Search Results

Search results 1-20 of 307.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• 8 cv's vrij ingame naam: Jaro

• Eens kijken of we kunnen winnen hup BSGOD

• Nog 5 cv's Ingame naan: Jaro

• Tja, wat wil je anders in zo'n wereldstad Maar zeker geslaagd

• Als oud GO van delta en echte Roosendaaler wil ik ook wel eens komen kijken. Helaas kan ik zelf ook maar tot een uurtje of half 4, 4 uur.

• LadyLina treed af als leider!

erik2222 - - Wereld Discussie

Hoi Ladylina, Jammer dat je stopt als leider van TAFT. Als leider van de grootste alliantie heb ik erg goed met je samen gewerkt. Je hield me goed op te hoogte als er wat aan de hand was op alpha en naam het ook (op een goede manier) op voor je leden als er wat mis ging. Dit heb ik persoonlijk als erg prettig ervaren. Maar zoals zo vaak gezegd, het echte leven gaat voor. Zolang je nog maar wel op irc blijft komen. (Hidden Content)

• TTV vs. BEES

erik2222 - - Diplomatie

Succes beide allianties ben benieuwd wie er gaat winnen.

• Lekker bezig DJ Goed om je weer terug te zien back in action (vertaling: terug in actie)

• nog wat extra info

erik2222 - - HoF

(Hidden Content)

• DND vs DIV

erik2222 - - HoF

Een heel mooi gevecht, DND bedankt. Gevecht voor Snuffy (08.08.2012 12:16:55) -rabar- uit Ambasade, Wiebe uit Ambasade, Ladypiraat uit Ambasade, spiertje uit Ambasade, erik001 uit Ambasade, adiero2 uit Ambasade, Danie uit Ambasade, Elly uit Ambasade, KArthur uit Ambasade, J-man85 uit Ambasade, Xena uit Ambasade, olyman uit Ambasade, Gigian uit Ambasade, moggie uit Ambasade, Assie uit Ambasade, OkInsanity uit Ambasade, peke uit Ambasade, BLOODYSJAAK uit Ambasade, Avalanch uit Ambasade vs nero uit…

• Ik had het inderdaad over het landgevecht. Over het zeegevecht ben ik ook best benieuwd.

• Ik heb hem volledig, maar nog even wachten tot die helemaal af is. Hij is nu al de een na grootste van gamma. Dus nog even wachten tot we hebben gewonnen

• Hier nog een kleintje dan Gevecht voor DIV Stonehenge (03.08.2012 23:46:08) Kurken uit Ambasade, moggie uit Ambasade vs nero uit DIV Stonehenge, Snuffy, DIV Marbelia, jommeke uit Anakwaboe, DIV Nieuw Rome, henk929 uit waterloo 2, erik2222 uit DIV Nieuw Rome ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter..........0(-30)... - Zwaardvechter.......1446(-0).... Hopliet................0(-50)... - Hopliet.............1196(-174).. Schutter...............0(-300).. - Sch…

• DiV vs Vst

erik2222 - - Diplomatie

Hier ook nog een mooie Gevecht voor VST Freewillie1 (18.05.2012 0:24:56) erik2222 uit vst02 ladytown, Nigel uit vst05 ladytown, Kire uit vst05 ladytown, Toeter uit vst05 ladytown vs Freewillie uit VST Freewillie1, koffiebus uit VSTmarmerstad1 ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......3513(-0).... - ................................ Hopliet.............1507(-1328). - Hopliet................0(-2000). Schutter.............500(-0).... - Schutter..........…

• DiV vs Vst

erik2222 - - Diplomatie

Bij deze ook nog een mooi rapport Gevecht voor VST Ronilo Town (04.05.2012 23:00:30) koffiebus uit VST Freewillie3, RAY, Maffer uit VST Freewillie3, Liquid uit VST Freewillie3, VST Ronilo IX, Wisselwessel uit VST Ronilo IX, Raftingrob uit Vst Stoomboot, RAY, Sinterklaas uit VST Ronilo IX, Sixfeet uit RAY, turboman uit RAY, Sky uit RAY, MR IBG uit RAY, draco77 uit RAY vs Middel uit middel west, VST 02Lady Town, erik2222 uit DIV Arkandië, Nigel uit VST 02Lady Town, Chipo uit VST 05Lady Town, kalem…

• DiV vs Vst

erik2222 - - Diplomatie

Gevecht voor VST Ronilo VI (02.05.2012 16:49:36) erik2222 uit Brugge vs ronilo uit VST Ronilo VI ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......3126(-0).... - ................................ Hopliet.............2305(-7).... - Hopliet................0(-19)... Schutter.............500(-0).... - ................................ Mortier...............36(-0).... - ................................ Katapult.............140(-0).... - ............................…

• Verplaatst naar Alliantie introductie

• Aangezien hier toch geen nuttige berichten meer komen *slotje*

• Langste gevecht op delta ?

erik2222 - - Wereld Discussie

Het grootste gevecht van de Nederlandse server is (naar mijn weten) deze. Ben toch wel erg benieuwd naar dit rapport.

• zal zo eens mijn mail openen edit, was even wat werk maar hij staat weer helemaal goed de volgende gebouwen zijn aangepast Quote: “wijnboer 27 Thunderbird steenhouwer 30 Thunderbird stort 40 Thunderbird grouveneur 11 Weekstrom paleis 11 Weekstrom taverne 42 Weekstrom ambasade 32 Weekstrom” een zeer mooi lijstje