjes, Tarente, DaniBaba[TTV] uit Mithra, RfZ[TTV] uit ۞ Seagard --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................648(-72) - Ramschip.............................548(-79) Vuurschi…

• TTV vs C-R

Folsom - - Diplomatie

Ik had deze nog liggen.... Zeegevecht bij Kaldwin (19.11.2016 17:25:32) Duke24 T[TTV] uit RIP Albert KI, Timsh, Driscol, Kaldwin vs Folsom[C-R] uit Kaldwin, Pol3M, Dunwall --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................56(-162) - Ramschip............................638(-162) Vuurschip............................24(-280) - Vuurschip............................10(-237) Mortier schip..........................84(-0) …

• Zeegevecht bij Granburg (20.06.2016 22:19:37) Folsom[C-R] uit vox M vs Suzanne[TTV] uit Miras Mirage --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................387(-13) - Ramschip...............................0(-55) ............................................. - Vuurschip..............................0(-78) Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip..........................0(-36) Stoomram...............…

• Culturele Verdragen

Folsom - - Diplomatie

Na een lange afwezigheid heb ik weer besloten te gaan handelen. Wie kan me aan wat mooie CV's helpen? (+/- 20 vrij) Met vriendelijke groet, Folsom

• Project-Ally (Pally)

Folsom - - Alliantie Introductie

Bij deze het vervolg... Plotseling stond de ledenteller op 5 en moest ik ineens werk gaan verrichten. Maar naar een kort intern overleg hebben we besloten onder de naam 'Dishonored' verder te gaan. Nu is de uitdaging ons te manifesteren als solide Alliantie. 2953633_orig.png

• Project-Ally (Pally)

Folsom - - Alliantie Introductie

Bij deze wil ik mijn nieuwe (Alliantie-)project op Eta introduceren. Ben benieuwd of het gaat slagen. bYGatM5.png Word mogelijk vervolgd..

• Op het moment weer 7 CV's beschikbaar. Wie kan ik er blij mee maken? IGN: Folsom

• Momenteel nog 32 CV's beschikbaar. Wie kan ik er blij mee maken? IGN: Folsom

• DC4 vs DLK

Folsom - - Gevechtsrapporten

Daar zijn we weer... Zeegevecht bij Irkoetsk (30.06.2014 16:52:28) Folsom uit HETE ZWAVEL, Amsterdam, Nakno uit Amsterdam vs KDJC uit Irkoetsk, CaptainKirk uit Wijn 3, Henkus uit Paranoia --------------------------------------------------------------------------------------------- Stoomram.............................376(-35) - Stoomram.............................300(-70) Ramschip.............................636(-36) - Ramschip.............................343(-72) Mortier schip.................…