Search Results

Search results 1-10 of 10.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• et duurt echt supur luang vordat ik geneog onderzeokspnten hep. mijn ideee is m deze te koipen met ambrosia

• LAB-M vs PIL

altijdhard403 - - Diplomatie

ikverklaar du orlog met juli ik ben un keer angevalljuh dor een grotuh spelur juli kunne du orlog stoppe dor 5000 kristalglas te sture na de hooftstat: je moeder

• -Sap- Vs -No-

Quote from Remus: “VO voor onze leider! Het is inderdaad geen schande om van de beste te verliezen. Niet iedereen kan dan ook bij de elite van Zeta horen. Al menig oorlog hebben zowel SAP als NO gestreden na de samenvoeging van alle werelden tot het enkele Zeta. In al deze oorlogen was in ieder geval NO succesvol gebleken. Over SAP valt te betwisten wie de oorlog tussen SAP en LFT had gewonnen, al lijkt mij dat toch vrij duidelijk. Want wat zij toen niet konden bewerkstelligen bij SAP leek in hu…

• Meppartij tussen LAB-M & cr

Quote from SpeedyG: “Weer zeer dappere actie van C-R. Ben bang dat ik afloop van te voren al weet C-R heeft meer generalen, meer grondstoffen,meer goud en hogere totaalscore. Jammer dat ik er geen geld op kan zetten. Wou dat staatsloterij zelfde werkte :P” hou op met het pesten van lab m da's nie liev van jullie oja en @Remus wat the hek is een PTSD een Post Traumatische Stress Doorn (in je voet? :s)

• cv

hoi, voor een krantenwijkje heb ik nog een cv nodig gezien jij er zoveel op voorraad hebt, zou je er eentje voor mij kunnen maken s.v.p.? *knip* alvast bedankt vriendelijke groeten, altijdhard403 Waarschuwing voor het bewust opzoeken van de grens ~ the eagle, 20-10-2016 23:56 uur

• -Sap- Vs -No-

(op de melodie van "hij komt, hij komt de lieve goed sint")Quote from Pokerman: “ Hij geeft, hij geeft, de lieve goed Sint. Mijn beste farm, jouw beste farm, de farm die iedereen wilt ! Mijn leger komt, Mijn leger komt zo blij, Wat geeft hij mij, wat geeft hij jouw, wat geeft hij jouw en mij ? Wie zoet was grondstoffen, wie stout was krijgt die ook ! Hij geeft, hij geeft, de lieve goede sint. Mijn beste farm, jouw beste farm, de farm die iedereen wilt ! ” *knip* heb je niets beters te doen ofzo?…

• *knip*

altijdhard403 - - Vragen & Hulp Archieven

*knip* Waarschuwing voor bewust de grens opzoeken na het handelen van een moderator. ~IM_Mike 17/10/2016 23.58

• heeey allemaaaal Ik ben niet zo heel lang geleden dus begonnen met spelen en ik ben lekker begonnen met bouwen. Maar ik werd ineens geplundert door een grote speler van de alliatnie -sap- Dit vind ik echt *knip* want zo is het spel helemaal niet meer leuk, als ik zo word aangevallen terwijl ik nog maar net begonnen ben... kan iemand mij helpen? Gelieve op je taalgebruik te letten, ook hier. :) ~IM_Mike 17/10/2016 22.47

• algemene vraag

ja allemaal cool dat dit verplaatst is, maar ik wil nog wel antwoord enzo.. hoe werkt dit spel??? hoe word ik sterker...?

• algemene vraag

hoi mensen die dit spel spelen. ik ben zojuist begonnen en ik ben het spel wat aan het verkennen, maar kun je behalve grondstoffen plunderen en die rapporten op het forum gooien nog iets meer bereiken in dit spel? graag reactie Verplaatst naar Vragen & Hulp ~ the eagle, 13-10-2016 00:10 uur