Search Results

Search results 1-20 of 143.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

Shim - - Diplomatie

8 kunstwerken beschikbaar voor de liefhebber en er is meer in aankomst. Wie wil er 1?

• Culturele Verdragen

Shim - - Diplomatie

Nog 10 vrije Kunstwerken! En momenteel meer in aanbouw! Dus kom maar op met jullie mooiste kunst

• Door de reactie van Ancalagon, ben ik me er nog meer bewust van geworden dat het probleem bij mijn computer lag. Heb daarom mn computer naar een herstelpunt gebracht als uiterste optie. Ikariam werkt nu weer superclean! Geen foutmeldingen meer! Iedereen bedankt voor het meedenken en de GO's voor het helpen zoeken naar de oorzaak. Zal de oorzaak wel nooit weten, maar ben in ieder geval van het probleem af! Hier mag een slotje op.

• Nee, ik ben echt op elke plek waar ik aangemeld kan zijn, dan uitgelogd. En heb ook niet meerdere tabbladen aanstaan. En het gebeurt bij mij echt bij alles wat ik doe, elk moment dat ik het doe. Wat me nog te binnen schoot. Misschien heeft het er iets mee te maken. Voor de merge, 3,5 jaar geleden, had ik ook nog een account op gamma en op Eta. Deze stonden op hetzelfde e-mailadres met dezelfde spelersnaam. Weet niet precies meer wat ik daar toen mee gedaan heb, maar volgens mij heb ik in ieder g…

• Oh wacht, inmiddels doet dat testaccount het ook niet meer op deze computer op welke browser dan ook.

• Slimme, Kanman! heb een nieuw account aangemaakt en hier heb ik geen enkel probleem mee op mijn laptop, terwijl mijn oude account wel dit probleem heeft. Daarna ben ik op een andere vaste computer gegaan(zelfde netwerk). Hier ook geen enkel probleem! Het probleem lijkt zich dus echt op deze computer te bevinden en specifiek met dat account. Raar???!

• Dankje! Ik zag net dat het 3,5 jaar geleden was. Maar ik heb dat inderdaad al tot in den treuren geprobeerd, haha.

• Het uitloggen op de mobiele app heb ik gedaan, maar het verhelpt de foutmelding niet. Het knopje van autologin uitzetten, laat de foutmelding veranderen. In plaats van wat ik had is het nu: lbnbVW.png Die foutmelding blijft nu dus ook terug komen bij wat ik ook druk. Overigens kwam ik er net weer heel even tussendoor en kon ik zo maar mijn barakken openen. Maar direct daarna kreeg ik weer de foutmelding. Wat ik merkte toen dat lukte, was dat ik ook meteen een melding over behaalde prestaties kre…

• Na bijna 3 jaar afwezig te zijn geweest heb ik besloten om mijn account weer te activeren. Ik ben weggegaan terwijl er ambro op stond. Dus ik kon mijn account weer zonder problemen activeren. Ik heb eerst de mobiele app gedownload, Ikariam mobile. Hier heb ik mijn account weer geactiveerd en alles werkt naar behoren. Heb geen problemen met de app. Daarna probeerde ik ikariam te openen op mijn laptop. Eerst probeerde ik chrome, maar bij wat ik ook doe na ik had ingelogd, kreeg ik de volgende meld…

• Culturele Verdragen

Shim - - Diplomatie

Heel veel cv's over Ign: Shim

• SST vs XXX

Shim - - Gevechtsrapporten

Bij al dat vuurwerk en spektakel hoort natuurlijk ook een mooi vlootgevecht. Ik zal iedereen alle kleine saaie vlootgevechtjes besparen, maar deze knaller moet er wel even op! Mijn dappere vloot stond er als eerste te knokken tegen wel heel veel bootjes van xXx. Ik mis alleen de laatste paar rondes(2 of 3) Dus de gehele schade zal waarschijnlijk iets meer in ons nadeel zijn. Zeegevecht bij T rouwfeest (28.06.2012 18:19:19) Shim uit Bruidstaart, ECHTGENOTE, Kristal I, Saint Doekoe uit Kristal I, …

