Search Results

Search results 1-20 of 240.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Oorlogs verklaring -DZ- vs LOST2.

joosie - - Diplomatie

Aangezien gisteren Ziggo er uit lag en ik dus geen rapportjes kon plaatsen komen ze nu pas. ](Hidden Content) Toen ging repro2 op vakantie en ging ik naar een eiland om te kijken of daar nog wat te halen was. (Hidden Content) (Hidden Content) En nog een keertje: De stad Wijn werd geplunderd door Joosie[-DZ-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 12660 Bouwmateriaal, 55914 Wijn

joosie - - Diplomatie

(Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content)

joosie - - Diplomatie

Het gaat weer lekker met de rapportjes

joosie - - Diplomatie

Zeegevecht bij zwavelhoes (23.07.2015 18:36:22) Joffer[-DZ-] uit Greenwood, Polis, zwavelhoes, Joosie[-DZ-] uit rusland, -G- Bakka, marten-alpha[-DZ-] uit -G- Bakka vs Kiki[Lost2] uit Haalderen, gerrie888[Lost2] uit plos, Lothlórien, Der Schimmer[Lost2] uit Zone 4, marco9[Lost2] uit zwavelhoes, rusland --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................185(-270) - Ramschip...........................1463(-270) Vuurschi…

joosie - - Diplomatie

Ik heb niet gewonnen en de schade is niet in mijn voordeel, maar ik wilde deze toch even plaatsen. Bijna 2 jaar gestopt, nu is dit mijn eerste gevecht weer sinds lange tijd dus Ik ben het gevecht gestopt omdat mijn munitie op was... Jammer volgende keer beter (Hidden Content)

• Zeegevecht bij 風 Vrouw Holle (21.06.2013 17:01:59) Joosie uit Ragnarok vs sidalcea uit 風 Vrouw Holle ------------------------------------------------------------------- Ramschip..............72(-0).... - ................................ Mortierschip..........42(-0).... - Mortierschip...........0(-30)... Stoomram..............68(-2).... - Stoomram...............0(-7).... Rakettenschip.........30(-0).... - Rakettenschip.........13(-15)... Snelheidsschip........30(-0).... - ........................…

• Zeegevecht bij Rome (21.06.2013 12:04:21) Rodicc uit CapDeVila8 vs Joosie uit Kyrene ------------------------------------------------------------------- Ramschip...............5(-80)... - Ramschip..............73(-9).... Mortierschip...........0(-5).... - Mortierschip..........42(-0).... Stoomram...............0(-29)... - Stoomram..............79(-1).... Rakettenschip..........0(-9).... - Rakettenschip.........30(-0).... Snelheidsschip.........0(-20)... - Snelheidsschip........30(-0).... .......…

• Toen ik mijn naam bedacht, dacht ik die is niet zo moeilijk... maar waarom schrijven toch heel veel mensen mijn naam verkeerd.. op irc, ingame en nu ook op het forum Aurelio: het zal eens niet zo zijn dat ik niet wat vergeten ben... (als mijn kont ook niet vast zou zitten ) Goed nu dan de rapporten, stelt helaas nog niet veel voor: Zeegevecht bij CapDeVila5 (14.06.2013 16:33:55) Joosie uit Somewhere 2 vs Rodicc uit CapDeVila5 ------------------------------------------------------------------- Ra…

• Zeegevecht bij Zwavel I (22.03.2013 23:16:59) Joosie uit Themiskyra vs Mic77 uit Zwavel I ------------------------------------------------------------------- Ramschip.............107(-20)... - Ramschip..............40(-60)... Mortierschip..........42(-0).... - ................................ Stoomram.............140(-0).... - Stoomram..............81(-69)... Rakettenschip.........37(-8).... - ................................ Snelheidsschip........30(-0).... - ................................ Ba…

• Gevecht voor Zwavel I (22.03.2013 15:21:53) Joosie uit Cyrene vs Mic77 uit Zwavel I ------------------------------------------------------------------- Hopliet..............146(-4).... - ................................ Mortier...............30(-0).... - ................................ ................................ - Kok...................10(-0).... Gyrocopter............60(-0).... - ................................ ................................ - Muur...................4(-3).... --------…

