Search Results

Search results 1-20 of 47.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Take A Break Logo

darkmouth - - Beoordelingen archief

Ik word wel warm van je knutselwerkje

• aan valisk .

darkmouth - - Forum & IRC

Dag Ladyhawk, Ik snap zeker je visie in deze, maar om de afwezigheid van actieve posters nou af te schuiven op het warn- bansysteem vind ik wel erg kort door de bocht. Zoals Valisk aangaf wordt er wel een beetje met nuance gebanned. Spelers hoeven niet 1,2,3 bang te zijn om een permanente ban op te lopen. Deze krijg je enkel in extreme gevallen. Tevens kun je altijd beroep doen op (iemand) als je een permanente ban hebt. Er is altijd ruimte voor discussie. Desalniettemin is het gewoon een feit d…

• Culturele Verdragen

darkmouth - - Diplomatie

5 CV's in de aanbieding

• Culturele Verdragen

darkmouth - - Diplomatie

5 cv's vrij, wees er snel bij

• Culturele Verdragen

darkmouth - - Diplomatie

1 prachtig kunstwerkje vrij

• Culturele Verdragen

darkmouth - - Diplomatie

6 CV'tjes vrij. Wees er snel bij

• De wedergeboorte van 4midable

darkmouth - - Wereld Discussie

Ah eindelijk hij is weer terug. Al die nachten wakker liggen waren te wijten aan jouw vertrek. Ik krijg spontaan hartkloppingen bij dit bericht en ik denk dat veel spelers hetzelfde zullen hebben. Welkom terug 4midable!

• 6 culturele verdragen in de aanbieding OP = OP

• er zijn weer 6 nieuwe CV's vrij gekomen

• Ik heb weer 3 culturele verdragen beschikbaar voor u

• ING tegen _TS_

darkmouth - - HoF

Het waren zeer leuke gevechten en alles verliep ook erg sportief En nu maar even rebuilden, succes allemaal!

• ING op bezoek bij _TS_

darkmouth - - Gevechtsrapporten

Erg netjes gedaan in Lent -TS- Mijn complimenten. Hier nog een leuk gevechtje om een stad weer over te nemen. Gevecht voor steen eiland 2 (11.05.2011 9:59:42) darkmouth uit 大T9-M4, Weekstrom uit Talisker, jonfanta uit King Arthur, Peugie uit -ING- Meugie1 vs Lord Stig uit Stig-Winebar, MasterM uit Master Sulpher ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter.......1114(-836).. - Zwaardvechter..........0(-1010). Hopliet..............642(-358).. - Hopliet........…

• ING op bezoek bij _TS_

Hier ook nog een klein zee-gevechtje Zeegevecht bij Velp (10.05.2011 21:08:18) 123456789 uit Roebel vs darkmouth uit 大T2-K ─────────────────────────────────────────────────────────────────── ................................ - Ballista schip........10(-0).... Vlammenwerper..........0(-40)... - Vlammenwerper.........66(-18)... ................................ - Katapult schip........10(-0).... ................................ - Scheprad-ram..........66(-0).... ................................ - Mo…

• ING op bezoek bij _TS_

zo'n opkomst van -TS- had ik zeker niet verwacht toen ik deze stad ging aanvallen. Er is uiteindelijk nog een mooie schade verhouding uit gekomen. Gevecht voor Marmer Noord (09.05.2011 16:50:49) darkmouth uit 大T9-M4, Weekstrom uit Talisker, Chris uit L-06, maguano uit tresure des arc, DESOXY uit Ф DESOXY 1, Hammerman uit Trollenstad, schuimtas uit Gonzator, marty98 uit 大 Trivino Polis, Thunderbird uit Thundercity 3, Deadjack uit sittard, Peugie uit -ING- Meugie1, Diederik uit Dronten, jonfanta u…

• ik heb weer 5 culturele verdragen vrij

• Nog 4 prachtige schilderijen over

• ik heb ook weer CV's vrij ingame nick: darkmouth

• ik heb weer 3 CV's vrij

• 4.000.000 Weekstrom

darkmouth - - Wereld Discussie

Weekstrom, gefeliciteerd met je mooie titel Of hij de beste speler van ikariamNL gaat worden? ik denk zelf van wel, zijn groei is de laatste tijd niet normaal en dan na te gaan dat ik eerst nog voor hem stond Succes met je tocht naar de 5.000.000 M.v.g. Je onderdaan van -ING- darkmouth

• BoG VS ING

Heb ook nog een vloot gevecht Zeegevecht bij Zombiestad]Zeegevecht bij Zombiestad (25.02.2011 8:08:13) King Mark uit ۞ AMC HIDEOUT ۞, Mad Cat uit ۞ Smelly City ۞ vs darkmouth uit Cataclysm, delluc uit Didam ─────────────────────────────────────────────────────────────────── ................................ - Ram-schip.............22(-0).... ................................ - Ballista schip........71(-0).... ................................ - Vlammenwerper.........17(-9).... Katapult schip.......…