Search Results

Search results 1-20 of 32.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

Einoel - - Diplomatie

Quote from Einoel: “6 lege vitrines beschikbaar. Ingame: Einoel ” Ondanks dat er vitrines gevuld zijn, zijn er helaas ook weer spelers verdwenen en zit ik nog steeds met 6 lege vitrines.

• Culturele Verdragen

Einoel - - Diplomatie

6 lege vitrines beschikbaar. Ingame: Einoel

• Culturele Verdragen

Einoel - - Diplomatie

4 plekken vrij. Ingame: Einoel Alvast bedankt voor de mooie kunstwerkjes Zit weer helemaal vol.

• Culturele Verdragen

Einoel - - Diplomatie

6 lege vitrines om te vullen. Ingame: Einoel. Thx!!

• Culturele Verdragen

Einoel - - Diplomatie

Quote from Einoel: “Quote from Einoel: “14 lege vitrines beschikbaar. Alvast bedankt! Ingame: Einoel” Gaat de goede kant op, nog maar 7 lege vitrines. TonKanon heeft ook nog 12 lege vitrines.” Ondertussen zit ik helemaal vol, maar TonKanon heeft nog 5 lege vitrines.

• Culturele Verdragen

Einoel - - Diplomatie

Quote from Einoel: “14 lege vitrines beschikbaar. Alvast bedankt! Ingame: Einoel” Gaat de goede kant op, nog maar 7 lege vitrines. TonKanon heeft ook nog 12 lege vitrines.

• Culturele Verdragen

Einoel - - Diplomatie

14 lege vitrines beschikbaar. Alvast bedankt! Ingame: Einoel

• Culturele Verdragen

Einoel - - Diplomatie

Ik heb hier 11 lege vitrines die gevuld mogen worden. Thx alvast voor al die mooie kunstwerkjes. Ingame: Einoel.

• Culturele Verdragen

Einoel - - Diplomatie

Zowel ik als AncientDwarf hebben nog zo'n 30 lege vitrines die gevuld mogen worden. Alvast bedankt! Ingame: Einoel Ingame: AncientDwarf

• Culturele Verdragen

Einoel - - Diplomatie

Quote from Einoel: “Ik heb 192 plekken die gevuld mogen worden. Alvast bedankt voor de reacties en al die mooie kunstwerkjes. :thumbsup: :thumbsup: Ingame: Einoel” Gaat de goede kant op. Nog 70 lege vitrines die gevuld mogen worden.

• Culturele Verdragen

Einoel - - Diplomatie

Quote from Einoel: “Ik heb 192 plekken die gevuld mogen worden. Alvast bedankt voor de reacties en al die mooie kunstwerkjes. :thumbsup: :thumbsup: Ingame: Einoel” Gaat de goede kant op, nog 'maar' 180 plekken vrij. Artisan III kan ook nog 120 cv's gebruiken. Ingame: Einoel Ingame: artisan III

• Paar lege vitrines

Einoel - - Diplomatie

Ik heb 192 plekken die gevuld mogen worden. Alvast bedankt voor de reacties en al die mooie kunstwerkjes. :thumbsup: :thumbsup: Ingame: Einoel

• 12 lege vitrines

Einoel - - Diplomatie

Lijkt wel of het steeds moeilijker wordt om de vitrines vol te houden. Ik heb hier 12 lege vitrines en zou ze graag gevuld willen zien, vind mijn bevolking fijn. Alvast bedankt! Ingame: Einoel

• Quote from arjo: “ondertussen 7cv,s vrij. Beta lijkt al leeg te lopen of is iedereen al aan het mergen zonder dat ik het in de gaten heb?” Ook hier verdwijnen de cv's als sneeuw voor de zon. Ik heb zelf 8 lege vitrines te vullen. Ingame: Einoel.

• AncientDwarf heeft ongeveer 100 plaatsen vrij.

• Ik heb 8 lege vitrines die gevuld mogen worden. Thx alvast Ingame: Einoel

• Ik heb 6 lege vitrines die gevuld mogen worden. Thx alvast Ingame: Einoel

• Bekendmaking overlijden Nico

Einoel - - Diplomatie

Namens ING Beta wensen wij de familie, vrienden en alliantiegenoten van Nico voor nu en in de toekomst veel kracht en sterkte toe om dit verlies te dragen. Nico, rust in vrede

• RE: 6 vrije plekken

Einoel - - Diplomatie

Iedereen bedankt! Ik zit weer helemaal nokkievol!Quote from Einoel: “Ik heb ruimte voor 6 culturele verdragen. Alvast bedankt voor de reacties! Ingame: Einoel”

• 6 vrije plekken

Einoel - - Diplomatie

Ik heb ruimte voor 6 culturele verdragen. Alvast bedankt voor de reacties! Ingame: Einoel