Search Results

Search results 1-12 of 12.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Overlijden el rogo

Q-boxie - - Wereld Discussie

Klopt ektor dat was de delta server ik zat op dat moment ook nog daar! nogmaals sterkte vox

• Overlijden el rogo

jezus ik schrik hier van! ik kende el rogo goed van jaren geleden vaak tegen elkaar gevochten en ook met elkaar gevochten een goede en gezellige speler! hij zal gemist worden veel sterkte toegewenst die el rogo kende

• nieuwe wereld lambda

Q-boxie - - Algemeen

Dag beste mensen van het ikariam wereld! Ik snap iets niet ligt denk ik ook wel aan mij!! Nu word heel leuk de nieuwe wereld Lambda binnenkort in het leven geroepen waar denk ik GF heel blij mee is(denk nieuwe inkomstenbron) denk niet dat er veel van de oude spelers er een poging aan gaan wagen! miss ook wel maar ja... over een tijdje zal toch dan weer een merge komen toch????? maar ja ligt aan mij!! Euuuh misschien hadden ze beter alle oude werelden kunnen laten staan denk dat er dan veel oude …

• beste mensen

Q-boxie - - Aanvragen

sorry xhanie! ik had daar helemaal niet opgelet the eagle had me al prive een mail gestuurd dat ie iets zou maken daarna heb ik weinig gekeken ook omdat er weinig reacties op was! maar dank je wel voor je moeite en tijd voor je avatar en sorry dat je nu pas een reactie er op krijgt was niet de bedoeling

• beste mensen

Q-boxie - - Aanvragen

thnx the eagle voor de avatar

• Tel tot 1000 ... en hoger

Q-boxie - - Spam

235

Q-boxie - - Spam

233

• beste mensen

Q-boxie - - Aanvragen

dat zou top zijn eagle

• beste mensen

Q-boxie - - Aanvragen

Zou iemand voor mij een leuke logo kunnen maken? ik ben helaas me oude acc kwijt hier op het forum als iemand hetwilt maken kan ik je de nodige informatie geven wat er allemaal op moet gaan komen alleen kwa naam dan de rest mogen julllie allemaal zelf weten laat me daar graag in verrassen mvg Q

Q-boxie - - Spam

227

Q-boxie - - Spam

225

• Q-boxie is back!

Na denk ik 2 jaar te zijn gestopt ben ik weer helemaal terug! jammer dat ik niet meer kon inloggen op me oude occount hier op het forum! maar na een tijd eruit te zijn geweest weer helemaal zin in om te gaan knallen! hoop dat er nog veel oude bekende zijn om het weer ouderwets gezellig te gaan maken!