Search Results

Search results 1-7 of 7.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

Kefferbak - - Diplomatie

Ik heb nog tig culturele verdragen voor de liefhebber

• Zeegevecht bij Jamie Carragher (30.06.2016 1:05:50) Cleo[C-R] uit Polis 2, K Ares, Yawn Bridge 7, Nighttime, Jamie Carragher, Koffiecorner, Marble IV, Yawn-Bridge2 vs Don Diablo[TTV] uit Outrider, Jamie Carragher, Kefferbak[TTV] uit S world VIII, Woody 9 marmer, DaniBaba[TTV] uit Woody 11 zwavel, Ruin --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................542(-432) - Ramschip...........................1486(-432) Mortier s…

• Zeegevecht bij Polis 2 (27.06.2016 19:36:37) Arutha[TTV] uit Octapolis, Elvandar, Kefferbak[TTV] uit Fernando Torres, Woody 9 marmer, Woody 6 marmer, Hemeroc[TTV] uit Jamie Carragher vs B The-Pope[C-R] uit Polis, Fiveforty I[C-R] uit Polis, FV1, Old_Blond[C-R] uit Sannes World, Polis, Sannes world V, Kees 1[C-R] uit M Mevrouw Puff --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................1829(-43) - Ramschip.................…

• Cleo was aan de poorten van mijn haven aan t rammelen, volgens mij zocht ze een bedje in mijn stad om tekeer te gaan als konijnen. Maar daar zal mrs kefferbak niet blij mee zijn. Dus moest ik de hulp van de goden maar in roepen. Kolosje dus. Zeegevecht bij Begraafplaats (22.06.2016 0:33:30) kees 2[C-R] uit Klosmar, Cleo[C-R] uit Beervelde, Begraafplaats, Vandaag welkom, Hogwarts, GELIJK, YoToMaeTsahinar, Atlantis, Grafikos heeft vs DaniBaba[TTV] uit Persepolis, ZWAVEL 2 Pos, graf is gemeen, Koni…

• Eindelijk positieve schadeverhouding tegen grafi met dank aan dani Zeegevecht bij Begraafplaats (21.06.2016 12:28:54) B_Grafikos[C-R] uit Kees1N00B vs Kefferbak[TTV] uit Begraafplaats, Kristal 1 Pos, DaniBaba[TTV] uit Persepolis, Tuillé, Begraafplaats --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................210(-90) - Ramschip............................1113(-90) Vuurschip..............................9(-27) - Vuurschip...…

• Gevecht voor GELIJK (20.06.2016 20:32:41) kees 2[C-R] uit Klosmar vs Kefferbak[TTV] uit Begraafplaats --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................336(-0) - Zwavel schutters......................500(-0) Zwaardvechter......................2197(-240) - Zwaardvechter......................1060(-240) Hopliet............................2248(-696) - Hopliet.............................752(-483) Gyrocopter............…

• Ik zal ook maar eens iets posten. Zeegevecht bij GELIJK (20.06.2016 15:50:57) Sevilja T[TTV] uit Begraafplaats, Kefferbak[TTV] uit Begraafplaats, Konijntjes, Polis, Hemeroc[TTV] uit Begraafplaats, GELIJK, Konijntjes vs War-Dog[C-R] uit GELIJK, Oléta[C-R] uit Axel, Grafikos heeft --------------------------------------------------------------------------------------------- Schoepenradsnelheidsschip.............253(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............450(-0) Ramschip........................…