Search Results

Search results 1-20 of 197.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• 20 Cv's

XFact - - Diplomatie

Heb er nog 20 te vergeven wie maakt me los ingame naam is X-Fact

• TAFT vs B4A

XFact - - Diplomatie

Even wat anders, aangezien ik enig respect heb zou ik gaarne op 4,5 mei een tijdelijke wapenstilstand houden om respect te hebben voor oorlogen waar echte mensen zijn gesneuveld, maakt niet uit of dat nu virtueel is of in het echt maar ik zou aan een ieder willen voorstellen om hier even stil bij te staan. 1 pre-warn voor offtopic. Ook al bedoel je het goed, dit is niet de plek voor die discussie. Je kan een nieuw Topic voor dit verzoek starten. Gr. Foxtrot

• *Knip* Gevechten niet van B4a maar tactvol het eiland afgezet in de hoop PVDK zijn troepen vast te zetten, maar helaas door stomheid is men slim geworden of met puur toeval Gevecht voor TRENTINO (01.05.2012 16:43:14) X-Fact uit Vanigual vs trechr uit TRENTINO ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter........460(-0).... - ................................ Hopliet.............1200(-0).... - ................................ Schutter.............110(-0).... - .…

• TAFT vs B4A - Geen woorden maar daden!

XFact - - Diplomatie

Thx joosie ik zal er zuinig mee omgaan Gevecht voor Themiskyra (27.04.2012 12:22:50) X-Fact uit Dunjadar vs Joosie uit Themiskyra ------------------------------------------------------------------- Hopliet...............30(-20)... - ................................ Katapult..............30(-0).... - ................................ ................................ - Muur...................6(-1).... ------------------------------------------------------------------- Generalen....................-…

• TAFT vs B4A

XFact - - Diplomatie

Beetje raar Supersjooter dat je nu ineens zo uit de lucht komt vallen dat je goed werk levert maar bij degekkevos zijn stad waar jullie zeegevecht aangingen en onfortuinlijk mijn schepen later aankwamen en die van jeremy jammerlijk weggingen was je na 4 uurtjes ook weer foetsie met zijn allen. Dono mijn link doet ut wel clip2net.com/s/1RePo Alles word altijd zo uit zijn verband gerukt dat zelfs een mummie niet meer weet hoe en wat, laat staan wijzelf. Beide partijen success en ik koester diegeen…

• TAFT vs B4A

XFact - - Diplomatie

Dono ik probeer net te kijken op de site die je vol trots presenteert maar ik zie alleen gebakken lucht oftewel niets. Wist niet dat niets ook iets was

• TAFT vs B4A

XFact - - Diplomatie

Quote from Dono: “Geciteerd van "XFact" Wil iemand die het volledige raport heeft deze posten gezien b4a liever de kleintjes laat zien maar niet de blamage van een grote” Quote from Dono: “BLAMAGE VAN EEN GROTE WHAHAHAHA volgend mij zijn er 2 ECHT grote gevechten en die hebben we beide gewonnen op schadeverhouding dus wat nou blamage?? man man je kan beter niks zeggen.” Quote from Dono: “Geciteerd van "ladylina" zeer leuk gevecht zoals ik altijd begreep is dat B4A zulke massa gevechten uit de we…

• Quote from El Loco: “Als kleine garnaal van B4A en fervente speler op Delta wil ik dit even kwijt: Taft met al hun spelers stelt eigenlijk zoveel voor als mijn jongste dochter van 4 die wil sparren met mij. Wel meer spelers en wel meer blabla maar na oorlog met Winds is er maar 1 alli op alpha in mijn ogen en ik zou zeggen join ze gewoon. Klein pruts gevechtje tussendoor die ik verloor. ” Bedenk me net iets we zijn eigenlijk niet slecht bezig zo met het zeegevechtje voor een stelletje 4 jarigen,…

• Vanaf ronde 2.

XFact - - Diplomatie

Wil iemand die het volledige raport heeft deze posten gezien b4a liever de kleintjes laat zien maar niet de blamage van een grote Zeegevecht bij 4 -Z- (21.04.2012 15:43:16) Elbertpaul uit Vanigual, paping uit Vanigual, X-Fact uit Vanigual, Woopie uit Vanigual, TRENTINO, thimochamon uit Vanigual, Nemesis uit Polis, Darknight-8, LadyLina uit 4 -Z-, Hercolles uit CΘLLΣΔПDΓΘЅ, dutcharrow uit Vanigual, VVVJeroen uit Weesp -z-, martinos uit Vanigual vs larsje uit BINGO, Super Shooter uit Ploffert Supe…

