Search Results

Search results 1-20 of 107.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• -Sap- Vs -No-

evilpenguin - - Diplomatie

Zo te zien is er weer een hoop gezeur en gehakketak op het forum, hoera. Om even een overzicht te maken van wat er nu in de grote lijnen speelt. Er zijn op het moment twee visies wat betreft deze oorlog 1. Vanuit SAP gezien denken zij de oorlog al bijna gewonnen te hebben omdat ze NO voor de eerste paar weken overspoeld hebben en er zijn wel wat (enkele, een paar, heel sporadisch hoor) spanningen over kolos te bespeuren. Ook zijn er wat spelers geplunderd (met name een paar minder-, dan wel inac…

• -NO- vs LAB

Quote from Guilty Spark: “Hier een anekdote die jullie wel leuk zullen vinden Evilvogeltje en Saray: Toen we begonnen op het betreffende eiland huis te houden kwamen we jou tegen in een ploffer van Guard. Je eenheden lagen daar, en zodra we de haven bezetten konden die niet weg. Toen probeerde je ze via een stad van een derde weg te krijgen door hem te bezetten (wat mislukte want we zijn veel te slim) en daarna kwamen we erachter dat je STATIONERINGSRECHT had bij een ploffer van Ramce op dat zel…

• -NO- vs LAB

Quote from Jason: “Dit gevecht werd gevoerd door ramce, geen lid van NO. Vogeltje deed eraan mee met 2 schepen en heeft het op het laatst overgenomen. NO wil blijkbaar goede sier maken met gevechten die door derden worden gevoerd zonder toe te geven dat ze hulp nodig hebben!” Check je feiten, vriend. Ik ben het gevecht begonnen en tot ~ronde 22 heb ik in mijn eentje staan meppen, en ben later in het gevecht met allesbehalve front teruggekeerd. Het gevecht is verloren omdat ASPA de andere LABbers…

• -NO- vs LAB

Alle sloepjes zinken naar de bodem Zeegevecht bij Polis (29.04.2016 23:56:34) ramce uit 本Swordbase, 本 Jacinto, 本Reflection, ramce, Evilvogeltje[-NO-] uit ۞Foxtrot vs Guilty Spark[LAB] uit 本Swordbase, Jason3[LAB] uit Wijn3, Aspa1[LAB] uit Wijn2, Wijn3, 本Redemption, Wild Cherry[LAB] uit 本Reflection --------------------------------------------------------------------------------------------- Mortier schip.........................200(-0) - Mortier schip.........................0(-307) Stoomram......…

• -NO- vs LAB

Quote from Pokerman: “ Bij deze nog heel erg veel succes gewenst aan NO met hun nep oorlogje en het slopen van een Bob alliantie die geen schijn van kans maakt.” Denk a.u.b. überhaupt even na voordat je wat zegt; hiermee doe je LAB tekort.

• -NO- vs LAB

Beste CoverdInBees, Ik wil je toch even vragen of je ook iets zinnigs toe te voegen hebt aan dit topic? Nog een CR, klein maar toch zijn mijn bevoorradingskosten weer verminderd . Zeegevecht bij Polis (26.04.2016 22:28:43) Guilty Spark[LAB] uit LAB Kristal Hep vs Evilvogeltje[-NO-] uit Lumiose --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................40(-90) - Ramschip.............................110(-90) .................…

• -NO- vs LAB

Tut tut tut, Guilty, pretendeer nou niet dat je me uitnodigde voor dit gevecht, terwijl je niet het idee had dat je zou winnen? Ik heb je genoeg voorbereidingstijd gegeven, omdat jij zei dat je zou blijven vluchten tot je hephaistos' wonder terug was. Ik had verwacht dat het een meer eervol gevecht zou zijn dan dat het was, niet het verschuilen achter je muur. Dat vond ik jammer. Maar goed, genoeg hierover. Ik heb legers te mobiliseren en goederen te plunderen!

• -NO- vs LAB

Mooi voorbeeld van LABse grootspraak: Guilty Spark nodigt mij uit om te komen meppen, ik denk: prima. Hij heeft het thuisvoordeel (lees: een muur) waar hij ook uitbundig gebruik van maakte. Vervolgens stop ik zijn aanvoer en kan zijn muur gaan slopen, slaat ie op de vlucht! Dapper man! Als je dit soort dingen gaat doen, moet je me ook niet uitnodigen om te komen meppen. Blijkbaar overschatting van zijn eigen kunnen, maar we zien wel weer of ie ooit terug komt. Gevecht voor 本Swordbase (26.04.2016…

• -NO- vs LAB

Quote from henkievpk: “ "Pas op Henkie "denk ik dan ze kunnen Kolos gebruiken. Nogmaals Jullie komen zelf met die grote aantallen in onze steden. Je weet dat je dan toch een Kolos kan verwachten. En wees nu eerlijk wie zou zijn Kolos NIET gebruiken als je duizenden schepen of landeenheden kan weg Kolossen. Iedereen toch? Of snap ik Ikariam niet meer? ” Ik wil voornamelijk hierop reageren, de rest laat ik eventueel aan anderen, want hier neem je wat verkeerde aannames ben ik bang. Ik heb niet mij…

