Search Results

Search results 1-18 of 18.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• TGG vs GotA

Cpt-Spaulding - - Diplomatie

Gevecht voor Fok Town (04.06.2013 17:21:29) Cpt-Spaulding uit Fok Town vs Hercules uit -HZ-Batavencity ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.........40(-80)... - ................................ Hopliet..............117(-40)... - Hopliet................0(-140).. Zwavelschutter........30(-0).... - Zwavelschutter.........0(-34)... ................................ - Mortier................0(-6).... Katapult..............19(-0).... - ......................…

• Mij hoor je ook niet klagen hoor, heb het prima naar mijn zin met die moves die jullie maken Heb al een paar gevechten gezien dat jullie elkaar afmaken, momenteel is er eentje tegen mijn stadsmuur aan het krabben... Maar respect dat jullie iets terug doen, dat houdt leven in Epsilon

• Te lang wachten wel ja..dat hebben jullie al meerdere keren ondervonden

• Veel tekst maar blijft gewoon hetzelfde ... -VMS- + Titans VS EMP Als je een sportieve strijd speelt dan wacht je gewoon netjes op je beurt zei mijn opa altijd Maar veel succes

• Je hoort me niet zeuren hoor.. gewoon mijn mening Des te meer te slopen, zodra ik weer meer tijd heb kom ik gewoon toch weer langst

• Da`s wel erg toevallig zeg ... in zo`n situatie zouden wij als EMP vriendelijk verzoeken aan die andere partij om even op hun beurt te wachten maar jullie zullen het wel nodig hebben Siert je niet echt als nr 1 alliantie

• VMS vs EMP

Cpt-Spaulding - - Gevechtsrapporten

Gevecht voor ۞Centipede (06.04.2013 12:10:43) Aspa uit Aleppo vs cpt-Spaulding uit ۞Centipede ------------------------------------------------------------------- Steen slinger........206(-0).... - Steen slinger..........0(-1).... Zwaardvechter.......1004(-0).... - Zwaardvechter..........1(-0).... Hopliet.............1719(-1).... - Hopliet................1(-0).... ................................ - Boogschutter...........0(-1).... Schutter.............329(-0).... - Schutter...............0(-1)...…

• Beste ......... Zal het trouwens netjes houden en niet op de persoon zelf spelen Goede nieuws is dat ik deze keer een rondje oversla, heb inmiddels al 4 ronde`s achter de rug en heb tot mijn grote spijt even proriteiten in RL ( echte leven ) want had hier graag aan meegedaan, maar het mag de pret niet drukken en het zal er niet makkelijker voor jullie op worden Had jullie de kans geboden ( rond pasen ) om te vechten tegen Cpt-Spaulding, heb 16 uurtjes gevaren daarvoor en ik zat met mijn vloot te…

• LEF Vs EMP

Niet compleet,vanaf ronde 18 Zeegevecht bij Drunk City (11.03.2013 20:26:18) Zwerkje uit ۞Koffie elders۞, ۞ Fyrsta Borg, ۞ Seinni, ۞ Sjötta, ۞Welkom, ۞Verse koffie, ۞Help een EP۞, ۞ Fimmta, ۞Onbezet۞, Happy hour, ۞Doom1, ۞Doom3, ۞Stoned Emp III, ۞Stoney۞, Paradox uit ۞Stoney۞, ۞Koffie elders۞, cpt-Spaulding uit Happy hour, ۞Doom2, ۞Eden lake, ۞Dust, ۞amy, ۞Doom1, ۞Doom3, ۞Doom4, Mitta uit Happy hour vs Jabber uit Vivamus, polisie, Cave Canem, SvS uit polisie, βɶ ZII, Svesnikov uit Happy hour, mo…

• LEF Vs EMP

(Hidden Content)

• D-R vs EMP

Cpt-Spaulding - - HoF

Ach.. we maken allemaal wel eens misverstanden, had ik vandaag ook

• Quote from Padrino: “Ik kwam ze inderdaad tegen Kees en ik kreeg er zoals gewoonlijk weer goederen bij :P” Leuk.. maar staat me iets bij van een italiaanse kapitein en een cruiseschip.. maar kan me dat verhaal niet zo goed meer herinneren Dank voor de leuke gevechten iig

• Zeegevecht bij Wijn II (24.10.2011 2:07:24) cpt-Spaulding uit tricht vs MikeM uit Wijn II ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ballista schip........80(-0).... - Ballista schip.........0(-31)... Vlammenwerper........110(-40)... - Vlammenwerper..........0(-22)... Katapult schip........50(-0).... - Katapult schip.........0(-24)... ................................ - Mortier schip..........0(-24)... Onderzeeër............13(-12)... - Onderzeeër.............0(-17)... ──…

• tuurlijk ..zal de rest van hem niet posten,ook zal ik de actie van JuliusCeasar altijd voor me houden

• normaal post ik niet snel maar zal een klein gedeelte leeggooien,had helaas maar 1 actiepunt Gevecht voor Wijn (12.10.2011 6:23:13) cpt-Spaulding uit tricht vs MikeM uit Wijn ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter.......1245(-554).. - Zwaardvechter..........0(-1012). Hopliet..............840(-430).. - Hopliet................0(-273).. Schutter.............160(-0).... - Schutter...............0(-29)... Gyrocopter.............0(-120).. - Gyrocopter........…

• Control [Ctrl]

Cpt-Spaulding - - Alliantie Introductie

Goede spelers,veel succes toegewenst

• sorry

BenDover - - Diplomatie

Had dit allemaal nog niet gelezen en was nog een stadje aan het plunderen van jullie ... euhh ... sorry