• Jammer dat jullie de terugtrekkende aanvallen niet posten, of ik zie ze over het hoofd Gevecht voor Dunjadar (13.04.2012 22:30:01) El Loco uit Themiskyra, Rome6 vs X-Fact uit Dunjadar, mafklapper uit sulphur city ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter........532(-522).. - Zwaardvechter.......1844(-636).. Hopliet..............361(-949).. - Hopliet.............1930(-775).. Schutter.............116(-0).... - Schutter.............511(-0).... Gyrocopter.....…

• TAFT vs B4A

XFact - - Diplomatie

JPJ jou gezever ben ik nog meer dan zat een simpel succes beide partijen kan volgens jou niet er moet weer een hoop onzin bij gesproken worden of je houd je *knip*of je doet zoals alle andere klapvee ook doet. +1 warn, denk om je taalgebruik. Als je het met een ander oneens bent, dan kun je dit op een beschaafde manier kenbaar maken. Tevens kun je wat meer respect tonen als je over je medespelers praat. gr. Foxtrot

• TAFT vs B4A

XFact - - Diplomatie

Zie het wel weer, berry heb zijn mond weer groot en haalt t liefst oude koeien uit de sloot, gaan we met zijn allen hier ook bekvechten of gaan we nog de zwaardjes kruisen, berry ff niet onbelangrijk TT/POW is niet meer je zult het alleen moeten rooien met B4A en B4a alleen De oorlog is aangegaan Taft vs B4A dus zie weinig aditieve woorden van je die belangrijk kunnen zijn ook dono is wee lekker op dreef, kunnen jullie niet met zijn allen een boek gaan schrijven?? Zal een bestseller worden. Cut …

• Thx Joosie morgen zelfde tijd weer als je gaat douchen top van je pm RESPECT Gevecht voor Themiskyra (03.04.2012 21:25:15) X-Fact uit Dunjadar vs Joosie uit Themiskyra ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter........470(-0).... - ................................ Hopliet..............446(-4).... - ................................ Schutter..............96(-0).... - ................................ Gyrocopter...........120(-0).... - .........................…

• TAFT vs B4A

XFact - - Diplomatie

Er word hier heel wat afgereusd, eerst een slapende reus nu hoe grote de reus, in het begin was jezelf de slapende reus en wakker nu maar tegen grote reuzen opboxen met kolos is t enige wat ik zie

• TAFT vs B4A

XFact - - Diplomatie

@supershooter, mooi bericht alleen wil ik even inhaken op de slapende reus?? wanneer komt ie dan, want overal waar ik kom staan niets en heb ik niets anders dan lamme raportjes te tonen. En als de slapende reus bestaat uit 3 mensen die in v modus duiken dan staat ons t hele jaar nogal wat te wachten. Een hoop gepraat maar waar is jullie officiele verklaring om deze oorlog te beginnen??

• Alle beetjes helpen Gevecht voor kristal (02.04.2012 9:33:03) X-Fact uit Antonia 2 vs Marvinator uit kristal ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter.........97(-3).... - ................................ Hopliet..............100(-0).... - ................................ Mortier...............24(-0).... - ................................ ................................ - Muur...................3(-4).... ───────────────────────────────────────────────────…

• Gevecht voor kristal (01.04.2012 22:49:43) X-Fact uit Antonia 2 vs Marvinator uit kristal ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter........440(-0).... - ................................ Hopliet..............399(-1).... - ................................ Schutter..............96(-0).... - ................................ Gyrocopter............90(-0).... - ................................ Mortier...............42(-0).... - ................................ Do…

• TAFT vs B4A

XFact - - Diplomatie

met jou uitspraken degekkevos heb je iig 1 vriend er bij in dit geval mij ik mag dat soort praat wel Joh taft neemt toch alles aan memati dus als de leiding het wil en gekkevos ook dat issie welkom

• Minder praat meer tikken, oh ja el loco succes met wat je moet doen respect maar tijdens gevecht in v modus ?? Zeegevecht bij The SpartanMIII (01.04.2012 21:29:37) The Underdog uit Z1 Hondenhok, El Loco uit The SpartanMIII, The Spartan MII, The Spartan MI, The Spartan WII vs Tita Tovenaar uit 英Groentje, Micho uit Assendelft, X-Fact uit Vanigual, Valkenburg ZH ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ram-schip..............0(-102).. - Ram-schip............326(-87)... ..…

• TAFT vs B4A

XFact - - Gevechtsrapporten

Minder praat meer tikken, oh ja el loco succes met wat je moet doen respect maar tijdens gevecht in v modus ?? Zeegevecht bij The SpartanMIII (01.04.2012 21:29:37) The Underdog uit Z1 Hondenhok, El Loco uit The SpartanMIII, The Spartan MII, The Spartan MI, The Spartan WII vs Tita Tovenaar uit 英Groentje, Micho uit Assendelft, X-Fact uit Vanigual, Valkenburg ZH ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ram-schip..............0(-102).. - Ram-schip............326(-87)... ..…