Search Results

Search results 1-3 of 3.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Piratenmissie's

Cgrain - - Ideeën & Suggesties Archieven

Opnieuw vind ik handelspost een slecht voorbeeld. Om die goed te laten werken, en je dus niet overal zo'n ding bouwt wilt dus zeggen dat je goederen moet vervoeren vanaf de ene stad naar de andere, zodat je het daar kan verkopen. Om daar goed van gebruik te maken vereist dus planning. Een Ambassade is zo'n ongebruikelijke gebeurtenis, die gebruik je niet elke dag. Normaal gesproken gebruik je die ook pas nadat je al eventjes in contact met geweest met iemand (lijkt mij dan toch) Natuurlijk, sted…

• Piratenmissie's

Dat zijn dus 2 aparte dingen. In het geval van de piraten maakt het al niks uit wat het level is van de piratenvesting behalve eentje, als je de moeite neemt om steeds daarheen te gaan. Zodra je vanaf daar immers eentje stuurt, zijn je piraten immers bezig. Bij de tempels is het me nog niet helemaal duidelijk, maar als ik jou goed begrijp is dat gewoon een strategie om mee rekening te houden, geen onhandigheidje waar je omheen moet klikken. Overigens, ik vind dat laaste onzin. Er zijn al meer da…

• Piratenmissie's

Piratenmissie's zijn afhankelijk van het level van je piratenvesting, fair enough. Ik vind het alleen heel jammer als ik toevallig in 1 van mijn steden ben en ik zie dat bootje liggen (gelijk aanklikken natuurlijk, scheelt weer een heleboel goud :D), dat ik dan niet de missie's kan uitvoeren die ik op dat moment wil. Behalve als ik dan eerst weer helemaal van stad verander om het daar aan te klikken, om vervolgens weer terug te gaan met wat ik aan het uitzoeken was. Daarom mijn volgende idee: De…