Search Results

Search results 1-20 of 173.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• -NO- vs LAB

Jason - - Diplomatie

Dit gevecht werd gevoerd door ramce, geen lid van NO. Vogeltje deed eraan mee met 2 schepen en heeft het op het laatst overgenomen. NO wil blijkbaar goede sier maken met gevechten die door derden worden gevoerd zonder toe te geven dat ze hulp nodig hebben!

• -NO- vs LAB

Jason - - Diplomatie

Tsja, drie spelers kan ik natuurlijk niet aan in mijn eentje! Zeegevecht bij ۞ Pappa (29.04.2016 2:10:46) Jason3[LAB] uit 本New Alexandria vs Eggie[-NO-] uit Metropolis, joop57[-NO-] uit ۞ Pappa, ۞Foxtrot, -REBEL-[-NO-] uit -NO- 003Z --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................764(-198) - Ramschip............................470(-198) Mortier schip.........................162(-0) - Mortier schip..................…

• -NO- vs LAB

Jason - - Diplomatie

Waar was je nou heen Cleo? Heb je die arme Remus in de steek gelaten? Zeegevecht bij Massilia (26.04.2016 12:18:29) Jason3[LAB] uit LAB Aria, Massilia vs Remus[-NO-] uit Eleven --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................362(-322) - Ramschip............................252(-822) Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip.........................210(-0) Stoomram............................493(-…

• GR-Topic NO vs DND & LAB

Jason - - Diplomatie

Eén op één vecht het veel lekkerder: Zeegevecht bij Zeeklif (07.10.2012 23:31:57) Jason uit LAB Noma, LAB Nero vs Annie uit -NO- Marmer 2, LAB Noma, VST De Meern ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............211(-106).. - Ram-schip..............0(-446).. Ballista schip........84(-0).... - ................................ Scheprad-ram.........216(-15)... - Scheprad-ram...........0(-95)... Mortier schip........126(-0).... - Mortier schip..........0(-326).…

• Ik heb nog 14 CVs! Ingame naam: Ulysses

• GR-Topic NO vs DND & LAB

Jason - - Diplomatie

Deze was ook weer voor ons, kan niet wachten op de volgende Zeegevecht bij LAB Dijkie Town (07.10.2012 0:16:22) ekodr88 uit Mook Le Havre, Atoma tent, Baduhenna, LAB Dijkie Town, peppi uit Pepermolen, Junior Empire uit Pepermolen vs zyuha uit LAB Berbroek, Lab spalkios, Lab runkstios, LAB donk, Crosis uit LAB Cartagena, Mookie uit LAB Jacinto, Sjakiel uit LAB Qambiamento, Minimuisje uit LAB MiniTown-W, Jason uit LAB Dindymos, LAB Nero, SiebrandCity, Sjonhead uit LAB De slinger, LAB Calvè, milo u…

• LAB vs Mafia

Jason - - Diplomatie

Beste Maffia en Gamma, Zoals jullie hebben kunnen merken is er tussen Maffia en Labyrinth niet echt sprake van een oorlog zoals deze bedoeld was. De reden hiervoor hebben we allemaal in andere topics en hier kunnen lezen. Dit is spijtig, want samen hadden we een leuke strijd kunnen leveren zonder de bemoeienis van derden. Gezien de ontstane situatie zien wij ons genoodzaakt deze oorlog eenzijdig te beëindigen voordat hij goed en wel begonnen is. Wij kunnen ons voorstellen dat dit voor Maffia onb…

• LAB vs Mafia

Jason - - Diplomatie

Zo mag ik het horen, Ikaros! En Kokki, jullie vonden toch altijd wel iemand om mee te vechten? Overigens heb ik de datum verkeerd gezet in de aankondiging. We beginnen pas op 17 september, niet 16 september, dus geen paniek Maffia, jullie hebben nog tijd om je voor te bereiden! Ik kon het niet meer editen, dus heb een verzoek gedaan om te veranderen naar 17 september. In de bashingsaanvraag staat het wel goed.

