Search Results

Search results 1-20 of 98.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

DaisyNL - - Diplomatie

Nog 21 cv plaatsen om op te vullen.

• Cultureel-goederenverdragen (189/199)

• CV gezocht

DaisyNL - - Diplomatie

Ik ben opzoek naar 3 cvtjes

• Janneken, Leuk je verhaal, maar het is nog steeds niets anders als hoog van de toren blazen. Daarbij nog steeds niets veranderd gezien je nog steeds in (je eigen) fabels gelooft. Ik moet ook toegeven dat nadat je op kerstavond het nodig vond om nog even langs te komen met je vloot ik nu ook met alle plezier al jou havens even langs ga Maar dat heb je wel vernomen ondertussen. En iets minder slijmen naar DT en je eigen problemen oplossen geeft meer respect af. ps. Konijntje Janneken Mvg DaisyNL

• Afscheid van de alliantie Argos

DaisyNL - - Diplomatie

Woorden schieten te kort, maar kan het niet laten om niets te schrijven over de alliantie waar ik deel van heb uit gemaakt en groots respect verdiend. Helaas heeft het overlijden van Magnus een grote impact gehad op wat Argos nu is, de kern is weg en het gemis is te groot om de alliantie op de benen te houden. Respect voor Lexistence dat hij heeft geprobeerd om de alliantie te behouden. Helaas zal de alliantie van Beta verdwijnen maar het zal voortleven in de geschiedenis van Beta. Ik wil ook ie…

• ik ben nog opzoek naar 11 cvtjes

• Argos VS BroFo

DaisyNL - - Gevechtsrapporten

(Hidden Content)

• Argos VS BroFo

(Hidden Content)

• Argos VS BroFo

(Hidden Content)

• CoFl bestaat 5 jaar

DaisyNL - - Diplomatie

Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum.

• Ik voel me geliefd na mijn naam te zien op Fokke zijn lijst. Eerst moest ik wel lachen toen ik die lijst tegen kwam en begon te lezen. Daarna was het iets minder grappig omdat er geen reactie geplaatst kan worden bij alliantie introductie, maar ja laten we niet lullig doen en de lol ervan blijven inzien, zijn lijst zegt immers genoeg hoe triest het eigenlijk is om zo je vijanden openlijk te laten zien aan een ander die het verhaal achter niet weten. Het is nog meer om te lachen als er ook daadwe…

• Stoeipartij DR vs DT.

DaisyNL - - Diplomatie

Erg creatief werk geleverd Gh0st En het waren nog eens leuke gevechten. Complimenten naar DT ! Tot de volgende strijd maar weer ! DaisyNL Generaal Dead Rabbits

• Toch maar eens een knopje respect toevoegen op dit forum (al hebben dat de meeste niet voor elkaar) Leuke compliment van GmB, dat is wederzijds. Goed gestreden en laten zien wat ze in huis hadden. Bedankt voor dit plezierige gevecht !

• Dead Rabits en GmB stoeien met elkaar

DaisyNL - - HoF

Mooi gevecht en een sportief gevecht Goed gedaan en complimenten naar GmB. En trots op D-R

• Alliantiewijziging: Argos-Magnus

DaisyNL - - Diplomatie

Zeer zeker respect hiervoor en een mooi gebaar !

• Van harte gefeliciteerd Titan met de overwinning En misschien moeten we alle eens sportief doen en stoppen met modder gooien, we konden namelijk van te voren al weten dat BSGOD er zich in zou mengen. Dus voor die 3 spelers ook de complimenten door hun vloot hebben wij het uiteindelijk opgegeven

• Dead Rabbits v.s. Titans Inc.

DaisyNL - - Diplomatie

Helaas is onze gevechten stop gezet door een bug. Maar het resultaat mag er wezen Helaas staat er geen winnaar of verliezer bij geschreven !! Zeegevecht bij tres (22.10.2012 22:32:01) Grenadier uit München, DaisyNL uit Sec Village, el rogo uit Rogo-DR, Bolhuisius, Rob uit Rogo-DR, Bolhuisius, gh0st uit Iwnfttwh, Dalmasca, Ragnarok, Archades, Mrvannelle, Bolhuisio uit Bolhuisius, boem uit Bolhuisius, xaser uit Rogo-DR, marmer 1, marmer 2, marmer 3, marmer 4, kristal, zwavel 2, wijn 3, wijn 1, zwa…

• hmm... Het is niet alleen BSGOD die zich bij onze gevechten invoegt (die blijkbaar toch bij de inc. behoord tenzij het een foutje is wat me hoogstwaarschijnlijk lijkt), maar ook D-T die zich weer mengt. Hebben ze weer een smoes kunnen bedenken om tegen ons te keren, ben benieuwd wat de reden hierachter is. Titan de nummer 1 alliantie die niet eens tegen hoogstens 15 a 20 leden van ons op kunnen...? Had het hoger ingeschat

DaisyNL - - Diplomatie

Zeegevecht bij Rogo-DR (13.10.2012 17:38:33) Freedom uit ۞Polis2, ۞ Aurora, ۞Polis5 vs DaisyNL uit Sec Village, Rob uit Little Wing 10, tres, el rogo uit Rogo-DR, Toon uit B Voorwaarts, Parel adGouwe, xaser uit wijn 1, Bolhuisio uit Bolhuisius ------------------------------------------------------------------- Ram-Ship..............86(-218).. - Ram-Ship............2928(-233).. ................................ - Ballista ship..........5(-0).... ................................ - Fire Ship........…

DaisyNL - - Diplomatie

Zeegevecht bij Rogo-DR (14.10.2012 2:34:52) Hercules uit Polis, Freedom uit ۞ Aurora, ۞Polis2, McFever uit Polis vs DaisyNL uit Sec Village, Rob uit Little Wing 10, tres, Toon uit B Voorwaarts, Fire Power uit Rum, el rogo uit Rogo-DR, Rogo M, Bolhuisio uit Bolhuisius, boem uit Bolhuisius, Fishkeeper uit Bolhuisius, caustic uit Bolhuisius, ruudvdh uit Z-Marmer-3 ------------------------------------------------------------------- Ram-Ship.............325(-472).. - Ram-Ship............2204(-540).. …