Search Results

Search results 1-9 of 9.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• De Dominee, ik zou graag een CV willen, maar wat is je ingame naam? Ik kan je niet vinden @ topscorelijst. Ik heb namelijk nog maar 1 CV in de aanbieding

• Ik zoek nog 1-2 personen, het liefst met een puntenaantal rond de 200-400k Als mijn berekening correct is (2% per afgemaakt onderzoek, toch?) levert het jou 22 extra onderzoekspunten per uur op!

• Onderzoekspunten per uur

Fynze - - Wereld Discussie

Pfft ik kom kristal te kort om m'n aca's omhoog te gooien én aan mijn 8e stad te werken, maar ik wil eigenlijk geen 2e kristalstad... Keuzes keuzes... Daarnaast moet ik ook nog mijn upgrades van mijn eenheden een keer afmaken, maar dat kost óók al zo veel kristal :p Nu wel weer meer onderzoekspunten 1335/uur

Toch denk ik dat je praktisch alles doet voor de lange termijn, investeren in je zagerijen, investeren in je goederenverbeteraars, investeren in je archtectenbureaus. Het kost allemaal goederen, maar het zal zich pas later terug gaan betalen, en hoe verder je in het spel komt, hoe later het zich terugbetaalt. Je betaalt voor een lvl 18 houthakkesloge 30k hout (met lvl 29 timmerman en onderzoeken), en wat krijg je ervoor terug? 2% extra hout, 2% op 478 hout is 10 hout per uur. Dus je moet 3000 uu…

@Bull Shark Waarom zou je niet investeren in onderzoek? Uiteindelijk heb je best wel veel kostenbesparing op je leger en je vloot, 500 extra woonruimte en 250 extra tevredenheid in al je steden. Beetje zonde daar niet in te investeren? @Ramosfan Mooie hoeveelheid Ik heb 5 lvl 17 academies, en 2 van lvl 19. Werkt prima

Ik ben wel benieuwd hoe het nu staat met de meeste mensen. Ik ben pas later op Iota begonnen, begin maar, en moet nog 2 onderzoeken voordat ik aan m'n toekomstonderzoeken kan beginnen Momenteel krijg ik 1245 punten per uur Prima hoeveelheid als je het mij vraagt!

• Ik zoek weer een aantal mensen die CV'tjes vrij hebben! Dus zoek je nog iemand; kom maar door! Momenteel 4-5 plekken, binnenkort vast meer!

• Zwavel te koop

Fynze - - Handel

Ik bied aan: +- 30k zwavel Ik zoek naar: Iets anders, ik prefereer bouwmats of KG, maar goud of wijn zijn ook goed Ingame nick: Fynze Opmerkingen: Als je wil weten waar ik zit, stuur dan een PM ;)

• CV'tjes

Fynze - - Diplomatie

Heey allemaal, De wereld is klein, maar bevat vast genoeg artistieke mensen. Ik ben op zoek naar kunst voor in mijn musea, hopelijk kan ik hier meer mensen vinden dan in mijn omgeving Mijn ingame-naam is Fynze, je kan me vinden in de topscorelijst (momenteel 201 ) Stuur me een berichtje als je een CV vrij hebt en je graag iets van mij zou willen exposeren in een van je museums. Greetz, Fynze Samengevoegd met dit topic. ~IM_Mike 6-5-2013 00.13