Search Results

Search results 1-20 of 123.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• D-R v.s. LAB-D

vox - - Alliantie Gevechtsrapporten

(11.05.2017 0:49:53) voxke[D-R] uit Appeltaart city vs SpeedyG[LAB-D] uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................1113(-72) - Ramschip.............................140(-60) Vuurschip............................99(-117) - Vuurschip.............................1(-152) Stoomram..............................934(-0) - Stoomram.............................188(-12) Rakettenschip.........................129(-0…

• Culturele Verdragen

vox - - Diplomatie

Quote from kaphook: “Quote from vox: “20 cvtjes open staan dus graag reageren, groetjes vox” Er bestaat geen speler met de naam vox.” Sorry maar de naam is voxke, ik heb zo lang de naam vox gebruikt dat ik soms vergeet dat ik de naam veranderd heb, groetjes voxke

• Culturele Verdragen

vox - - Diplomatie

20 cvtjes open staan dus graag reageren, groetjes vox

• cv tjes

vox - - Diplomatie

nog 40 cv plekken bij voxke en 30 bij voxie te vullen, graag jullie hulp bvd groetjes vox

• CV gezocht

vox - - Diplomatie

Ik heb nog heel wat CVtjes te vergeven en zou blij zijn als ik vol zou zitten, voxke en voxie beide accounts graag met kunst.

• cv

vox - - Diplomatie

Ik ben op zoek naar meer dan 50 CV wie maakt mij blij, stuur je CV verzoek naar voxke

• 2015

vox - - Diplomatie

Ik zou iedereen een gezond 2015 willen wensen met geluk en veel liefde en voorspoed, voor mijzelf en mijn man el rogo een gezonder jaar dat is mijn wens. Ik hou van dit spel :<3:

• Ik heb nog een aantal CV tjes voor spelers van delta, geen BOG leden

• Zeegevecht bij Gif city (15.06.2014 2:10:37) vox uit Gif city, Killer city vs HellRaiser uit ۞KoppigeBokDrop --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................612(-36) - Ramschip..............................0(-108) Vuurschip..............................8(-19) - Vuurschip..............................0(-32) Mortier schip.........................194(-0) - Mortier schip..........................0(-42) Stoomram.......…

• Met grote verbazing las ik het bericht van een groot speler die een grote bijdrage heeft geleverd aan de opbouw van delta en altijd iedereen benaderde met een open vizier en op democratische wijze en respectvol met andere spelers kon omgaan. Bij deze willen wij van de Alliantie Hades eervol afscheid nemen van Weekstrom, man we gaan je missen met alle respect voor jou besluit blijft bij ons de hoop jou nog eens terug hier op delta te zien. Het gaat je goed in RL, bedankt voor de leuke momenten na…

• BOG vs Hades

vox - - Diplomatie

Het is bijna onmogelijk om nadat ik als leidster mijn heb aangeboden aan D_J voor mijn opmerking tegen hem, ook heb ik pm gevraagd wat ik moet zou moeten doen om deze oorlog op een nette wijze te beëindigen. Inmiddels is dat al weer 3/4 dagen geleden en krijg tot op heden 0 op het rekest, de plunderingen worden erg heftig en zoals we zien met 6/7 spelers op 1 speler. Waar is de opening voor een sportief spel, spel spel dit lijkt meer op moord, op deze manier is voor mij het plezier in ikariam ge…

• BOG vs Hades

vox - - Diplomatie

Ik zal nog maar een keer reageren op de oorlogsverklaring van het piraten poppenspel van BOG waar heel Delta aan de touwtjes zal moeten hangen volgens BOG. Het met afschuw mij ter oren kwam dat zelfs geprobeerd word om leden van Hades mij als leidster te laten aftreden, Hoe bedoel je dat BOG de touwtjes in handen wil hebben en als poppenspeler daar aan de touwtjes trekt als je niet luistert gaat het los. Inmiddels gaan de Generale weer omhoog van BOG om het ongehoorzame meisje van Delta ((leidst…

• Hades wel of niet op delta

vox - - Diplomatie

Hier mag een slotje op

vox - - Diplomatie

Weer een jaar wachten op 1 April en de groots mogelijke onzin neer te schrijven :<3:

vox - - Diplomatie

Wel of niet blijven bestaan van Hades, vanavond de uitslag om 22 uurBeste lezers tegenstander van Hades Vanavond zal worden beslist of het nog waard is om als Alliantie Hades te laten bestaan en wel om de reden dat wij voordurend het spelen onmogelijk worden gemaakt en heel delta onder de knoet van BOG zal moeten doormodderen. We zijn uitgestreden tegen BOG en ik vind het jammer dat wij van Hades zoveel geinvesteerd heben in het spel dat door de dictateur door BOG onmogelijk blijkt te zijn. Wij …

• Beste lezers tegenstander van Hades Vanavond zal worden beslist of het nog waard is om als Alliantie Hades te laten bestaan en wel om de reden dat wij voordurend het spelen onmogelijk worden gemaakt en heel delta onder de knoet van BOG zal moeten doormodderen. We zijn uitgestreden tegen BOG en ik vind het jammer dat wij van Hades zoveel geinvesteerd heben in het spel dat door de dictateur door BOG onmogelijk blijkt te zijn. Wij zullen nooit buigen voor dit soort Allianties, en wensen de andere A…

• 1 jaar Brother Force [Beta]

vox - - Diplomatie

Quote from -Cascan6-: “Ahh zo en die ingrediëten kom je bij ons ophalen zag ik,” Ja en bij je buren het is toch feest en appeltaart kost veel hoor en je moet maar zo denken het is geen feest als vox niet is langs geweest, proost

vox - - Diplomatie

Quote from -Cascan6-: “Zeg vox, wat als die appeltaart op is in je stad? hoe heet je stad dan ?” ik bak ieder uur vers mijn beste hoge kwaliteit dus, en de naam blijft zo als alle goede dingen in het spel

vox - - Diplomatie

Van harte gefeliciteerd met jullie 2 jarig bestaan en mag wel even zeggen dat jullie het goed doen mijn compliment daarvoor ik heb heerlijke appeltaart gebakken dus kom in mijn wereld beroemde appeltaart city staan weer heerlijke punten klaar ter ere van de feestvreugte. :<3:

• BOG vs Hades

vox - - Diplomatie

Quote from Special D: “Naar een bespreking met Vox, heeft Vox besloten in Vakantiemodus te gaan.” Ik wil even reageren op deze uitlating die de indruk zou wekken dat ik bespreking heb gehad met DJ een gesprek komt hier dichterbij een gesprek is iets anders. Door ziekte van mijn man el rogo heb ik dit besloten in overleg met het bestuur van Hades, de tekst van DJ zou de indruk wekken dat ik interne zaken eerst zou bespreken met DJ. Verder wil ik de lezers mededeln dat zodra het in RL (mijn man) i…