Search Results

Search results 1-20 of 295.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Beter laat als nooit zeggen ze altijd .. Succes voor beide maar toch beetje meer voor TTV

• Show-Off!

MikeyHVSU - - Gevechtsrapporten archief

Dankje Jes, je bent geweldig Afscheid nemen van Ikariam doe je natuurlijk met een gevecht. Dus bouwde ik een vloot en ging op zoek naar tegenstand, met wisselend succes, zoals hierboven te zien is. In deze zoektocht kwam ik ook langs Treino maar zijn rapportjes zul je niet zien omdat alles wat binnen 1 ronde klaar was in de prullenbak ligt. Maar Treino schreef dat hij speciaal extra vloot aan het maken was. Tja dan blijf je natuurlijk wel even wachten. De restjes kon ik mooi kwijt aan de heren v…

• Show-Off!

Zeegevecht bij One (19.05.2015 16:05:12) MikeyStopt uit Barcelona, wijn2 vs Remus[-NO-] uit One --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................568(-144) - Ramschip............................191(-357) Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip........................225(-27) Stoomram.............................556(-80) - Stoomram.............................17(-313) Rakettenschip...............…

• Show-Off!

Zeegevecht bij Two (19.05.2015 10:25:43) MikeyStopt uit Polis vs Remus[-NO-] uit Two --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................372(-24) - Ramschip.............................128(-72) Stoomram.............................234(-16) - Stoomram..............................59(-91) Rakettenschip.........................150(-0) - Rakettenschip.........................36(-24) Mortier schip..........................…

• H-B Vs. XRaid, TLN & GOD.

MikeyHVSU - - Diplomatie

Laat ik het er maar op houden dat ik stukjes verkeerd geïnterpreteerd heb daar ik geen nut zie in een verdere discussie. Wel nog even benadrukken dat jij zelf die quotes er bij haalt Quote from Narmer: “Dat oneerlijke gevechten moeten? vind ik niet groot vs klein, wel er is altijd iemand kleiner dan de ander, je hebt ook Te groot vs Te klein, Ik kan als 1 speler ook een H-B aanvallen, waar zou ik eindigen? om maar eens een vb te geven.” Ik sta zelf kwa totale punten op de 24e plaats met 2,2 mil …

• H-B Vs. XRaid, TLN & GOD.

MikeyHVSU - - Diplomatie

Narmer, ben ik het toch een keer oneens met je. Wanneer alliantie x een alliantie aanvalt die groter is zou het onzinnig zijn om niet te reageren. Of dit nu met piraten is, met een plunder of alleen met troepen je valt gewoon aan met een feature van ikariam. Dan is het logisch dat er een reactie volgt. Buiten dat alles, vechten is een onderdeel van ikariam en groot tegen klein zal zeker op een server als theta geregeld voorkomen. Dat groot daarbij moet oppassen dat klein niet extreem klein wordt…

• geruchten en geroezemoes

MikeyHVSU - - Diplomatie

Ehm goed.. de lange stilte zal mijn vraag wel beantwoorden.. maar na 2 massagevechten is het al voorbij terwijl beide partijen nog heel veel generalen over hebben en hadden?

• Quote from Realist: “ik vind het allemaal wel toevallig, maaar het was wel een alliantie g-recht..” heb hem ff gequote voor je Martinos

• Onder het mom van ik kan het niet laten ... Niemand die vraagt aan Realist over welk lid van BOG die het heeft die samenwerkt met die andere alliantie, dan wel waar dat alliantie garnizoen zou moeten zijn. Ipv daarvan roept men het is niet waar. Ik zou me zo voor kunnen stellen als er een lid van BOG is die samenwerkt met die betreffende ally dat niet de hele alliantie BOG hiervan op de hoogte is .. Dus ehm misschien is het wel waar? Of toch niet .. ach dat jullie er hier niet uit gaan komen lij…

• Quote from Perry: “Pffff als je het niet snapt, dan hoor je zelf geen conclusies te trekken die hoogst waarschijnlijk incorrect zijn gaan speculeren op het forum. Maar vraag het na in een pm.” Was niet de hele bedoeling van dit topic dat het op het forum werd besproken ipv in PM? En nu is dat weer niet goed?

