Search Results

Search results 1-20 of 24.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

sampje - - Diplomatie

momenteel nog 25 plekken vrij sampje666

• Culturele Verdragen

sampje - - Diplomatie

nog 53 Cv's beschikbaar Sampje

• Pas 61 van de 105 plekken zijn bezet. Dus iedereen die nog een cv wil c:

• Ik ben naar meer dan 70 cv's opzoek Mvg Sampje

• Nog 7 cv'tjes over

• Oorlogsverklaring PoE vs. TLN

sampje - - Diplomatie

o leuk weer een oorlog succes aan beide kanten

• heb 7 cv's vrij ingame: sampje

• heb nog 5 cv's vrij ingame:sampje

• ef vs remod cr thread

sampje - - Diplomatie

na een paar tegen aanvallen van hem bezet ik hem nu maar Gevecht voor Wijn (06.11.2010 13:50:15) sampje uit -EF-Sam, sjaak uit -EF-Kronenland vs Terry uit Wijn, dedraak uit amsterdam ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter........456(-68)... - Zwaardvechter..........0(-127).. ................................ - Hopliet................0(-536).. ................................ - Boogschutter...........0(-17)... Schutter.............309(-0).... - Schutter..…

• @gh0st inderdaad mag je ook kleine spelers aanvallen in de oorlog, maar zij zijn ook de enige die terugvechten. De grote spelers vluchten alleen maar! ps. nog steeds wachten op reactie van remod

• ef vs remod cr thread

sampje - - Diplomatie

Gevecht voor Wijn (04.11.2010 22:43:07) sampje uit -EF-Sam, GrandPa-NL uit -EF- Glass vs Terry uit Wijn ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter........800(-4).... - Zwaardvechter..........0(-16)... ................................ - Hopliet................0(-387).. ................................ - Boogschutter...........0(-100).. Schutter.............220(-0).... - ................................ Gyrocopter...........122(-3).... - Gyrocopter...........…

• ef vs remod cr thread

sampje - - Diplomatie

nog maar eens een gevecht Gevecht voor Tkiel (31.10.2010 1:15:45) sampje uit -EF-Sam, virgos uit -EF- Nicart vs sqrontvustierkl uit Tkiel, Antwaarpe ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter........401(-304).. - Zwaardvechter..........0(-400).. Schutter.............710(-0).... - Schutter..............74(-276).. Gyrocopter.............0(-125).. - Gyrocopter............95(-96)... Stoom reus...........145(-140).. - Stoom reus.............0(-300).. Katapult...…

• ef vs remod cr thread

sampje - - Diplomatie

efe wat grondstoffen gehaald bij een remod'er Gevecht voor Castra (29.10.2010 21:55:55) sampje uit -EF-Sam vs centurio uit Castra ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter........335(-10)... - Zwaardvechter..........0(-23)... ................................ - Hopliet................0(-100).. ................................ - Boogschutter...........0(-20)... Schutter.............140(-0).... - Schutter...............0(-65)... ..............................…

• succes allebei de ally's ookal hoop ik dat de EF natuurlijk gaat winnen we hebben alvast een begin gemaakt Let the war begin

• Oorlogsverklaring EMP aan CoVi

sampje - - Diplomatie

veel succes allebei maar waar blijven de cr's ???

• dus is er nou niet gevochten vage oorlog dan, of heb ik wt gemst?

• heb nog 3 cv's beschikbaar ingame gewoon: Sampje

• had efe zin in een gevecht

sampje - - Gevechtsrapporten

op een dag had ik efe zin om een gevechtje te houden, mijn buurman gelukkig ook:) Gevecht voor Ares (19.09.2010 14:00:18) sampje uit -EF-Sampjecity vs Rolandus uit Ares ─────────────────────────────────────────────────────────────────── ................................ - Steen slinger.........90(-8).... Zwaardvechter........420(-0).... - Zwaardvechter..........0(-87)... Hopliet..............526(-193).. - Hopliet................0(-67)... ................................ - Boogschutter...........0…

• er is eindelijk nog meer leven op beta succes alle 2 laten er leuke cr komen ps. leuke oorlog eisen:P :proost:

• Barbarendorp

sampje - - Gevechtsrapporten

ik dan ook maar, maar met hopjes:D Gevecht voor Barbarendorp ( 24.06.2010 12:28:27 ) sampje uit sampjecity vs Barbaren uit Barbarendorp ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Hopliet................2(-0).... - ................................ ................................ - Barbarian?.............0(-1).... ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Generalen......................0 - Generalen......................0 Schade..................…