Search Results

Search results 1-20 of 26.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Die melding krijg ik regelmatig. Bij mij klik ik dan op 'toon stad' en dan krijg je de link naar inlogpagina. Daar log ik weer even in, en dan doet ie het weer. Dat probleem heb ik elke keer als ik van apparaat wissel, laptop, pc, tablet. Wanneer ik op de ene bezig ben geweest en ga dan naar de andere zonder uit te loggen, krijg ik die melding altijd.

• Nog een mooi rapportje. Ik zag ze al op tijd aankomen dus een mooi ontvangst klaargelegd en de koffie klaar gezet. Daarna lekker gaan slapen en toen ik de volgende dag wakker werd hadden ze zich al teruggetrokken Zeegevecht bij Marmer H1 (26.09.2015 10:32:07) Breaking Bad[LAB] uit LAB Lain City, Jason3[LAB] uit Tuskepolis3 vs billionaire[TTV] uit The Royal Hell --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................302(-3…

• Quote from Guilty Spark: “Het enige wat je dan kan doen is verliezen minimaliseren door er op tijd vandoor te gaan en pas te vechten als je echt op sterkte bent. Of zeg ik nou iets stoms?” Klopt inderdaad, maar dan kom je een mooie vloot tegen met 2145 schepen en dan vecht ie niet terug

• Gisteren samen met Grace op pad gegaan op zoek naar de vechtlustige mensen van LAB. Eilandje bijna ingenomen, en nog steeds geen vloot of leger te bekennen. Tot we bij de garnizoensstad aanklopten en we daar wimpie79 aantroffen Na 8 rondes werd zijn vloot helaas terug getrokken maar toch al een kort maar krachtig resultaat: Zeegevecht bij Benzaldehyde (22.09.2015 22:23:16) billionaire[TTV] uit Koutouloufari, Sakurasou vs wimpie79[LAB] uit marmeria ------------------------------------------------…

• Gister een nachtje doorgetrokken. Ik dacht even een haven binnen te komen en te bezetten, maar dat duurde toch wel eventjes Zeegevecht bij Pinot Noir (19.09.2015 5:59:14) billionaire[TTV] uit The Royal Hell, Bardhasdronda vs Neknerv[LAB] uit Wijn H1, Marmer P2, Marmer K1, Jason3[LAB] uit Las Zwavelia, baardmans[LAB] uit Marmeria, Geale1[LAB] uit Pinot Noir, Pearl-Harbor, Beton, Boemel, Las Zwavelos, BlingBling --------------------------------------------------------------------------------------…

• Het eerste gevecht bij las wijneras, niet gewonnen maar goede opwarmer 1 tegen 3 was voor mij niet te houden toen ze mijn uitvalshaven aanvielen [b]Zeegevecht bij Las Wijnaris (17.09.2015 0:47:45) Hemeroc[TTV] uit Bardhasdronda, billionaire[TTV] uit Bardhasdronda, The Royal Hell vs Geale1[LAB] uit Pinot Noir, CoverdInBees[LAB] uit Meris-W-H, Jason3[LAB] uit Las Zwavelos, Mc Boemboem[LAB] uit Las Wijnaris --------------------------------------------------------------------------------------------…

• Zo te zien staat heeft LAB er al zin in Kreeg al net eventjes Mc Boemboem op de koffie :cookie: Zeegevecht bij Polis (14.09.2015 16:22:18) Mc Boemboem[LAB] uit Las Wijnaris vs billionaire[TTV] uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip................................0(-4) - Ramschip................................3(-2) --------------------------------------------------------------------------------------------- Generalen......…

• Een paar gevechten die uiteindelijk ook nog samenvielen met de ziggo-storing (Hidden Content) (Hidden Content) Gevecht voor Polis (18.08.2015 22:15:38) marcotenfree uit Milados vs miljardair[dark] uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................125(-0) - Zwavel schutters......................0(-150) Zwaardvechter.......................574(-301) - Zwaardvechter.........................0(-363) Hopliet....…

• Culturele Verdragen

miljardair - - Diplomatie

Kunst gezocht om in mijn groeiende musea te plaatsen. Op dit moment 11 beschikbaar en er komen steeds meer plaatsen bij ingame: billionaire

• Quote from cooldog: “ ten tweede gaat puntentelling anders worden in de toekomst zal je een ander soort puntentelling hebben die ik nog moet maken maar het punt gaat zijn dat voor als er een volgende competie volgt dat je met een klein account evenveel kans maakt dan een groot account doordat er een systeem inkomt dat je beloont als je mensen die groter dan je zijn aanvalt en je straft als je spelers kleiner dan jou aanvalt. ” Van mij mag je dat nu al invoeren :whistling: Situatie enkele dagen g…

• En hier nog wat meer raportjes van de afgelopen paar dagen (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content)

• Hij leert het ook nooit Zeegevecht bij WOP 2 (12.08.2015 22:09:19) miljardair[dark] uit Bentuno, Vic 1 vs marcotenfree uit WOP 2 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................0(-169) - Ramschip..............................0(-599) Stoomram..............................45(-30) - Stoomram...............................0(-23) Tender.................................10(-0) - Tender.................................16…

• Net nog een leuk gevecht gehad: Hij dacht mij weg te jagen met zijn leger, had ie zich toch even in vergist Gevecht voor Bentuno (11.08.2015 22:37:45) marcotenfree uit Bentuno, WOP 2 vs miljardair[dark] uit pescado, Vic 1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................0(-230) - Zwavel schutters......................268(-0) Zwaardvechter........................0(-1337) - Zwaardvechter......................716(-12…

• Ik heb wel een leuk gevecht gehad aan het begin van mijn plundertocht: Als ik het goed begrijp kun je meerdere gevechten posten, en dan worden de generalen opgeteld, klopt dat? (Hidden Content)

• Gevechtspartner gezocht

miljardair - - Wereld Discussie

Ik weet niet waar ik dit topic moet plaatsen, want als ik de regels een beetje begrijp voor de verschillende secties, hoort dit nergens echt bij. Maar zoals de titel dus al zegt, ik zoek iemand om eens een avondje mee te knokken :D . Uiteraard kan ik gewoon random iemand zoeken om aan te vallen, maar ik heb geen zin om veel tijd te spenderen met spionnen om uit te zoeken waar iemand zijn vloot/leger zich bevind. Daarnaast wil ik ook wat ervaring opdoen en kunnen bespreken hoe ik het beste dingen…

• Culturele Verdragen

Quote from miljardair: “Nog 15 CV's beschikbaar. Voor ieder wat wils :)” Nog 4 CV's over. Wie o wie heeft er nog wat plek?

• Culturele Verdragen

Nog 15 CV's beschikbaar. Voor ieder wat wils

• Culturele Verdragen

Quote from miljardair: “ Nog 33 werken beschikbaar. Wie o wie kan nog een mooi beeldje kwijt? ” Gaat de goede kant op, nog 23 v.d. 33 over Laat ze maar komen :thumbsup:

• Culturele Verdragen

Nog 33 werken beschikbaar. Wie o wie kan nog een mooi beeldje kwijt?

• Culturele Verdragen

Ruim 50 CV's in de aanbieding voor degene die wat cultuur uit willen wisselen gr miljardair