Search Results

Search results 1-20 of 53.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• TNW vs LAG

Robín Baptiste - - Diplomatie

" Hou stand! Hou stand! Strijders van Evil Laugh, van sjaakstaak, van Pakorabana, mijn vrienden. Ik zie in jullie ogen dezelfde angst die ik nu ook in mijn hart voel (nou ja, soort van ). Er zal ooit een dag komen dat de moed van de onzen zal falen. Dat we onze vrienden verlaten en we alle bonden van genootschap verbreken Maar dat is niet deze dag! Een uur van de Wacht en zijn raven. En dan zal het tijdperk van L'Avant Garde voorbij zijn. Maar dat is niet deze dag! Deze dag vechten wij! En bij a…

• TNW vs LAG

'Groot gevecht in Wineos. Veel versterking onderweg ziet er naar uit dat we gaan wi...' - Laatste woorden van Tobias Kult, Commandant van 3th Engima Phalanx Ondanks hevig verzet van L'avant Garde onder aanvoering van interim-generaal sjaakstaak (bij afwezigheid van mij ) is de stad Wineos nu volledig in handen van TNW (Bedankt Peter1971 & consorten!). LAG heeft echter de slag verloren, maar nog niet de oorlog.... Gevecht voor Wineos (07.11.2015 23:13:48) destr0der[TNW] uit zwavel, baardagaam[TNW…

• TNW vs LAG

voorlopig is zwavelos nog in onze handen (LAG) wineos wordt nog zwaard gevochten Gevecht voor Zwavelos (07.11.2015 15:14:01) Dalida[TNW] uit Lidada, super_soldier[TNW] uit Lidada vs Missy[LAG] uit Ambacht, Pakorabana[LAG] uit Inopolis, Robín Baptiste[LAG] uit Krieg, sjaakstaak[LAG] uit Amstelodamum, Sobowtor[LAG] uit 3ATO - Majak, Gugor456[LAG] uit Athens, Zeus Duck[LAG] uit Duckstad, ikke0666[LAG] uit Hell, aeolus15[LAG] uit aeolew, Scorpion-king[LAG] uit scorpion-4, airportman[LAG] uit Malpens…

• TNW vs LAG

Omdat ook kleine allianties af en toe een leuk gevecht willen. Gelukkig wilde The Night Watch ons in die behoefte voorzien. Gezien veel van ons wel willen groeien, zijn we echter niet gebaad bij jarenlange gevechten. Vandaar de volgende winst voorwaarde: Als een van de partijen 6 van de volgende 7 steden voor een dag in zijn bezit (bezet) kan houden wint die partij. Lidada TNW / Zwavelos LAG Marmeros LAG Wineos LAG / Baardagaam TNW Zwavel TNW / Het Capitool TNW Start zaterdag 7 November om 11:00…

• Quote from 0_Caveman_0: “ Oude spelers houden op met het spel vanwege dit piratenspel, jongere spelers worden "gedwongen" hun piratenpunten in te leveren in ruil voor GS. ” Ik vindt dit wel interessant gezegd. K ben de generaal van LAG, de alliantie met de meeste leden na PACT, maar die niet aanwezig is in de top 100. Wij hebben heel veel kleine spelers en ik weet dat een boel GS krijgen in ruil voor piratenpunten. Ik heb echter geen spelers die worden aangevallen omdat ze het niet willen doen, …

• Goedendag allemaal! Ik had na 2 jaar besloten om weer eens Ikariam te gaan spelen, en heb met een klasgenoot samen 2 weken geleden een alliantie opgericht. Die groeide qua leden vrij explosief, dus ik dacht: Laat ik ons ook maar op het forum zetten.... En zo geschiedde het.... Ik presenteer u: 13da0fe8-9121-40fb-8847-91d0c6fba7ff_zpscbqoxmb6.png Wat zijn wij? Een nieuwe alliantie, met een nieuwe generatie spelers die hun eigen visie hebben op de kunst van het Ikariamspel. Welk idee moet ik erbij…

• TGG vs SHS

De Spanjaard - - Diplomatie

als ex-lid van TGG en 7th (das een mooie alliantie, echt een aanrader) en lid van hun whatss-app groep kan ik zeggen dat 7th het momenteel Wiard en zijn SHS best lastig maakt. dat doen ze met slechts 29k generalen terwijl SHS potentieel er 100k heeft (over ongelijke situaties gesproken ) door TGG tegen 7th te laten vechten zal Wiard 2 vliegen in een klap slaan :thumbdown: Als ik lid was van TGG, zou ik gwn SHS aanvallen want daar is verreweg de meeste buit te behalen k ben benieuwd naar de GR's …

• na dat vorige gevecht gingen we gelijk door naar zn land. we vonden leger en ik vond het mooi geweest, dus ik ging pitten toen kwam sjonhead met zn leger ineens joinen en zijn we verslagen gaat na TGG nu ook C-T zich mengen? de 1e wereldoorlog begon ook met alleen servië en oosterijk-hongarije..... Gevecht voor Wadiya Wapens (13.11.2013 2:02:05) de spanjaard uit kristal polis, Manical uit kristal polis, suncreader uit kristal polis vs Dictator uit Wadiya Wapens, Sjonhead uit Zwavel Hepa --------…