• Een wraakactie is vaak niet voor de verloren troepen of goederen. De wraakactie is juist om een statement te maken dat er niet met die persoon te sollen valt. Dus de kosten die een wraakactie met zich mee brengt mogen misschien meer zijn dan wat ze opleveren, maar het geeft wel een duidelijk signaal af dat het niet nog een keer geprobeerd hoeft te worden. Een huursoldaat moet in deze dus sterk in zn schoenen staan om deze wraakacties aan te kunnen. Dat hoort er nou eenmaal bij. Natuurlijk zou de…

• Hahaha Steephie, Leuk dat je er mee begonnen bent. Ben benieuwd of het echt gaat werken. Ik moet je alleen wel wijzen op dat je binnen een alliantie voor elkaar op komt. Dit vooral om samen de lasten van een leger te dragen en zo te kunnen blijven groeien. Wij komen dus zeker voor elkaar op waar het nodig is. En dat je enkel de mercenary(huursoldaat) bent, is geen reden dat we niet terug hoeven te vechten. In het echte leven is de huurmoordenaar immers net zo schuldig als de opdrachtgever. Dus l…

• Heb nog een stel vrije CV's! Schilderijen, beelden, opgezette dieren. Noem het en ik heb het! IGN: Shim

• SST vs XXX

Gisteravond hadden we in ene een delegatie van XXX voor de deur Nadat ze een mooie plunder hadden gemaakt en teruggetrokken hadden in een andere stad, zijn wij ze gevolgd. Zie hier de gevechten van vannacht voor Wijngaten: Gevecht voor Wijngaten (19.06.2012 3:55:33) Shim uit Kwarts, Saint Doekoe uit Kwarts, kees uit Kwarts, Delos, Smaragd, Efeze, BLCFH uit Kwarts vs Macsnuiver uit Wijngaten, Plurkenkerke, mad-dog uit Zeus, DieHard uit Ƨœpkip W, Diederick uit Rome8, javaeq uit Plurkenkerke ------…

• SST vs XXX

Gevecht voor maco_wijn2 (15.06.2012 17:33:30) Shim uit Kwarts vs Macsnuiver uit Wijngaten, maco uit maco_wijn2 ------------------------------------------------------------------- ................................ - Slinger................0(-1).... Swordsman............887(-0).... - ................................ Hoplite.............1206(-3).... - ................................ Sulphur Carabineer...168(-0).... - ................................ Mortar................24(-0).... - ..............…

• Engersmurf, smurft op Theta

Waarvoor had je blauwe verf nodig in dat tweede gevecht? Er stonden in ieder geval geen muren!

• Topreactie van TT Het oorlogje spelen was zeer leuk, maar ook wel vermoeiend. Mn andere werelden hebben het te verduren gehad Jullie hebben goed gespeeld en laten zien dat jullie echt goede en waardige strijders in jullie midden hebben. Hulde hiervoor! Ik wens iedereen succes met de rebuilds. Hahahah, voor de meesten debuilds Ben benieuwd of Cas zn OneManArmy gaat behouden Tot de volgende keer dan maar weer

• Wonders

Shim - - Wereld Discussie

Ik deel hem met 3 anderen. Ik heb dan met mn 35% geloofsovertuiging nog de hoogste conversie.

• En nog steeds niet leeg! Gevecht voor dusss (12.06.2012 19:44:09) Shim uit Apenk-tteveen W vs Blond uit dusss ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.........69(-0).... - ................................ Hopliet..............230(-0).... - Hopliet................0(-1).... Katapult..............21(-0).... - ................................ Boogschutter..........24(-0).... - ................................ ................................ - Muur...........…