Search Results

Search results 1-20 of 101.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Een onverwacht afscheid...

rienridder - - Wereld Discussie

Vaarwel maat van een oude Belg. Sterkte Paragon

• Ja oorlog is oorlog,niet

rienridder - - Diplomatie

Winnaars: Paragon-Iota[PACT] Verliezers: mzungu[H-B] De stad Mzungu werd geplunderd door Paragon-Iota[PACT]. Volgende grondstoffen werden gestolen:- 21339 icon_wood_small.png - 54660 icon_wine_small.png - Winnaars: Paragon-Iota[PACT] Verliezers: mzungu[H-B] De stad Mzungu werd geplunderd door Paragon-Iota[PACT]. Volgende grondstoffen werden gestolen:- 21062 icon_wood_small.png - 54937 icon_wine_small.png Herinnering - Ingame linken zijn niet toegestaan. Linken verwijderd. ~adwin 11-07-2015 23:44

• ik heb ook iets

Winnaars: Paragon-Iota[PACT] Verliezers: mzungu[H-B] De stad Mzungu werd geplunderd door Paragon-Iota[PACT]. Volgende grondstoffen werden gestolen:- 5529 icon_wood_small.png - 14470 icon_wine_small.png Ingame link verwijderd. ~adwin 11-07-2015 17:39

• Op de kop nog plaats voor zo 50 cv open staan,snel wezen is de boodschap Ingame naam = Paragon Thx bij voorbaat Groetjes Paragon

• 6 man SAP VS GRU + AL49

Hallo,Paragon hier,we gaan niet in oorlog met jullie. Zodra er een van ons wordt aangevallen zullen we onmiddellijk in V-Mode gaan. Wij staan niet in voor daden die door ex-leden begaan zijn. Roem zal je echt niet behalen tegen ons,laat staan eer om een mooie gevecht. Groetjes Paragon

• 26 cv open staan In game naam = Paragon

• Stoei -UB- tegen C-T

Ja klein beginnen zou ik zeggen Zeegevecht bij new swannes (24.11.2013 21:59:52) Paragon uit ۞Zatte-Belg۞, ۞Belginator ۞ vs Swanny69 uit new swannes ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............100(-0).... - Ram-schip..............0(-19)... ................................ - Onderzeeër.............0(-5).... Scheprad-ram..........24(-7).... - Scheprad-ram...........0(-17)... ................................ - Rocket Ship?...........0(-6).... ...........…

• Stoei -UB- tegen C-T

Winnaars: Paragon Verliezers: Swanny69 De stad new swannes werd geplunderd door Paragon. Volgende grondstoffen werden gestolen: - 51218 icon_wine_small.png - 281 icon_marble_small.png Aangezien Swanny69 geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken. Link naar stad verwijderd. ~IM_Mike 25-11-2013 17.41

• Stoei -UB- tegen C-T

Gevecht voor new swannes (24.11.2013 17:59:23) Paragon uit ۞Belginator ۞ vs Swanny69 uit new swannes --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter........................341(-39) - Zwaardvechter..........................0(-73) Hopliet.............................549(-131) - Hopliet...............................0(-206) ............................................. - Stoomreus..............................0(-40) Mortier................…

• Bokken tegen Hades

Heb er ook 1 was een goed gevecht en thx aan alle speler Gevecht voor Zwavelcity (22.10.2013 14:09:09) Paragon uit δ Roger, Renee uit δ Roger, Polis, lisz uit δ Roger, gerrie8888 uit δ Roger, realist001 uit δ Roger, Zwavelcity, Thanatos uit δ Roger vs Rob uit Zwavelcity, Zwavel, vox uit Polis, Gif city, Mitta uit Leiden -Z3-, Tin-Man uit Polis, bugle uit Gif city, smaug uit Gif city ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......3418(-6696). - Zwaardvecht…

• Onderzoekspunten per uur

rienridder - - Wereld Discussie

- Ingame name "Paragon - per uur: 1,351.94 Op eta doe ik het iets beter??? - per uur: 2,954.30

• Kleine 40 cv open staan Ingame naam Is " Paragon " Thx

• 6 cv open staan

• 6 cv open staan,ingame name is?????? Paragon

• HOF #1 DND vs TMP

rienridder - - HoF

Vanaf ronde 1 Zeegevecht bij marmer (13.01.2013 7:04:15) Ladypiraat uit Nephthys, twistpunt, Molenwijk, Polis, brussel, Wiebe uit Polis, brussel, Ron Beton, Molenwijk, Assie uit Molenwijk, tweede poepie, Danie uit Polis, Molenwijk, BLOODYSJAAK uit Polis, Xena uit Polis, Molenwijk, Ernie uit brussel, Molenwijk, Polis, Mountégue, Esdoornheuvels, Maple Hills, Ysselaerden, Ysselburg, Libertas, Trapve, Insula Prima, Wikistad, Nýttfrónsey, adiero2 uit Tromp, Leeuwarden6, Molenwijk, 100 uit Polis, Fear…

• Tmp Vs Dnd

Dat noem ik nu nu eens actie nemen,geen gedoe,lekker je ding doen. Zolang het maar beleefd blijft. Weer groetjes van Paragon

• Tmp Vs Dnd

Weet ge wat ik doe,ga offline en kom gewoon niet meer op het forum. Als iedereen het zou doen,mogen ze hun regels hebben. We gooien niet met modder,we blijven beleefd tegen elkaar en dan komen ze af met politie regens alsof ik een klein kind ben. Wel daar heb ik de lak aan. Ik speel nu bijna 5 jaar dit spel,maar de zin gaat er snel uit. GEEN groetjes van Paragon :cursing: *KNIP* *KINP* *KNIP* *KNIP* Ps als het me een ban oplevert,denk wel dat ik niets heb gezegd wat aanstoots kan geven of dergel…

• Tmp Vs Dnd

Kijk ik zet deze CR erop,zonder iets te zeggen erbij. Alleen ik en de tegenspelen weten waarover het gaat,al de andere,niet betrokkene weten van niets,zeg hun ook niets Zeegevecht bij ۞MisteryBelg۞ (07.01.2013 14:27:32) Paragon uit ۞MisteryBelg۞ vs Assie uit DND Zwavel ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............472(-0).... - ................................ Ballista schip........30(-0).... - ................................ Katapult schip........45(-…

• Tmp Vs Dnd

Iedereen Mag ik jullie er aan herinneren dat er nieuwe regels zijn en dat er van af die datum geen tekst meer bij je GR gepost mag worden. Nee, ook niet in de subject. Ik heb hier al een paar mensen een herinnering gegeven. Maar kennelijk is dit nog te onduidelijk voor andere gebruikers. Dus zeg ik het nu nog maals op deze manier. Neem een voorbeeld aan Wiebe, hij is de enige hier die het goede voorbeeld laat zien. Als we toch niets meer mogen zeggen bij een gevecht stel ik voor om alle "GR" NIE…

• 5 cv open staan