• -NO- vs LAB

Het is weer zover, het is weer... Tijd voor een kolos. Dan heb je nog zo mooi 120k generalen, maar de kolos is een "tactisch" wapen dat je moet gebruiken elk moment dat je kunt toch? Gevecht voor Wijn3 (23.04.2016 15:51:45) Evilvogeltje[-NO-] uit Kate vs Guilty Spark[LAB] uit 本Swordbase, Wild Cherry[LAB] uit Wijn3 --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Steenslingeraar........................10(…

• -NO- vs LAB

Quote from Guilty Spark: “ deze is degene die ik wou plaatsen: Evilvogeltje kwam even mijn stad over nemen ” Tja, na de zoveelste lege stad ga je op een gegeven moment gewoon geen tegenstand meer verwachten... Maar goed, maak je geen zorgen. Ik kom je leger nog wel halen hoor! En zodat ik ook nog een rapportje toevoeg: Gevecht voor 本New Mombasa (21.04.2016 16:23:10) Guilty Spark[LAB] uit 本Breakpoint, 本Swordbase, Businessclub vs Evilvogeltje[-NO-] uit Lumiose -------------------------------------…

• -NO- vs LAB

Laat ik dan ook nog maar een duit in het zakje doen, eerst een tactical retreat (tactische terugtrekking) Gevecht voor Fuushin (18.04.2016 23:25:46) guard9[-NO-] uit Polis, Evilvogeltje[-NO-] uit Polis vs baardmans[LAB] uit Rivendell, Yhn[LAB] uit Fuushin, Mehsi --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................360(-0) - Zwavel schutters....................664(-504) Zwaardvechter.....................1150(-1610) - Z…

• -NO- vs LAB

Nog wat rapportjes! Zeegevecht bij Marmer H2 (13.04.2016 7:28:14) Evilvogeltje[-NO-] uit Marmer 2 Hephai, NO-Cleo[-NO-] uit Klosmar, Marmer H2, Fuushin, Tukkerstad, Papadopulos[-NO-] uit Klosmar vs Jason3[LAB] uit LAB Samothrake, LAB Mariandyni, Geale1[LAB] uit Saint-Malo --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...........................1176(-436) - Ramschip..............................0(-460) Mortier schip.........................4…

• -NO- vs LAB

Scheepjes gevonden en gezonken Had zich stiekem in een TTV haven verstopt Zeegevecht bij Marmer 2 Hephai (13.04.2016 2:10:59) henkievpk2[LAB] uit Saphira vs Evilvogeltje[-NO-] uit Lumiose, Wondelgem, Tuskepolis4 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...............................0(-64) - Ramschip.............................852(-48) ............................................. - Vuurschip.............................39(-33) Mortie…

• -NO- vs LAB

Zeegevecht bij Polis (08.04.2016 16:16:05) Evilvogeltje[-NO-] uit Merelbeke vs Aeneas[LAB] uit Polis, henkievpk2[LAB] uit Polis, Tuskepolis2 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................600(-0) - Ramschip................................0(-1) Vuurschip.............................24(-12) - Vuurschip..............................6(-16) Stoomram..............................300(-0) - Stoomram.....................…

• -NO- vs LAB

Quote from Pokerman: “ Lijkt wel of NO geen afscheid kan nemen van Gamma , eerst DND nu weer Lab..... Hmmm wat ligt er nog meer in de lijn van verwachting ? ” Is dat een uitnodiging?

• Op verzoek van Who Cares Gevecht voor mm4 (15.04.2015 13:36:33) Who Cares[-NO-] uit marmer2, Ram vs Assie[DND] uit DND Zwavelas, ladypiraat[DND] uit Wraak 11, deZeeuw[DND] uit mm4 --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - ............................................. Gyrocopter...........................197(-13) - Gyrocopter............................0(-136) Zwavel schutters......................…

• Paniek bij DR!!!!!!!!!!!

evilpenguin - - Wereld Discussie

Quote from Locutus: “Quote from Buffel: “Maak je geen zorgen, alles onder controle. We sturen MD terug in zn gevangenisje alwaar hij het verschil mag leren tussen buffels en bizons. ps. Alweer een streepje erbij MD, dat gaat hard zo.... ^^” Ja maar Bizon in het Engels is Buffalo en dat lijkt dan weer heel erg op Buffel, dus kan me de verwarring wel begrijpen. En wie doet er niet dartel in de lente.” Eigenlijk niet helemaal. Bizon in het Engels is Bison (spreek: baaizon). Een veelgemaakte fout, m…

• Quote from Albert: “Quote from evilpenguin: “Verder heb ik hier nog een mooi rapportje. Ik heb hem met genoegen beëindigd met de kolos” vind je het heel erg dat voor een aantal spelers, de woorden mooi, en kolos, samen een contradictie vormen in je bovenstaande zin ?” Nee, het kan me eigenlijk geen zier schelen wat jij vindt, Al. Maar zo'n schadeverhouding: daar wordt een mens blij van!

• Wiebe, je bent een grap. Hou gewoon eens op over die kolos zeg, hoe oud ben je nou? Jullie gebruiken hem, wij gebruiken hem. Stop dus maar met blaten. En wat betreft de rest van je berichten: het is zo jammerlijk dat je zo reageert. Maar kennelijk kan je jouw frustraties nergens anders (lees: in de gevechten) kwijt en moet je maar hier vuil komen spuiien. Zonde, zonde, zonde. Verder heb ik hier nog een mooi rapportje. Ik heb hem met genoegen beëindigd met de kolos. Er zijn echt leuke gevechten a…