Search Results

Search results 1-20 of 61.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• msg ik mee doen aan het rondje :cirkel: :cirkel: :cirkel: *knip* + 1 warn voor smiley spam. Het is niet toegestaan om meer dan 3 "grote" smiley's te gebruiken. mvg nightlion

• Gevecht bij Corriovalum : Aanvaller : The Terrorist (Duyfken) Aanvallende kracht : 902 ; Defensieve kracht : 750 ; Uithoudingsvermogen : 158 * 20 Zwaardvechters * 10 Hoplieten Verdediger : pieter berend (Corriovalum) Aanvallende kracht : 0 ; Defensieve kracht : 0 ; Uithoudingsvermogen : 0 ; Stadsmuur : +0% Na het gevecht ... Aanvaller : The Terrorist (Duyfken) * 20 Zwaardvechters (-0) * 10 Hoplieten (-0) Verdediger : pieter berend (Corriovalum) Geen leger Winnaars : de aanvallers The Terrorist (…

• VOC Cannabisten vs LOVE

The Terrorist - - Diplomatie

ja nou das inderdaad wel heel erg LOVE allemaal

• Quote from Lakedaimon: “afkopen was trouwens de normaalste zaak van de wereld in het oude Griekenland als een persoon iemand anders schade had berokkend kon deze het afkopen en het zo weer goedmaken zo kon je als je iemands zoon vermoordde de vader betalen en zo je straf ontlopen” Dus als ik iemand zat ben dan kan ik gewoon zijn vader geld geven..................... :devillol:

• Quote from lesheep: “wist trouwens niet dat je om goederen mocht vragen want eigelijk is dat een soort afpersing dag dat niet moch in dit spel maar ik kan het mis hebben hoor :)” Een spel moet gespeeld worden en kansen benut...............afpersing bestaat niet in Oorlogstijden, wel afkopen, net zoals je je onderzoek kan afkopen, en dat lijkt me nie eg tegen de regels in. Een eis moet wel inhoud hebben anders is het niet daadkrachtig en gaat het dus nergens over...................net zoals een v…

• Top werk...........Ben weer helemaal VOC trots (was ik al maar nu nog meer) Thnx voor steun, en succes met Farmen............... Grz

• voc vs love

Quote from Markos: “zucht... gebruik eens een converter. En als je niet weet hoe het moet, vraag dan eerst je mede alliantie genoten...” kl... ding werkt niet atijd, zelf ook veel last van

• VOC Cannabisten vs LOVE

ja wat heet leuk heb nog nooit een tegenaanval gehad..............

• Hades vs. THC

Congratulations

• Plaats hier je gevechtsrapporten in de slag tegen UIL en U-W. Let wel goed op de regels anders krijg je een ban. Grz

• nou dan helpen we elkaar toch gewoon.................. Grz p.s. CR Threath aangemaak, dus kom maar op met die rapporten

• Quote from Hardstyler: “ Quote from Markos: “ Hehe jij snapt em... was vergeten dat ik daar geen vrienden had :cirkel: En uit betrouwbare bron had ik vernomen dat Cezar2008 uit UIL is gestapt omdat hij jullie niet mocht counteren... met andere woorden, de leiding schijt hem in zijn broek. Ze dacht dat wanneer ze terug trokken het vergeven en vergeten was... :rockon: ” Dit had ik inmiddels ook van hem begrepen in de berichten wisseling die volgende nadat ik iemand van U-w te had genomen. Jammer v…

• VOC Cannabisten VS UIL en U-W

Quote from Hardstyler: “Ongeacht of de compangie mee doet in de oorlog. Ik zal jullie steunen de eerste schepen zijn al onderweg. Welke spelers hebben je bedreigd? Terrorist?” Hey Hardstyler.....................beetje hardcore mag ik ook wel maar anyways.......diegene die mij bedreigde was/is Cezar2008, hij is al uit UIL/U-W net als een aantal andere.................... :loll: Spartacus666 zat ook bij UIL deed mee gisteren aan de actie, zit bij mij op een eiland en heeft de stap naar taft al gem…

• VOC Cannabisten VS UIL en U-W

Thnx voor alle steun, MARKOS waarom nou, vind ik jammer maar is uiteraard aan je zelf. Op dit moment is het weer rustig en is er één speler die alleen met legers "naar mij" onderweg is, uhu....maar we zijn aan het voorbereiden om vanaf morgen volop los te gaan! Dit heeft (op dit moment) niets met, en tegen elke willekeurige andere alliantie te maken, Alleen tegen UIL en U-W, laat dat duidelijk zijn. Gegroet,

• nee hoor gaat gewoon door, ze blijven me ook bedreigen............. mmhhhh, gne gne, had dennis nog op de msn vd week hij heeft weer tijd om oorlogje te voeren........................

• Hey Napoleon, ben je er ook nog.............. hahaha, en bedankt he.............. hoe is het bij HADES zonder Dennis... Ja wat heet laf, wel als het onaangekondigd is en met meerdere spelers tegelijk zo laf dat ze na een verklaring hier op t forum al weer alles hebben teruggetrokken...............ik hou wel van een stevige slag kan ik weer wat bijbouwen VOC Victorious

• Hierbij verklaart De VOC (cannabisten) de oorlog aan de Alliantie UIL en U-W. Dit door de laffe daad om zonder enige reactie met meerdere spelers mij aan te vallen in één stad. De oorlog kan voorkomen worden (of beeindigd) door alle VOC members 10.000 van elke GS te geven en de naam UIL en U-W van de ALPHA server te laten verdwijnen. Wordt dit niet ingewilligd gaan wij tot massale vernietiging van UIL en U-W over, en stoppen wij met slopen als er minder dan 10 leden over zijn in Uil, en U-W niet…

• Quote from J-P: “Ook mijn bedoeling was om niemand tegen de schenen te schoppen (al had ik dat al een keer gezegd) We zullen nu gewoon weer on topic verder gaan voor deze gesloten wordt omdat het niet meer relevant is.... J-P” No Comments voor zover................ (thnx JP vr tip over regels........)

• Buut...Ik ken je nie persoonlijk en dat hoeft voor mij ook niet, maar dit is zeker niet de bedoeling en zal ik persoonlijk met Scarleg opnemen. Lake......, ode aan jou, woord is woord, excuses vanuit de Cannabisten als er onplezierige situaties zijn voortgekomen met de "krachtige" terugkomst van Buut, dit gedoe is verre van de bedoeling. Gegroet,

• Quote from gagaman: “Scarleg, Alhoewel ik niet buut-minded ben (integendeel) geef ik lakedaimon gelijk. Als hij een verdrag met buut heeft, moet ie zich daaraan houden. Het siert hem dat ie dat doet. Of het relevant is een verdrag met iemand te sluiten, is niet aan anderen om te beoordelen, noch aan jou, noch aan mij. Wij kennen immers niet de situatie waarin die beslissing genomen is. Ik ken lakedaimon als een loyaal en behulpzaam allielid, die iedereen bijspringt waar nodig. Dit gezegd zijnde.…