Search Results

Search results 1-11 of 11.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Laatste post

ChrisPcraft - - Spam

dan zou ik bijna iedereen kunnen slaan dus zo werkt het helaas niet

• Laatste post

ChrisPcraft - - Spam

ik mep niemand zonder reden, dus wees maar niet bang

• Laatste post

ChrisPcraft - - Spam

Dille ik dacht dat jouw naam me al heel erg bekend voorkwam maar inderdaad we zitten op het zelfde kristal eiland xD

• Laatste post

ChrisPcraft - - Spam

ik dacht al wat zijn deze koekjes krokant maar dat verklaart het

• Laatste post

ChrisPcraft - - Spam

ik doe altijd de deksel op de koekjes pot ze moeten niet bederven he

• Laatste post

ChrisPcraft - - Spam

hebben we ook koekjes bij de thee ;3?

• Ddos protectie

ChrisPcraft - - Klachten & Bugs - Archief

zelf ben ik 17 en de gene die de jullie ddos beveiliging testen ook 16-17 maar stel je voor ik bijvoorbeeld vind ikariam een super spel speelde het al toen ik 12 was ben des tijd lange tijd gestopt en speel nu weer maar stel je voor iemand die deze game niet leuk vind en gewoon om met jullie te fucken de servers halve dag neer gooit ( of langer ) dan is dit best vervelend ook zouden mensen iemand kunnen aanvallen in het spel dan de servers voor bepaalde tijd neer gooien zodat de gene zich niet k…

• Laatste post

ChrisPcraft - - Spam

bedankt voor het het koekje hij was heerlijk

• Laatste post

ChrisPcraft - - Spam

toch wel dille

• Ddos protectie

Quote from salex: “ja maar dat is dan het probleem van de server beheerder, maar hoe dan ook ik neem aan dat die vrienden van je dan we lover een redelijk bot netwerk beschikken, ik ben geen genius op ddos gebied, maar ik dacht dat ddos niet via 1 pc kan gedaan worden, al helemaal niet via een school WAN netwerk. maar Ddos protectie is vrijwel onmogelijk, daarom zijn de boetes ervoor ook heel hoog. dus neem aan dat je die gasten wel een bot netwerk moeten hebben, nogmaals ik heb weinig verstand …

• Ddos protectie

mijn vrienden op school zaten net wat te testen met jullie ddos protectie en waren binnen een paar minuten mogelijk de kappa server helemaal offline te gooien ze deden dit voor een paar minuten om te kijken of het ook echt werkte en we konden niet meer connecten met ikariam en dit betekent dat bijna iedereen jullie servers offline kan halen met een simpel php script en een vpn ik meld dit want ze testen gewoon op allemaal sites of ze dit beschermd hebben ze maken gebruik van *knip* dit is het sc…