Search Results

Search results 1-5 of 5.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Zeegevecht bij De Speer

Liam - - Diplomatie

(Hidden Content)

• Het piratenspel zal altijd reden tot onenigheid zijn. Reden is dat de beloning te groot is ten opzichte van de geleverde prestatie. Wat dat betreft denk ik dat er bij Gf een taak ligt hier iets aan te veranderen. Om in de top 10 van het piratenspel te eindigen hoef je niemand te plunderen, je moet er alleen voor zorgen dat je zelf niet geplunderd wordt en/of er voor te zorgen dat het niet aantrekkelijk is om geplunderd te worden. Met een beetje creativiteit is het niet moeilijk dit voor elkaar t…

• Dan maar een gevechtsrapportje. Hebben we al even niet meer gezien. Er wordt te veel gepraat en te weinig gedaan De rest van de rapporten is het vermelden helemaal niet waard ;( Zeegevecht bij Beruna (29.10.2013 19:03:37) Liam uit Paleta vs Aspa uit Beruna --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...............................40(-0) - Ramschip................................0(-6) ............................................. - Ballist…

• TDD vs VMS

Liam - - Diplomatie

Maar il Corvo, daar gaat het in een alliantie toch om, samenwerking

• Waarom TDD

Liam - - Diplomatie

Normaal meng ik me niet zo snel in een forum discussie, maar ik denk dat de tegenstanders van TDD eens naar zich zelf moeten kijken in plaats van ons zo af te kraken. Ik ben bij TDD gegaan omdat ik een aantal leden kende en dat ook de leden waren die bij andere allianties voor elkaar opkwamen. Dit mis ik nog steeds bij een groot deel van de andere allianties. Meestal zijn er maar een paar die met gevechten meedoen. Neem nu de oorlog tussen VMS en TDD. Wat grootte betreft zijn de allianties met e…