• LAB vs Mafia

Jason - - Alliantie Aankondigingen

Labyrinth[LAB] vs Maffia[Mafia] De reden van de bashing is dat we de mogelijkheid willen hebben om beide onbegrensd door te vechten in de huidige oorlog tussen Labyrinth en Maffia. Tevens helpt dit goed met het ophalen van vele grondstoffen. Bashing dient in te gaan op 17-09-2012 om 00:01 De eisen voor vervroegde vrede zijn: Athens, onze anti-bob, groeit niet zo snel dus zoekt in totaal 1 miljoen grondstoffen. Om de oorlog vervroegd te beëindigen dient hij dus deze grondstoffen te ontvangen van …

• LAB vs Mafia

Jason - - Diplomatie

Labyrinth verklaart officieel de oorlog aan Mafia. Bashing mag vanaf 17-09-2012; 00:01 uur Deze oorlog verklaren wij omdat er een aanval van Mafia heeft plaatsgevonden op een lid van Labyrinth, op een moment dat wij aan het zoeken waren naar een leuk en gezellig target om sportief mee de degens te kruisen. Vandaar dat we nu niet naar een diplomatieke oplossing gaan zoeken. Athens, ons kleinste lid, groeit niet zo snel en zoekt dus in totaal 1 miljoen grondstoffen. Om de oorlog vervroegd te beëin…

• Ik heb 19 (19!) CVs over. Ingame naam: Ulysses

• Tsja, timing... In mijn ervaring komen aanvallen nooit op een gelegen moment. Vraag maar aan je maatje Acasuso, die valt mij altijd aan als ik niet online ben. Laatst kwam ik een keer online terwijl hij aanviel, toen ging-ie meteen in vm! En ja, als je lid bent van een alliantie, ben je niet meer alleen verantwoordelijk voor je doen en laten. Als ik nooit mijn alliantieleden had geholpen was ik geen target van jullie geweest. Als ik jou niet had willen terugpakken, was Twan nu ook niet de Sjaak …

• Mellebell, om te beginnen: onze steden zijn geen springplanken voor andere allianties om even een eiland op te komen, daar heb je andere allianties voor! (Je weet wel wie ik bedoel.) Als je ons bezet, moet je ook met de consequenties rekenen! Maar ik had nog andere appeltjes met je te schillen: - Toen jij nog niet bij TRRR zat, viel je ons in de rug aan toen wij het eiland hadden afgesloten en een goede kans maakten om te winnen van TRRR. Ik heb je toen verteld dat ik je dat betaald zou zetten, …

• Zie het als een compliment, Friedzel: we hebben van jullie geleerd!

• Is deze ook inactief? Blijkbaar kunnen wij dat niet zien... Gevecht voor VST-Ayutthaya (10.11.2011 7:29:52) Jason uit Wondercity II vs Mosiah1 uit VST-Ayutthaya ─────────────────────────────────────────────────────────────────── ................................ - Steen slinger..........0(-45)... Zwaardvechter.......1400(-0).... - Zwaardvechter..........0(-691).. Hopliet..............472(-928).. - Hopliet................0(-318).. Schutter.............420(-0).... - Schutter...............0(-357)..…

• Wat betreft de rol van BOeF: In hun ijver om controle te krijgen over het eiland had TRRR ook twee steden van ons geblokkeerd en een bezet. Die hebben we natuurlijk bevrijd, en toen we er toch stonden wilden we ook wat terug doen. Ik heb toen aan Ladyhawk gevraagd of ik me in de gevechten zou mengen (op dat moment had ik daar als enige een noemenswaardig leger). Ladyhawk antwoordde dat ze het liever een op een afhandelde, maar in de tussentijd waren Max en Misterio er al ingesprongen. Max heeft …

• Hoi Tankbat, i[color=#NaN000c]k begrijp je frustratie, het is net Irak... Je rijdt naar binnen met je tanks en zegt dat je hebt gewonnen.. en dan begint de ellende! Gelukkig zijn jullie blij met de beetjes gs die jullie hier en daar ophalen. Ik zie jullie nijver heen en weer varen met jullie bootjes,daar gaan jullie vast weer mooie dingen mee bouwen! :P[/color]

• Jason vs Sinterklaas, het vervolg!

Jason - - Diplomatie

Gevecht voor LAB Samothrake (05.10.2011 22:40:52) wally uit LAB Wγοmιng, Sinterklaas uit LAB Blood Drive, LAB Courtyard vs Jason uit LAB Samothrake, LAB Washιngτon ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter..........0(-56)... - Zwaardvechter........603(-18)... Hopliet................0(-511).. - Hopliet..............251(-283).. Boogschutter..........10(-0).... - ................................ Schutter.............276(-174).. - Schutter..............84(-0).…

• Jason vs Sinterklaas (de echte!)

Jason - - Diplomatie

Jason vs Sinterklaas (de echte!) empty.gif De echte gevechten dan, die Sinterklaas is volgens mij een hulpsinterklaas! icon_razz.gif Zeegevecht bij LAB De slinger (29.09.2011 20:13:01) Sinterklaas uit VST Chaos vs Jason uit LAB Korinthos, LAB Cartagena ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ballista schip.........9(-1).... - ................................ Vlammenwerper........112(-150).. - Vlammenwerper........200(-150).. Katapult schip.......160(-8).... - Katapult…

• 6 CVs beschikbaar!