Search Results

Search results 1-20 of 26.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Sterkte

monk - - Wereld Discussie

Heel veel sterkte aan de familie vrienden en kennissen . Heb Albert altijd als ikariam vriend beschouwd. Kon altijd fijn met hem praten. De wereld zal je missen.

• DJbartezz (BOG) Vs Hades leden

monk - - Gevechtsrapporten

Was zeker gezellig DjBartezz Vechten,gezellige communicatie en lol beleven is gelukkig geen Mythe. lol Zeegevecht bij ۞KoppigeBokDrop (20.05.2014 10:18:54) Monk uit zwavel o3, Gif city, El Rogo uit zwavel o3, Atlas uit zwavel o3, CaptainKirk uit ۞KoppigeBokDrop, Vosje G, Gif city, zwavel 02 vs DJbartezz uit ۞ Anat ۞, Gif city, Joffer uit ۞Gezellig he۞, HellRaiser uit ۞KoppigeBokDrop, ۞Feetjesdorp۞, gerrie8888 uit ۞Mepzwavel3۞, Al49 uit ۞schellach۞, ۞abeele۞, ۞Hósfaeze۞, ۞ritthem۞, ۞rammekens۞, ۞…

• Ik heb nog plek voor 33 cvtjes.

• Bokkerijders tegen Hades

monk - - Diplomatie

Trrr vs Hades Zeegevecht bij Dojo (27.04.2013 14:02:09) Eros uit Saffier, THETA, Hippix, Cleo uit Hippix, Aca 8, Dojo, Onno uit The Gathering, Dejafuse, Kamelot, Vinkiiieee uit 2 M, Kristal, jessica uit Hippix, Dojo, Aca 8, Saffier, Acasuso uit Hippix, NR 31, Cleomenes uit Aca 8, Secret woman uit Hippix, Aca 8, Flame uit Hoefnix, Thanatos uit Dojo vs El Rogo uit Erebus, Tartarus, THETA, Monk uit Dojo, Shogun, Britt uit Hades, steve uit Hush, Shogun, The Firm Z2, Gluteus Maximus uit Trouble K2, B…

• Heb plek voor 17 Cv's

monk - - Diplomatie

Ik had geen tenders hier dus trok ik terug. [b] Zeegevecht bij Dojo (24.04.2013 5:28:12) chris6804 uit Poza Rica, Sparkling star vs Monk uit Dojo ------------------------------------------------------------------- Ramschip.............745(-60)... - Ramschip............1122(-60)... Katapultschip.........42(-0).... - Katapultschip.........60(-0).... Stoomram.............791(-52)... - Stoomram.............603(-48)... Mortierschip..........52(-0).... - Mortierschip.........184(-0).... Onderzeeër....…

monk - - Diplomatie

Quote from Al48: “Quote from monk: “Minuut stilte gehouden voor mijn dappere strijders ;(” Deze minuut hebben de Bokkerijders doorgebracht met drinken van Abdijbier.....niet gestolen....maar het bezinksel wel goed uitgefluimd richting jeweetwelwie :rolleyes:” Erg goed gevonden. Die fluim verdampt voordat het iets bereikt Is best heet in de onderwereld. Voor hete vuren staan is voor ons een zomer briesje.

monk - - Diplomatie

Stond vanmorgen op en mijn vlootje lag op de bodem. Minuut stilte gehouden voor mijn dappere strijders .De recente rapporten tegen bog heb ik niet vanaf ronde 1 Als verklaring voor onze eerdere afwezigheid . Een rapport tegen trrr Zeegevecht bij Rooierheide (19.04.2013 2:02:11) Monk uit Dol fijn, Tartarus, Cratos, steve uit Tartarus, Dol fijn, vox uit Sollidius, Money, Gif city, Vosje G, Vosje W 2, Vosje M 1, Vosje Z 2, Vosje W, vox M 4, trouble-shooter uit Aether, Rob uit Aether, Opmerio, McFev…

monk - - Diplomatie

Quote from El Loco: “Hehe Cr volgt wel misschien moeten The Lords wel ergens hulp gaan halen. El Loco” Probeer jij eens een gevecht te voeren tegen 2 allianties in totaal verschillende regio's . Alle fatsoen is verdwenen bij deze acties. Gezien de situatie doen we het prima.

monk - - Diplomatie

Zeegevecht bij MARMER1 (15.04.2013 12:39:13) Monk uit Marmer 4, deuz14 uit Marmer, frankenstein uit MARMER2 vs januskop uit AlmeerW ------------------------------------------------------------------- Ramschip.............604(-182).. - Ramschip...............0(-332).. Katapultschip..........6(-0).... - Katapultschip.........44(-36)... Stoomram.............649(-126).. - Stoomram...............0(-250).. Mortierschip.........149(-0).... - Mortierschip..........64(-20)... ............................…

• 14 cv's vrij;)

• Krachtmeting B.O.G vs Hades

monk - - Diplomatie

[b] Plensbui kwam binnen plenzen Gevecht voor Monks fist (28.10.2012 23:22:31) Plensbui uit Lazy, Hades, Polis-3, Ronin, Ruby Port, Polis-1 vs steve uit Hush, Monk uit Monks fist, Yojimbo, Legs ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......1714(-25)... - Zwaardvechter.......1024(-432).. Hopliet..............585(-611).. - Hopliet................0(-934).. Schutter.............217(-7).... - Schutter.............443(-0).... Gyrocopter............33(-211).. -…

• BOG en Hades krachtmeting

monk - - Diplomatie

Quote from iConquire: “Ik heb 30K GEN aan leger iemand die zich aanbied die zin heeft in een mooi langevechtje?” Grapjas. We hebben nog zeker een weekje oorlog. Ik vind het erg gezellig Bog.Hoop dat week 2 net zo vol uitdagingen zit als Week 1.

• Ik heb plek voor 13 cv's. ingame Monk

• Ik heb plek voor 17 cvtjes.

• 22 handgemaakte boeddha beeldjes beschikbaar m.a.w 22 cv's ingame: Monk

• Hades vs Hkn

Zolang we mekaar met respect behandelen dan maakt de rest niet uit. We spelen dit spel nog steeds voor de lol. Bedankt voor een leuk gevecht. Heb persoonlijk veel last gehad van Bugs maar dat nam niet al teveel lol weg van de activiteit.

• Hades vs Hkn

Modder gooien is niet nodig. Laten we het netjes houden hier. dat we voorbereiding nodig hadden had niets te maken met de tegenstander maar met interne zaken binnen onze groep. Mekaar zwart maken door allerlei dingen te zeggen over mekaar... Ik verzoek ieder Hades lid dat na mij reageert om het netjes te houden.

• Hades vs Hkn

Het was hartstikke Gezellig. Alles is goed en sportief verlopen. Verder was het een mooie oefening. Wat mij betreft was het succes.

• Ik ben plek voor 15 CV's. M.v.g Monk