• Gevecht voor Zwavel I (22.03.2013 8:56:26) Joosie uit Cyrene vs Mic77 uit Zwavel I ------------------------------------------------------------------- Hopliet..............145(-5).... - ................................ Mortier...............30(-0).... - ................................ ................................ - Kok...................10(-0).... Gyrocopter............60(-0).... - ................................ ................................ - Muur...................5(-2).... ---------…

• Gevecht voor Marmer I (21.03.2013 16:31:04) Joosie uit Cyrene vs Mic77 uit Marmer I ------------------------------------------------------------------- Hopliet..............145(-5).... - ................................ Mortier...............30(-0).... - ................................ ................................ - Muur...................5(-2).... ------------------------------------------------------------------- Generalen.....................-7 - Generalen......................0 Aanvalsp…

• Gevecht voor Marmer I (21.03.2013 11:22:00) Joosie uit Cyrene vs Mic77 uit Marmer I ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter........500(-0).... - ................................ Hopliet..............595(-5).... - ................................ Zwavelschutter........84(-0).... - ................................ Mortier...............30(-0).... - ................................ Bombardier............30(-0).... - ................................ Kok.....…

• Een beetje jammer dat iemand anders nu het gevecht tussen mij en Micho gaat plaatsen... Ik gaf Micho de tijd om hem te plaatsen en anders had ik hem zelf wel geplaatst, want ik plaats ook altijd gewoon mijn verliezen Ik was gewoon zo dom om in slaap te vallen, mijn troepen te vergeten, mijn schepen te gebruiken om gs veilig te leggen (en dus mijn schutters niet kunnen redden) en had toen ook nog is de pech dat Micho hepa had en ik niet Verder Micho nogmaals gefeliciteerd met je overwinning

• Gevecht voor Amsterdam (06.03.2013 14:22:09) Joosie uit Maestro Kristal vs Micho uit Amsterdam ------------------------------------------------------------------- ................................ - Steen slinger..........1(-0).... Zwaardvechter........280(-720).. - Zwaardvechter.......2971(-720).. Hopliet..............421(-879).. - Hopliet.............3365(-859).. Schutter.............168(-0).... - Schutter.............700(-0).... ................................ - Mortier...............11(-32).…

• Paar keer heen en weer voor ik zijn hele vloot had. Beide geen hepa aan. Zeegevecht bij Amsterdam (06.03.2013 11:34:58) Joosie uit Reet City 36912, Amsterdam vs Micho uit Amsterdam ------------------------------------------------------------------- Ram-schip.............78(-30)... - Ram-schip............137(-30)... ................................ - Vlammenwerper..........2(-10)... Mortier schip.........42(-0).... - Mortier schip.........84(-0).... Scheprad-ram..........77(-28)... - Scheprad-ram…

• Gevecht voor WALIBI (02.03.2013 20:42:09) Joosie uit Myrine vs GroteBoef uit ᅏ Semeru ᅑ, Home BaseZ2 ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter..........0(-200).. - Zwaardvechter.......1524(-76)... Hopliet................0(-400).. - Hopliet..............327(-123).. Schutter...............0(-84)... - Schutter.............353(-0).... Mortier................0(-30)... - Mortier..............163(-24)... ................................ - Ram...................70…

• Eerst werd ik helaas zelf geplunderd, je kan tenslotte niet altijd online zijn Gevecht voor Themiskyra (01.03.2013 13:35:00) GroteBoef uit Wijn II vs Joosie uit Themiskyra ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter........500(-0).... - ................................ Hopliet..............496(-4).... - ................................ Schutter..............84(-0).... - ................................ Mortier...............60(-0).... - .....................…

• Gevecht voor Marmer III (28.02.2013 21:49:44) Joosie uit Myrine vs Mic77 uit Marmer III ------------------------------------------------------------------- Hopliet..............345(-5).... - ................................ Mortier...............30(-0).... - ................................ Gyrocopter............60(-0).... - ................................ ................................ - Muur...................5(-2).... ------------------------------------------------------------------- Gene…

• Gevecht voor Marmer II (28.02.2013 19:29:07) Joosie uit Myrine vs Mic77 uit Marmer II ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......1000(-0).... - ................................ Hopliet.............1188(-12)... - ................................ Schutter..............84(-0).... - ................................ Mortier...............30(-0).... - ................................ Ram...................30(-0).... - ................................ Bombar…