Search Results

Search results 1-20 of 22.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• *steekt hand op o//*

• herstart

Jillian - - Vragen & Hulp Archieven

Ik heb ondertussen iemand gevonden die me een beetje opgang geholpen heeft! de barbaren beginnen wel te komen. Heb even de wiki rond gelezen om het nieuwe combat systeem een beetje te snappen, gelukkig geen "debiele" aanpassingen, oogt allemaal heel logisch. De tegenaanvallen van de barbaren lijken me momenteel niet heel interessant, wat ik gezien heb was maar een paar hopjes verlies.. Wat ik nu wel zie is dat, het echt lang duurt om terug te komen door die onderzoeken die vanaf 0 beginnen, dat …

• herstart

Het piraten gebeuren ziet er als net beginnende speler bijna compleet nutteloos uit. behalve dan de muntjes die er in het begin vrij makkelijk mee te farmen zijn (al is het maar 40... tis beter dan niets :P) grootste probleem waar ik nu tegen aanloop is dat ik gewoon geen resources heb om te bouwen. Ik val die barbaar op het eiland wel aan, maar dat schiet ook niet echt op

• herstart

Ik ben gister ergens weer is gaan kijken op dit heerlijke spel, ikariam waar ik 8 jaar geleden zoveel plezier aan had. Iemand die zin heeft om me even wat belangrijke veranderingen te melden? Ik heb ook geen idee hoe de populatie is op de server... gezien er maar een server is heb ik zo het idee dat er niet veel over is

• opzoek naar 2 cuve's

• Oma duck zoekt Culturele verdragen, zie ze wel verschijnen;)

• Quote from Serpetine: “Lol, je laat het account wel achter in een farm standje :p Mooie slag heren van Pub. Zo hoort het. Jammer dat het keer op keer gebeurt dat mensen alleen aanvallen als ze toch besluiten te stoppen. Majah, zo is het leven.” die farm staat zal je nog vies tegenvallen, er staat nu verspreid nog meer leger/schepen aan dan dat het account had toen ik het kreeg, er ligt ook nog meer leger/schepen op dan dat ik het kreeg.. dus als jos het slim speelt is er niets aan de hand

• Zoals ik gister al had aan gegeven was ik van plan om te stoppen, dus even wat ruzie gezocht dmv het aanvallen van rompie, Toen ik die avond thuis kwam zag ik 9000 eenheden op me af komen, maar aangezien de eerste daarvan een hofgeile noob is even na de eerste ronde gesaved zodat deze heren hem zouden pakken, na het saven [voor 30 mins] gaan pitten en deze ochtend dit resultaat Gevecht bij Abydos : Aanvallers : Terminator (De steentijd), deuz14 (Darrüp), rompie (PUB Vinomeria 2), Skip jr (Chroom…

• Ja, ik ben zekers veel te mooi voor jullie

• come VS Jillian

Jillian - - Gevechtsrapporten

vraag me af hoeveel die wilt gaan brengen dan, aangezien het steeds meer wordt

• come VS Jillian

Gevecht bij Abydos : Aanvaller : corne (de Vijverberg) Aanvallende kracht : 2,824 ; Defensieve kracht : 3,736 ; Uithoudingsvermogen : 515 * 35 Zwaardvechters * 30 Boogschutters * 13 Steen slingers * 100 Hoplieten Verdediger : Jillian (Abydos) Aanvallende kracht : 96,198 ; Defensieve kracht : 260,128 ; Uithoudingsvermogen : 5,103 ; Stadsmuur : +230% * 120 Zwaardvechters * 191 Boogschutters * 1 Katapult * 875 Stoom reuzen * 8 Dokters * 29 Koks Na het gevecht ... Aanvaller : corne (de Vijverberg) *…

• ik ben te arrogant voor een alliantie als dit, ben te mooi voor jullie :spam: verder, veel geluk

• Jillian VS Rompie [pub]

Jillian - - HoF

trouwens, ik had toen ik de impuls kreeg om aan te valen geen handelsschepen beschikbaar, daarna wel dus even nog 2 aanvallen gedaan met 50 en 105 handelsschepen.. heb nog zo'n 75k gs op gehaalt

Jillian - - HoF

hmm ik heb nog niet aangegeven dat ik stop, ik heb hoogstens gevraagt of er gegadigden waren die eventueel mijn acc zoude nwillen hebben als ik stopte. We zien wel wat er gaat gebeuren;) groetjes

Jillian - - HoF

Gevecht bij PUB Vinomeria 2 : Aanvaller : Jillian (WD Abydos) Aanvallende kracht : 104,677 ; Defensieve kracht : 76,303 ; Uithoudingsvermogen : 4,949 * 124 Zwaardvechters * 198 Boogschutters * 2 Katapulten * 894 Stoom reuzen * 12 Dokters * 29 Koks Verdediger : rompie (PUB Vinomeria 2) Aanvallende kracht : 2,791 ; Defensieve kracht : 12,263 ; Uithoudingsvermogen : 382 ; Stadsmuur : +250% * 150 Zwaardvechters * 25 Boogschutters * 2 Katapulten * 65 Stoom reuzen * 3 Dokters * 5 Koks * 40 Steen sling…

• Jillian VS plaag

gewoon ff kijken:p Gevecht bij de plaag : Aanvaller : Jillian (WD Abydos) Aanvallende kracht : 82,067 ; Defensieve kracht : 64,807 ; Uithoudingsvermogen : 4,506 * 125 Zwaardvechters * 200 Boogschutters * 2 Katapulten * 717 Stoom reuzen * 12 Dokters * 30 Koks Verdediger : waaijenplaag (de plaag) Aanvallende kracht : 7,354 ; Defensieve kracht : 19,250 ; Uithoudingsvermogen : 435 ; Stadsmuur : +240% * 20 Zwaardvechters * 30 Boogschutters * 4 Katapulten * 20 Stoom reuzen * 2 Dokters * 2 Koks * 24 Ho…

• Ik zoek een hele zooi verdragen, ingame pm en ik stuur een aanvraag.... ingame nick: Jillian liefst mensen niet in mijn buurt [a]

• ingame: Jillian nodig: 2 cultuurverdragen..plz! xD

• ik zoek dringend verdragen, Jillian ingame.

• Ik zoek een alliantie Heb jij nog een speler nodig in je alliantie? ik sta open T.E.A.B Ingame of via het forum pm-en