Search Results

Search results 1-14 of 14.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Barbarendorp infotabel

SpongeBob - - Algemeen

Level 46: muur level 36, 2000 bijlvechters, 1170 messenvechters, 840 bijlwerpers, 50 rammen, 20 katapulten Level 47: muur level 36, 2200 bijlvechters, 1410 messenvechters, 1000 bijlwerpers, 50 rammen, 20 katapulten buit: 181,650 goud 128,840 hout 76,627 wijn 55,076 marmer 43,103 kristalglas 64,654 zwavel

• spartanen

SpongeBob - - Vragen & Hulp Archieven

Totdat ze sneuvelen. Ik vind van niet, 300 eenheden zijn er niet zo veel, en ze zijn niet veel sterker dan hoplieten ........................Hopliet................... Spartaan Hitpoints:............56..........................60 Bepantsering:.......1 of 4.........................6 Schade:...............18 of 21......................28 Rood is met upgrades.

• translation error

SpongeBob - - Localization feedback

Hello, I would like to report a translation error. Here are the most important points: - Screenshot: prntscr.com/8ea4y6 - Exact text content that needs to be corrected: hierbij - (Game version): 0.6.10 - Point in the game where it appears: [/] paleis --> regeringsvorm oligarchie - [b]What exactly should be changed: ... hier, bij ... or just 'bij' Kind regards

• 2 translation errors

SpongeBob - - Localization feedback

Hello, I would like to report a translation error. Here are the most important points: - Screenshot: prntscr.com/8e22m5 - Exact text content that needs to be corrected: ergeren - (Game version): 0.6.10 - Point in the game where it appears: tempel - What exactly should be changed: irriteren Kind regards - Screenshot: prntscr.com/8e238y - Exact text content that needs to be corrected: overtuigd - (Game version): 0.6.10 - Point in the game where it appears: help --> religie --> tempels en priesters…

• titel verandering

SpongeBob - - Klachten & Bugs - Archief

Speler details --> profiel --> titel selecteren --> geen titel Edit: geeft de error 'toegang geweigerd' en werkt dus niet Waarschijnlijk wordt dat binnenkort gefixed. Eerder een bug dan een niet bestaande optie

• Dat is jammer. Maakt het 450 punten halen een stuk moeilijker.

• Wat gebeurt er met de taak 'Barbarendorp succesvol overvallen.' wanneer je de barbaren uitgeroeid hebt?

• O vandaar, bedankt.

• dan is er dus een taalfout in de omschrijving, en een bug. Want 1/5 deel priesters klopt ook niet bij mijn stad.

• Algemene Data Account Data Player-ID (uit Opties>Spelopties>Debugdata): 40838 Server: Zeta InGame Gebruikersnaam: Spongebobientje City ID (from Opties>Spelopties>Debugdata): 106201 Combat-ID (indien van toepassing; url van de CR): Andere Informatie: In ikariam hulp staat "Elke priester die de nieuwste turbulente verhalen van de goden over kan brengen, overtuigd vijf andere inwoners." (p.s.: het moet overtuigt zijn, spelfout in de help-sectie) Dit betekent dat 1 op 6 van je bevolking priester moe…

• Allereerst: ik speel niet op Delta en ik heb er niets mee te maken maar daardoor heb ik denk ik wel een objectieve blik. Deuz is de hele tijd hartstikke beleefd en wil echt praten. De rest zit hem een beetje af te zeiken en dat is niet lief. Aan BOG: jullie proberen politieagent te spelen en dat is een slecht en dan bedoel ik ook echt heeeeeeeeeel erg SLECHT idee. Je plaatst jezelf dan boven anderen, denkt dat je het allemaal beter weet (de grieken hadden hier een mooi woord voor 'hubris') en da…

• Wow, ik ben al nummer 5 bij wie het gebeurde

• Alianties .

SpongeBob - - Wereld Discussie

Ze hebben dan wel veel leden maar niet een erg hoog generalen gemiddelde (1589) en ze hebben ook niet alle dingen onderzocht dus ze zijn alleen "sterk" als ze goed kunnen samenwerken, wat lastig is met zoveel leden. Volgens mij zijn die legers gemakkelijk af te maken als ze je niet allemaal tegelijk aanvallen. Maar ik zit gelukkig in de uithoek dus ik heb er geen last van.

• onderzoek... hoe ver ben je

SpongeBob - - Wereld Discussie

Massieve ram Wijnpers staatsreligie robot Er ging wat verkeerd! Volgende keer moet je de tekst ingeven bij het invoervak van de boodschap, niet het vak van reden van aanpassen! Ik heb de onderzoeken toegevoegd. ~IM_Mike 21-1-2013 2.07