Search Results

Search results 1-4 of 4.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• lijkt me leuk worden :)) moet helaas wel -E- het voordeel geven aangezien zij 40k meer generalen hebben.. maargoed je weet het nooit! veel plezier en sloopse hahah hoop wel op mooie rapportjes :GM:

• Alliantie-Depot

VaclafBlooding7 - - Ideeën & Suggesties

Best community, ik zat zo na te denken : ''hoe kan ikariam leuker en beter worden?'' nou dus ik zit ff te denken en toen kwam het!!: een Alliantie-depot: Wat is het? Een Alliantie-Depot is een Depot voor een alliantie waar iedereen grondstoffen heen kan sturen, Als je ze hiereen stuurt komen ze bijeen in een soort opslagloods. Als de leider denkt: dat lid zit met Grondstof tekorten! kan hij het Depot aanspreken en deze speler wat grondstoffen geven. het idee dus van handelen maar dan gratis binn…

• overname

VaclafBlooding7 - - Accountruil Archief

is 200k zat= heb zo´n acc nog liggen :phatgrin:

• Quote from Huls: “ ” ik zie hier ot mijn verbazing van alles langskomen maar zie erg weinig TNT rapporten terwijl er redelijk wat rapportjes zijn... hierbij zal ik er weer een bijzetten: Zeegevecht bij Radar Z (15.02.2017 16:24:37) The Terrorist[-TT-] uit Zwavel, Atlantis vs Senna[-TNT-] uit Rio de Janeiro, Chill[-TNT-] uit Montego Bay, Zeno[-TNT-] uit Radar Z --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...............................0(-1…