Search Results

Search results 1-20 of 24.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

antoine98 - - Diplomatie

Quote from antoine98: “Ook ik heb nog een stuk of 40 plekjes vrij Antoine98” Vol! Dankjewel allemaal!

• Culturele Verdragen

antoine98 - - Diplomatie

Ook ik heb nog een stuk of 40 plekjes vrij Antoine98

• Culturele Verdragen

antoine98 - - Diplomatie

Ook hier 11 CV's vrij.

• Veel CV's vrij. ingame naam. Druten

• nog 11 plekkies vrij ;D

• 12 V/D 12 vrij ;D Naam: Antoine98

• Ik zoek er nog 17 ;D naam: Antoine98

• Conquest versus ...

antoine98 - - Wereld Discussie

Quote from SugarBear: “Nee, je kan niet aan de hand van de gemiddelde het leden aantal bepalen Ik heb je gewaarschuwd dus mijn discussie met jou zit er weer op. Tenzij je nog iets wilt zeggen.” ik wil alleen jullie veel succes wensen met jullie alliantie (is dat goed nederlands?) maar jullie zijn sterkt genoeg dus dat zal wel goed komen

• Conquest versus ...

een gem is een gemiddelde (mijn zelfbedachte afkorting) en wij weten al wie er bij ons inf. geeft waarschijnlijk en ik ben niet uit op ruzie ik wens jullie alleen succes

• Conquest versus ...

Quote from SugarBear: “Ooh Antoine, nu vraag je er wel om he. Ik heb jullie de afgelopen dagen weer in de gaten gehouden en weet inmiddels al dat jullie weer 4 nieuwe leden erbij hebben. Ook heb ik mijn linkeroor in jullie alliantie dus uitkijken dat je niet te veel zegt! Is dit soms een bedreiging? : ik ben aardig wat GS kwijt geraakt dus wees gewaarschuwd! bouw je opslagplaats flink uit! Ik waarschuw jou nu! Kom je op bezoek bij Hektor? Dan komt Conquest even op bezoek bij jou! Ik denk dat jou…

• Conquest versus ...

Beste Hektor123, Dit is het echte verhaal ja maar even een opvulling michiel ging 1 week op wintersport dus daarom ging hij in v stand. jullie hebben mooi gewonnen! dat moet ik wel toegeven en wie wordt jullie volgende slachtoffer? want ik ben aardig wat GS kwijt geraakt dus wees gewaarschuwd! bouw je opslagplaats flink uit! -antoine98 Diplomaat VVeS

• Conquest versus ...

Quote from antoine98: “Quote from SugarBear: “Inmiddels weet ik al wat voor een zielige speler jij bent dus kom niet met leugens! Welke 3 alliantie hebben wij om hulp gevraag als ik dat mag vragen? Boeda10 heeft Hektor geholpen en dat had met ScH te maken en aangezien hij NIET deelnam in de oorlog telt hij niet mee! Ook heb jij Don Corleone gevraagt om hulp, helaas was dat je niet gelukt aangezien ik nu goede vrienden met Don ben! Dus nu al -2 allianties. Sannes World uit TTV deed gewoon gezelli…

• Conquest versus ...

Quote from SugarBear: “Inmiddels weet ik al wat voor een zielige speler jij bent dus kom niet met leugens! Welke 3 alliantie hebben wij om hulp gevraag als ik dat mag vragen? Boeda10 heeft Hektor geholpen en dat had met ScH te maken en aangezien hij NIET deelnam in de oorlog telt hij niet mee! Ook heb jij Don Corleone gevraagt om hulp, helaas was dat je niet gelukt aangezien ik nu goede vrienden met Don ben! Dus nu al -2 allianties. Sannes World uit TTV deed gewoon gezellig mee met ons dus dat i…

• Conquest versus ...

Quote from SugarBear: “Maar een ander lid zou ons wel lastig vallen! Motorghost kreeg een bericht van de diplomaat van VVeS om hulp te krijgen en blijkbaar kwamen ScH en Motorghost tegelijk. Toen zat ik wat met ScH te praten en die wist ook niet waarom hij was gekomen. Die was er blijkbaar om VVeS te beschermen dus laat ik het maar ipv Ghost op een lid van Ghost houden. @ Als Don Corleone er niet was, werden wij daar uitgeroeid, want die stuurde hem een bericht. Na ja, gelukkig is het opgelost :…

• Hoe zielig kun je zijn..

antoine98 - - Gevechtsrapporten

Erg triest. ik val (bijna) nooit mensen aan onder de 20.000 (behalve al ze inactief zijn) Maar jij hebt 400 punten? Dat is wel raar dat ze je aanvallen

• Dringend kristal nodig!

antoine98 - - Handel

Als ik naar mijn handels post ga zie ik wel 2 mensen die hun kristal verkopen voor 7 per stuk Maar ik zoek zelf ook kristal dus ik kan je ook niet helpen

• Alliantie VVeS

antoine98 - - Alliantie Introductie

heeft nog iemand belangstelling?

• kleine gevechtjes

Haha dankje offtopic: tig3r volgens mij heb jij hem ook wel eens aangevallen. klopt dat? in ieder geval zit je dicht bij mij in de buurt

• kleine gevechtjes

Dan worden het actieve mensen die ik ga plunderen ;p

• kleine gevechtjes

hi Ik ben een beetje zielig ik spioneer alleen inactieve mensen en val ze dan aan xD hier is mijn eerste gevecht Gevecht voor Joshua-Marmer (23.12.2011 23:56:36) antoine98 uit Antonia vs JoshuaM uit Joshua-Marmer ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Steen slinger.........30(-0).... - ................................ Hopliet...............30(-0).... - ................................ Katapult..............12(-0).... - ................................ Ram............…