• Op een lege zaterdagavond.. zo voor het kijken van de seizoensfinale van een bepaalde tv serie was ik nog even het forum aan het afkijken en kwam ik via een omweg hier terecht. Nu las ik gister ook al ergens over de piratenpunten en hoe BOG en HADES hierin tegenover elkaar staan. Wat voor meerwaarde mijn mening heeft, geen. Maar, ik speel niet op Delta noch heb ik enig contact met een van jullie hierover gehad. Dus een partij? Nee die heb ik niet. Mijn mening is vrij simpel maar om even open te …

• DC4 vs DLK

MikeyHVSU - - Gevechtsrapporten

goed bezig Maar zijn nog genoeg generalen over zie ik!

• Goed bezig Jeremy, flink lastig vallen die mensen

• Ik was er van overtuigd dat ik meet als 1 gevechtje op interne had gezet.. dus toch maar even uit V gekomen Gevecht voor ۞ Hel-3 ۞ (25.02.2014 5:37:05) MikeyHVSU uit Bedankt, RdamNwWesten, Cleo uit ۞Milos۞, RdamNwWesten, Jamaica, Black Jack, Batavia, ۞Live me Life۞, Sailma uit ۞Live me Life۞, ۞ Kreta ۞, Miss butterfly uit ۞Second Reborn۞, RdamNwWesten vs per uit ۞ Hel-3 ۞, ۞ Hel-5 ۞, M_D G uit ۞ Hel-1 ۞ ---------------------------------------------------------------------------------------------…

• DVE vs DVE

MikeyHVSU - - Diplomatie

Ook het laatste gevecht is nu afgerond, het laatste rapport is te vinden via de volgende link: HOF Nogmaals, iedereen bedankt!

• DVE

MikeyHVSU - - HoF

Theta had nog niet de beloning van een HOF gekregen, deze is nu door de inspanning van heel DVE en een aantal mensen van buitenaf eindelijk tot stand gekomen. Het was absoluut een slopende 1.5 week, die uiteindelijk tot slot kwam in onderstaand gevecht. In overleg is in ronde 430 Kolos gedrukt om een einde te maken aan het evenement. De splitsing heeft lang genoeg geduurd, we gaan weer samen komen in DVE. Namens het voltallige bestuur van DVE wil ik mijn grote dank uitspreken aan de leden van DV…

• DVE vs DVE

MikeyHVSU - - Diplomatie

Nieuwe tussenstand in het afsluitende vlootgevecht na die spannende 1e ronde van cleo.. Generalen...........................-161505.8 - Generalen.............................-163888

• DVE vs DVE

MikeyHVSU - - Diplomatie

Land ging gelukkig wel goed Gevecht voor Juggernaut (21.11.2013 4:54:51) MikeyHVSU uit St Barbara, Koop pand, Dump pand, Juggernaut, marmer2, Miss butterfly uit Koop pand, Polis, St Barbara, Dump pand, Polis, Sloop pand, Afbraak pand, Xyr uit Dump pand, Amlias, marvinator uit Sloop pand, Marmer 2, Barney uit marmer1, Sailma uit St Barbara, Amlias, Sloop pand, Ironis uit Sloop pand vs drunkenMonkey uit WineII, WineVII, WineV, marmer2, Ritka, Corrinth, MarbleI, Folsom uit Sulphie I, Ritka, Juggern…

• DVE vs DVE

MikeyHVSU - - Diplomatie

Op zee konden we helaas heel wat minder, het gebrek aan heph was een zwaar gemis. Op land kwamen we zonder heph beter uit de voeten. Daarnaast lijkt de bescherming van de muur aangepast waardoor muren level 15 in 1x neergaan zonder schade te hebben geleden vooraf.. Gevecht voor marmer2 (20.11.2013 16:05:32) drunkenMonkey uit Juggernaut, Polis, MarbleI, Cleo uit Thor vs MikeyHVSU uit Polis, Xyr uit Marmersteentje, marvinator uit marmer2, Barney uit marmer2, marmer1, Sailma uit Amlias, St Barbara,…

• DVE vs DVE

MikeyHVSU - - Diplomatie

Dit is toch een rapportje wat we hier zeker niet mogen vergeten Zeegevecht bij wijn3 (18.11.2013 20:48:15) Cleo uit Willem, wijn3, Stormvaart, realist001 uit Wijn 2, EC Rider uit Captain America, drunkenMonkey uit Willem, knakkert uit Willem, Polis, Letalis uit Iron Man vs Barney uit wijn3, wijn5, wijn2, wijn1, marmer1, marmer2, Miss butterfly uit Kraakpand, Wijn 2, Asilma, Ironis uit Ironsulfur, MikeyHVSU uit DamagedGoods, Asilma, marvinator uit DamagedGoods, wijn5, Xyr uit Wijn 2, Kraakpand, S…