Search Results

Search results 1-8 of 8.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• gestopt op zeta....

Ess - - Wereld Discussie

Maar vervolgens haal jij ook een alliantie erbij ? en dan niet eens je eigen.. dus niet echt een reden maar toch jammer! en hoop dat je het wel naar je zin krijgt op de andere servers! =) mvg Smurfinnetje

• TF en SMRF vs DOR

Ess - - Gevechtsrapporten

Quote from Alexios: “Klopt DOR is 2 maal zo groot.En omdat de helft van onze kant niet mee deed had het toch een eerlijk strijd kunnen worden.” was dat het niet dan ? Volgens mij waren jullie ook nog in de meerderheid! ik tel namelijk maar 7 smurfen en 4 T-F leden.. dan kom ik uit op 11 spelers, tegen 13 spelers van jullie.. En dan zeggen dat het een eerlijke strijd had kunnen worden.. En het is ook nog zo dat de smurfen een kleine alliantie is, en t-f ook, dat maakt 1 grote alliantie... die vec…

• TF en SMRF vs DOR

Quote from Shim: “En je kan zeggen wat je wilt over dat de smurfen een kleine alliantie zijn, ze weten dondersgoed hoe ze flinke legers moeten bouwen” Shim bedankt voor de compliment! We zijn er ook heel trots op!

• -TSC- is niet meer

Ess - - Diplomatie

heeeel jammer! =( maarja zag het al aankomen! bedankt iedereen voor de leuke tijden!

• smurfen gaan los

Quote from Engersmurf: “Als nemo online was dan dan. GIng ik op zijn hoofd zitten” Sexy! =)

• smurfen gaan los

(Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content)

• smurfen gaan los

(Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content)

• dwinzz wat heb je nou gedaan, is weer een strafpunt in de alliantie he =)