Search Results

Search results 1-20 of 127.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• -Sap- Vs -No-

Redbull - - Diplomatie

ik had er ook nog 2 liggen,moet er wel bij vertellen dat mijn smederij maar level 4 was, maar toch lekker vuurtjes slopen Zeegevecht bij PolAs (13.09.2016 18:22:17) Redbulll[-NO-] uit Whe vs Messiah[-SAP-] uit Weapon Harbour, moggie[-SAP-] uit 2CReafan, gerrie88[-SAP-] uit eindelijk dan, leeuwtje[-SAP-] uit marmer, Assie[-SAP-] uit PolAs, sappie, geer[-SAP-] uit πβ Valinor, Freedomgamma[-SAP-] uit πβ Atlantis00, Paul66[-SAP-] uit πβ Den Bosch, Bassa[-SAP-] uit Polis, The Doctor[-SAP-] uit Blobvi…

• -NO- vs TTV

Redbull - - Diplomatie

Zo vandaag even lekker op rooftocht geweest En dat leverde deze resultaten op Zeegevecht bij Woody 6 (23.06.2015 16:06:07) NO-Cleo[-NO-] uit yawn-bridge3, Redbulll[-NO-] uit yawn-bridge3, Who Cares[-NO-] uit WC plof vs woody[TTV] uit Woody 6 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................422(-126) - Ramschip..............................0(-397) Mortier schip.........................280(-0) - Mortier schip.........…

• Zo naar al die tijd zal ik eens wat plaatsen hier, vanwege drukte RL weinig tijd gehad voor de post bij te houden, Had wel meerdere CR's maar die zijn al verloren en had ze niet bewaard, maar heb nog wel deze en wou die wel even delen met alle forum gangers, had deze wel terug getrokken omdat de front en flanken Op raakte maar het eindresultaat mag er zijn Zeegevecht bij polak (11.04.2015 20:14:07) tibo[-NO-] uit polak, Redbull[-NO-] uit -NO-Ankara, Flabber[-NO-] uit -NO-Ankara, peppi[-NO-] uit …

• Plunderjacht op DND

Redbull - - Gevechtsrapporten

aangezien er in dit hele Topic over schade word gepraat zal ik ook maar eens 2 leuke cr's neerzetten want deze keer kon ik op zee en op land door geen kolos gewoon mijn gang gaan dank DND voor de mooie schade's Zeegevecht bij Ginder (13.07.2014 10:04:00) baasa uit Polis, olyweg, zwaafie 1, Wiebe uit olyweg, Woopsi, zwaafie 2, Assie uit zwaafie 2, olyweg, ladypiraat uit olyweg, zwaafie3, moggie uit zwaafie3 vs Redbull uit City_Dead, -NO- 005W, Kokki uit -NO- 005W, dursun uit -NO- 005W, peppi uit …

• nog 6 cv's vrij voor de liefhebber

• Bedankt voor leuke DAG mensen, ook al was ik met sommige van mijn alliantie TMP aanwezig van wereld GAMMA, we waren van harte welkom en het was gezellig om sommige eens in het echt te ontmoeten, vooral mijn eigen TMP leden die ik al heel lang ken en nu eens een gezellig praatje mee kon maken, echt TOP voor de mensen van Delta om dit te regelen, namens mij en de andere GAMMA spelers die erbij waren bedankt voor de gezellige middag in Roosendaal Delta mensen, Groeten Redbull

• DND vs TMP

Redbull - - Diplomatie

ook al werden we vast gelegd in onze haven, meen dat we toch aardig geslacht hebben met zijn 2en, bedankt Andre voor leuke sloop partij en op tijd weer terug na huis voordat alles werd gesloopt Zeegevecht bij ΔKuritropolis4 (10.09.2013 16:00:13) Warrior uit Babylon, ladypiraat uit Fort Duckburg, Δ Cappuccino, Assie uit PolAs, Fort Duckburg, Δ Cappuccino, peke uit polady, erik001 uit Fort Duckburg, Wiebe uit Babylon, J-man85 uit Tromp vs Redbull uit Marmer, NukeTown, Den Helder, ΔKuritropolis1, K…

• nog enkele cv in de aanbieding voor wie een plekje vrij heeft, tevens zoek mijn maatje Blackbull2 ook nog vele cv's Groeten

• Beste DJ, het gaat je goed in RL maatje, ik kende je al een aardig tijd op GAMMA, en mocht vele gevechten samen aan jou zijde mee maken, ook heb ik een gezellige tijd gehad om gezellig te kletsen met jou zowel ingame als op de chat, jammer genoeg zal ik nu jou heel erg gaan missen hier op IKA maar wens je het beste toe met je gezin en dat je nog lang mag genieten van het leven en het vaderschap maatje, en ontzettend bedankt voor je leuke tijd op GAMMA, zal er altijd aan terug denken hoe leuk de …

• nog 6cv's in de aanbieding voor de liefhebber ??????