• wel ja, dankje TGG de voorspelling van dictator over hoelang mn leger overeind staat is gelukkig nog niet van kracht bodhi kan in ieder geval wel weer opnieuw beginnen Gevecht voor Altheim (10.11.2013 13:14:55) de spanjaard uit Altheim, Talabheim, Ghost uit Stokerbrand, Bull Shark uit Amazon vs Bodhi uit Bodhicity, Bro DC uit Perfect --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Boogschutter..........…

• och simba soms is het geven en nemen ik nam een flinke hap van dictator, en als je de goden terug wil geven moet je soms bereid zijn je voor je eilandgenoten op te offeren (zoals ik dus deed in jou gevecht, helaas zonder succes) Gevecht voor Altheim (08.11.2013 9:03:18) de spanjaard uit Altheim vs Dictator uit Wadiya Wapens --------------------------------------------------------------------------------------------- Steenslingeraar.........................1(-0) - ................................…

• Quote from il Corvo: “Ik sta helemaal achter de spanjaard!! Lekker dit topic volspammen met mooie GR's maar zeker geenruzie! Tevens vindt ik 7th een mooie allianti met goede principes , echt een dikke pluim!! In het bijzonder nog even de spanjaard: echt tof dat je ookje verliespartijen toont! Dat zullen wij dan natuurlijk in het vervolg ook doen Daarbij wil ik je nog bedanken voor het feit dat je ons al een grote allianti noemt, ik zie mijn allianti nog op die 42ste plek staan... Als de dag van …

• t is je gegund ik had toch zwavel nodig xD Gevecht voor Hoogvliet (07.11.2013 10:19:30) de spanjaard uit Bodhitown vs Sam de grote uit Hoogvliet --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Boogschutter...........................0(-11) Zwaardvechter.........................120(-0) - Zwaardvechter..........................0(-13) Hopliet...............................246(-8) - Hopliet..................…

• dat is al eens eerder gedacht XDde tijd zal het leren.... ik stel wel voor om het uitdagend en uitlokkend te houden, maar geen ruzie hier op het forum te ontketenen XD k heb nu helaas niet meer gevonden dan dit XD Zeegevecht bij FolkeVier (06.11.2013 9:36:11) de spanjaard uit MCity vs Bro SvZ uit entropia --------------------------------------------------------------------------------------------- Stoomram...............................33(-0) - Stoomram................................0(-3) Ramsc…

• dat weet ik maar ik vindt dat kleine allianties (die het lef hebben om met veel grotere allianties de strijd aan te gaan), best wat hulp mogen gebruiken vandaar dat ik hun gejoint heb en we zullen zien hoe lastig 7th het jullie gaat maken xD ps: is het erg als onze overwinningen en verliezen tegen jullie hier ook post?

• zo'n grote alliantie als Bro tegen zo'n kleine alliantie als 7th: de spanjaard heeft weer een challenge gevonden. stadje bezet, mini leger achterlaten en dan hapt er altijd wel iemand :) Gevecht voor Polis (06.11.2013 1:35:08) Bro SvZ uit Bangarenga vs de spanjaard uit Mogadishu --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter..........................0(-60) - Zwaardvechter.........................400(-0) Hopliet.........................…

• zoals te lezen bij de Cr's van GotA verloor ik jammerlijk (en dom) mn leger daarom speel ik in deze gevechten amper een rol, maar aangezien het TGG is, post ik het wel Gevecht voor 02 -G- Athenai (27.10.2013 22:18:43) Pandabeertje uit Polis vs Helghast-071 uit 02 -G- Athenai --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Boogschutter..........................0(-120) Zwavel schutters....................…

• dat klopt toch? we hebben alleen land gedaan, die vloot was een dag na het gevecht. hier nog een land Gevecht voor -G- Marmium (17.10.2013 21:28:24) de spanjaard uit Grijs Marmer, SAVVY uit Grijs Marmer, Qube uit Grijs Marmer vs CEASARBEAST uit -G- Marmium --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.....................1059(-0) - Zwavel schutters......................0(-205) Zwaardvechter......................1249(-752) - Zwaardv…

• van jullie 31 kwamen er 11, terwijl er bij ons 23 van de 27 kwamen is toch een verschilletje. maar desalniettemin toch respect dat jullie tenminste kwamen . wat de oorlogalliantie betreft: dat zouden veel meer allianties moeten worden. dat zou de wereld wat leuker maken.

• als GotA de vloot doet, tja, dan doen wij ook de vloot Zeegevecht bij -HZ- Centolipos (15.10.2013 21:45:44) Lord Kleintje uit Österstat, SAVVY uit Österstat, de spanjaard uit Österstat, askitom uit Österstat, Nielsfcu14 uit Österstat, Phanteon uit Österstat vs tippie uit Herta Berlijn, docussoe uit -HZ- Centolipos --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................363(-16) - Ramschip...............................6(-…

• wat ie van plan was is mij een raadsel (07.10.2013 22:38:43) 10us uit K01 vs SAVVY uit Sulphur, de spanjaard uit Österstat --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.......................0(-10) - Zwavel schutters.......................70(-0) Zwaardvechter..........................0(-40) - Zwaardvechter.........................170(-0) Hopliet................................0(-40) - Hopliet...............................118(-2) G…