Search Results

Search results 1-20 of 101.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Gevecht voor Sint Pancras (26.08.2012 8:45:46) Kapitan Maitiha uit Athene vs niels1950 uit Sint Pancras ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.........58(-1).... - ................................ Hopliet...............57(-1).... - ................................ Schutter..............28(-0).... - ................................ Mortier...............36(-0).... - ................................ Katapult..............12(-0).... - .....................…

• Gevecht voor Sint Pancras (26.08.2012 2:19:13) Kapitan Maitiha uit Athene vs niels1950 uit Sint Pancras ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.........59(-1).... - ................................ Hopliet...............40(-0).... - ................................ Schutter..............20(-0).... - ................................ Mortier...............36(-0).... - ................................ Katapult...............8(-0).... - .....................…

• Btje veranderd hiero. Moet nu dus 60 min. wachten voordak weer een postje kan doen. Dus die tjappie houdt van dreigementen. Dus wat doe ik, ik plunder hem 1 keer en vervolgens stuur ik hem een cultureel goederenverdrag. Ik wilde kijken hoe erg hij het meende om mij en mijn alliantie te vernietigen. Want ey, vernietigen, das geen kattepis, ouwe (020 accentje). Maar wat gebeurd er.. die tjappie neemt die CV gewoon meteen aan. Wat een killer!!! Of moet ik zeggen giller!!! LOL Dus wat doe ik, ik stu…

• Dan was ik een keer op jacht in mn buurt en leende ik gewoon ff die papi zn haventje. Begint ie baas te doen alsof ik em op zn *** heb getrapt (kom op man, doe niet zo overgevoelig) en begint excuses te eisen met daarbij het dreigement dat alsk geen excuses zou aanbieden, het anders oorlog is. Maar dan weet die papi niet wie ik ben. War is my middle name. Zo jammer he.. zo jammer weer, zo jammer. Maar goed, ik ben de slechtste niet, dus ik ga op mn knieën voor 'em. Ik bood niet alleen mn excuse…

• Ter aanvulling: [color=#EVENTS]40 eenheden van Pikachu zijn gestationeerd in Troye. 337 eenheden van Pikachu zijn gestationeerd in Troye. 190 eenheden van Dono zijn gestationeerd in Troye. 215 eenheden van donga zijn gestationeerd in Troye. 90 eenheden van ifighti zijn gestationeerd in Troye. 42 eenheden van ifighti zijn gestationeerd in Troye. 466 eenheden van ifighti zijn gestationeerd in Troye. 748 eenheden van MEMATI zijn gestationeerd in Troye. Dono's leger is gevlucht omdat de korte afstan…

• Quote from Sannie: “Dono: regelmatig te vinden in de diverse HOF en gevechtsrapporten secties. Nemesis9: weet met een "klein" account onzettend veel schade te doen tegen een heleboel grotere tegenstanders. Vele diplomaten van top allianties: houden het netjes en zorgen voor goede contacten onderling tussen vrijwel alle top allianties Ladyhawk, Super-Mattie, Lysippe, Sasuke, Martinos (en nog een aantal anderen die ik nu even vergeten ben): altijd bereid mensen te helpen. Een aantal Kapitans, omda…

• Lekker hoor Kani. Je blijft sexy. Hoe dan ook. En waarom zou je op je beurt moeten wachten? Wuhauhauhahaha.. Ook al was je voorheen niet bezig met POW en nu opeens wel, so what?! Je hoeft je niet te verantwoorden naar die papi's en mami's en al helemaal niet naar (potentiele) vijanden. POW heeft beef met RR en OT bemoeit zich er ook mee (mooi tog), en hoorde je RR klagen? Nooit. Hahahahha... Keihard mishandelden en misbruikten we de OT-leiding en pakten zonder schroom miljoenen grondstoffen die …

• 16 POW'ers hebben 3 dagen nodig gehad om 4 Red Raiders (Kani en Marvinator stuurden beiden een enkele soldaat om mee te kunnen kijken) te trotseren en het dorpje Kilang Hena Samasima Latu te bezetten. Tussen het strijdgewoel konden we het geklaag en gejank van Lysippe al van ver horen. LOL Dan bestaat je ally uit meer dan 30 man en heb je een overmacht aan troepen, maar toch nog klagen over oneerlijke spel omstandigheden? *slappe lach* Moeten we je voortaan helpen met het creëren van de ideale o…

• Na bijna 2000 cargoschepen te hebben gevuld en zowat bijna 1 miljoen aan POW-grondstoffen te hebben geroofd (zie topic: Kapitan Maitiha (RR-baas) behandelt POW-leden op *knip*), zonder enige vijandelijk weerstand te hebben ondervonden, ging ik lekker slapen. Maar wat gebeurt er nu? Deze POW-lid gaat me om half 3 snachts aanvallen!!! Het is gewoon niet normaal!!! POW-leden vallen mensen aan terwijl ze slapen!!! Iedereen ligt al op 1 oor en dan vallen ze sneaky aan. ZO LAF!!! Ik kan er gewoon bijn…