• TMP vs LAB

Redbull - - Alliantie Aankondigingen

Lab bedankt voor de leuke en sportieve strijd van de afgelopen maand, en al die Hof's die we hebben gemaakt waar ik heel trots ben, vooral op mijn mensen van TMP die hebben gezorgd voor de leuke schade verhouding, Toppie mensen en bedankt voor jullie inzet Groetjes aan Lab en veel succes met de weder opbouw van jullie steden

• TMP vs LAB

en deze was je nog vergeten te posten Athens ook weer een met zo'n leuke schade verhouding Gevecht voor LAB Tortuga (21.04.2013 11:29:10) athens uit LAB Aria vs dougie uit Δ 派Dedicatedead, Redbull uit Marmer, Paragon uit ۞MisteryBelg۞, Darrius uit Westerwijtwerd, Marcus Crassus uit ॐ KEITJES ॐ, de kempen 2 ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......2717(-482).. - Zwaardvechter.......3920(-644).. Hopliet.............2113(-678).. - Hopliet.............3…

• TMP vs LAB

was het weekend even op visite geweest bij onze Tin-man, bedankt voor de leuke sloop actie Zeegevecht bij LAB The Firm M3 (20.04.2013 20:03:14) Redbull uit LAB Luxemburg vs Tin-Man uit LAB The Firm M3, Jason uit LAB Kolchis ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............129(-21)... - Ram-schip..............0(-81)... Ballista schip.......112(-0).... - ................................ ................................ - Katapult schip.........3(-23)... Sche…

• TMP vs LAB

he Lab waar gaan jullie nu weer na toe, het was zo gezellig Gevecht voor LAB New York (17.04.2013 22:17:57) Redbull uit LAB Luxemburg, Darrius uit kwek duck, Sinured uit kwek duck vs Sjon uit LAB Corona, Jason uit LAB Kolchis, Tin-Man uit LAB The Firm W3 ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......2246(-1004). - Zwaardvechter.......1792(-1130). Hopliet.............2203(-1297). - Hopliet.............2962(-1525). Schutter.............782(-0).... - Schutt…

• TMP vs LAB

had er ook nog een paar van gisteren, deze was heel leuk om te doen, Zeegevecht bij LAB MIII (16.04.2013 12:56:35) Redbull uit de kempen 2, Darrius uit de kempen 2 vs Amon-Ra uit LAB MIII ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............200(-0).... - ................................ Ballista schip........75(-0).... - ................................ Scheprad-ram.........100(-0).... - ................................ Mortier schip.........75(-0).... - Morti…

• TMP vs LAB

heb het hele weekend maar gezocht na grondstoffen met dit als resultaat De stad werd geplunderd door Redbull. Volgende grondstoffen werden gestolen: - 47625 icon_wine_small.png - 2374 icon_crystal_small.png De stad werd geplunderd door Redbull. Volgende grondstoffen werden gestolen: - 47633 icon_wine_small.png - 2366 icon_crystal_small.png De stad werd geplunderd door Redbull. Volgende grondstoffen werden gestolen: - 71499 icon_wine_small.png - 3500 icon_crystal_small.png De stad werd geplunderd…

• TMP vs LAB

jammer verloren maar had nog geen smederij die aankon, toen waren DJ en King erbij waren ze in een keer weg Zeegevecht bij LAB Wijn 2 (12.04.2013 9:19:43) Redbull uit ZwavelDam vs Jason uit LAB Jolkos, LAB The Firm W3, Siebrand uit LAB Corona, Tin-Man uit NatjeDam Ram-schip..............0(-350).. - Ram-schip...........1463(-182).. Ballista schip........77(-35)... - ................................ ................................ - Katapult schip........44(-0).... Scheprad-ram.........391(-309).…

• HOF #3 TMP vs LAB

Redbull - - HoF

zo hier is ie dan, onze 3de Hof tegen LAB, goed gedaan mensen nu nog wachten op de andere mooie HOF waar LAB dik in schade achter loopt :thumbsup: Zeegevecht bij de kempen 2 (11.04.2013 6:41:02) Sjakiel uit LAB Nivea, LAB Calvè, VDTwice uit LABarum, Sjon uit LAB Rexona, LAB Nivea, Wega uit LAB Aria, Jason uit LAB Kristal 1, LAB Dindymos, mlangman uit LAB Aria, Mitta uit LAB Tortuga, LAB Rexona, Danny14 uit LAB Aria, LAB Arsenia, LAB Eladhwen, Lab t Feestcafe, Hoppa, LAB Danny, LAB G, LAB Barcard…

• HOF #2 TMP vs LAB

Redbull - - HoF

Na alle stilte op het forum, wil ik bij jullie onze 2de hof tonen tegen LAB :thumbup: Gevecht voor LAB Tortuga (10.04.2013 22:42:24) Tin-Man uit LAB The Firm W2, LAB The Firm KR, LAB Rexona, Siebrand uit LABarum, LAB Nivea, milo uit LAB Rexona, LAB Nivea, Crosis uit LAB Cartagena, LAB Rexona, Sjon uit LAB Nivea, LABarum, Jason uit LAB Tortuga, LAB Aria, LAB Rexona, LAB Nivea, LABarum, Danny14 uit LAB Rexona, LAB Nivea, LAB Aria, LABarum, athens uit LAB Rexona, Sjakiel uit LAB Nivea, Dvyrig uit L…

• TMP vs LAB

ik zeg en au dat doet pijn Zeegevecht bij Marmer (08.04.2013 20:41:14) Siebrand uit Leiden -M4- vs Redbull uit Marmer, al48 uit wijn, blackbull2 uit zwavelmijn 2, walking dead, chaotica uit Δ Chaotic city, Δ Dedicated ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............638(-162).. - Ram-schip...........1130(-66)... ................................ - Ballista schip.......149(-0).... Scheprad-ram..........28(-171).. - Scheprad-ram.........520(-74)... Mortier sc…