• [b] Oke, omdat je er zo op aandringt.... [/b] Gevecht voor ikros ( 13.08.2010 23:42:11 ) Kapitan Maitiha uit ۞Naku vs El Cone uit φ Homnibus ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Stoom reus............65(-5).... - ................................ Mortier...............18(-0).... - ................................ Kok...................30(-0).... - ................................ ................................ - Spearmen?..............0(-1).... ──────────────────…

• Hoi! Ik ben Kapitan Maitiha, ik ben 14 jaar *knip* [b] Kapitan Maitiha - Alliantie Red Raiders Webmaster POW-OT-FarmFestival.nl [b]Gevecht voor iraklion ( 12.08.2010 23:20:08 ) Kapitan Maitiha uit ۞Naku vs globet uit iraklion, El Cone uit φ Smurfin ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Stoom reus............63(-7).... - ................................ Mortier...............18(-0).... - ................................ Kok...................20(-0).... - ............…

• Zooooooooooo!!! Kapitan Laipose ik neem mijn woorden terug, man... Mijn god, wat heb je met OT-leider Ursus 'Bob de Bouwer' Rapax gedaan man... :sm : Dit is gewoon gekkenhuis, ouwe. De leider van zo'n top-alliantie zo te kijk zetten, dat kan alleen een Red Raider. :rofl : Je deed eg kapot met 'em. De afgelopen weken heeft hij alleen maar gespeeld om jou in grondstoffen te voorzien. WUHAHAHAHAHAHA!!!! Neem maar van mij aan, als het een meisje was, kon hij nu eg nie meer lopen.. :loll : En inderda…

• Quote from MaikelTjo: “Dono, je kan niet kwalijk nemen..” Njah tog... precies man, ben helemaal met je eens MaikelTjo... Dono wat ga je het Kapitan Laipose kwalijk nemen? Moet je ook klappen ofzo?

• Oi! Kapitan Laipose! Volgens mij praat je eg onzin! Zogenaamd honderdduizenden grondstoffen... mana jack?! LOL Ik lees alleen een paar leuke buitjes, maar honderdduizenden?!? Overdreven joh...

• Ahaiiiieeeee!!!!!! Zalige buit, ouwe... Je owned die papi van OT kapot hard. Ik wou dak ook zo'n buurman had... ow, wacht ff.. ik heb er idd één. HAHAHAHAHAHA Maar ik wacht nog ff twee maanden, ff de mijnes laten rijpen. Strijdbare groet, Je wapenbroeder :proost:

• Leuke buit. 63 cargoschepen is inderdaad nog niet zoveel, maar alle kleine beetjes helpen. Als je een keer echt een lekkere buit (of meerdere lekkere buiten) wil hebben, dan stel ik voor dat je een keer met me meegaat naar een mooie plek, een walhalla aan grondstoffen liggen daar. LOL Ik zal dan als eerste naar binnengaan en de tent voor ons beiden schoonvegen en dan kan je in mijn kielzog meekomen en je cargoschepen vullen. Strijdbare groet, Kapitan Maitiha Alliantie Red Raiders (RR) Trotse plu…

• Quote from thegangster: “Jullie voelen jezelf cool en jullie denken dat iedereen bang voor jullie is maar ik vind jullie laffaards! :thumbdown:” We voelen ons niet alleen cool, maar vooral kapot sexy. Liever een lafaard met een groot leger, met miljoenen geroofde grondstoffen, gehaat door de vijand omdat ze pakkie krijgen en geliefd bij medestanders, dan een held zonder leger, zonder buit en zogenaamd geliefd door z'n vijanden. LOL Nu mag je zelf de balans opmaken, vriend. En je moet het zo zien…

• en toen was de koek echt op... hhahahahaa Gevecht voor UTP dr ( 22.05.2010 6:34:26 ) Kapitan Maitiha uit ۞ Leitimor vs Ursus Rapax uit UTP dr ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Stoom reus............70(-0).... - ................................ Mortier...............18(-0).... - ................................ Kok...................30(-0).... - ................................ ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Generalen.........…

• Gevecht voor Massilia ( 17.06.2010 9:30:39 ) Kapitan Maitiha uit ۞ Leitimor vs El Tigre uit Massilia ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter..........0(-490).. - Zwaardvechter..........0(-469).. Hopliet.............1165(-350).. - ................................ Schutter.............449(-58)... - Schutter...............0(-323).. Gyrocopter...........146(-12)... - Gyrocopter.............0(-79)... Stoom reus............96(-277).. - Stoom reus.............0…