Search Results

Search results 1-20 of 271.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• touwtrekken tegen elkaar #3

jessica - - Spam

Hi The Eagle... even checken of het nieuwe forum ook werkt voor AFK-pro's 316

• touwtrekken tegen elkaar #3

jessica - - Spam

317

• Vete tussen -SAP- en C-R !

jessica - - Diplomatie

Zo zie je maar, gekke konijnen laten zich niet zomaar op de konijnen-BBQ leggen We zagen flinke vloten en legers voorbij komen van SAP! The Pike zijn handel in SAP-centrifuges floreerde zelfs zo goed, dat hij ervan op vakantie kon Bij C-R hebben we ons prima vermaakt. SAP kwam inderdaad sterk terug, dus het werd nog spannend op het eind! Wat ik wel gemist heb, is dat we geen lol konden hebben via het ikariam-forum en dat belangstellenden de vete niet hebben kunnen volgen. Denk eens wat beter na …

jessica - - Diplomatie

Zeegevecht bij Sapperdeflap (03.04.2016 12:55:36) tip_7_9[-SAP-] uit Druivensap, Sapperdeflap vs Knijn[C-R] uit Bonifacio, Propriano, Mad-Dog[C-R] uit Zeus, jessica-[C-R] uit Wijn, Sapperdeflap, kees 2[C-R] uit Sapperdeflap --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................292(-180) - Ramschip...........................1294(-180) Vuurschip.............................5(-122) - Vuurschip............................13(…

• -NO- vs LAB

jessica - - Diplomatie

Het is geen 1 april grap? Succes -NO- en LAB!

• BoV landgevecht SAP vs C-R

jessica - - HoF

Er rollen 10-tallen rapportjes uit op één dag. Gevechten duren niet oneindig lang en gaan over en weer qua schade en winnaars. Kortom SAP en C-R zijn lekker bezig Een HoF is er dan ook (nog) niet, maar dit is één van de BoV-jes die er wèl zijn Gevecht voor Hotdogbar (28.03.2016 22:33:55) RogerRabbit[C-R] uit tussenstop, LittleChickenWH, jessica-[C-R] uit LittleChickenWH, B_Lama[C-R] uit neerkant, Polis, Chicken, tussenstop, Wijnduke1, Cleo[C-R] uit LittleChickenWH, Buffel[C-R] uit Chicken, gerri…

jessica - - Diplomatie

Zeegevecht bij wijn3 (22.03.2016 23:14:17) jessica-[C-R] uit Wijn, wijn3, L_Troublemaker, Polis vs dampewjartel[-SAP-] uit Polis, Quinta --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................484(-216) - Ramschip............................284(-216) Mortier schip.........................294(-0) - Mortier schip.........................126(-0) Stoomram.............................360(-40) - Stoomram.........................…

jessica - - Diplomatie

Zeegevecht bij λ marm (21.03.2016 22:00:04) B The-Pope[C-R] uit marmer3, Oléta[C-R] uit Max, Gizmo, jessica-[C-R] uit Anoniempje Z, λ marm, λ kristalla vs Pokermaximus[-SAP-] uit πβ Nijmegen, πβ Den Bosch, λ marm, Paul66[-SAP-] uit πβ Tilburg, πβ Zutphen, marm A, πβ Deventer, πβ Oss, πβ Dieren, πβ Doetinchem, πβ Elst, πβ Nijmegen, πβ Lent, πβ Den Bosch --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................527(-576) - Ram…

jessica - - Diplomatie

Zeker dampewjartel, gaat helemaal goed komen Ook wel eens leuk om tegen een oud-konijn te vechten Ik neem Pandora even mee naar de ijssalon... lekker ijs happen (en afkoelen ) voordat we boven op elkaar knallen op het strijdveld Bij deze wens ik alle deelnemers alvast veel plezier in de Vete en succes met de voorbereidingen!

• Een onverwacht afscheid...

jessica - - Wereld Discussie

Een jaar of 5 geleden sprong een verhitte al45 in mijn diplo-inbox van TIC op Delta. Als minister van (wat ik me herinner) SK (Selena Knights) kwam hij verhaal halen na een plunder op 1 van hun leden. Ik heb hem toen een paar flinke vegen uit de diplo-pan gegeven. In zijn antwoord op mijn bericht zei hij: 'ik maak een diepe buiging' en bond toen in. Daarna hebben we de situatie opgelost, er hartelijk om gelachen en is Albert nooit meer weggebleven uit mijn in-box Op vele werelden kruisten onze p…

• Oorlog/Vete C-R vs -DZ-

jessica - - Diplomatie

@ Mad Dog, beide allianties doen het juist supergoed zonder die gemene jessica en ik weet dat jullie allemaal gek zijn Ennuhm... dat verhaal zou ik wel kunnen schrijven, maar het zou wel eentonig worden hoor, want veel meer dan honderden stedenberichten van bezettingen en blokkades van -DZ- en C-R op een ander account heb ik niet meegekregen van deze oorlog Oké oké... van beide kanten heb ik ook positieve berichten gekregen over de ander (ssstt ) En Kees die schuldig is? Uiteraard! Knal-ze nog l…

• Oorlog/Vete C-R vs -DZ-

jessica - - Diplomatie

Er wordt flink geknokt! Goed bezig allemaal Succes met de verdere strijd aan allebei mijn allianties

• Overgave Crazy Rabbits.

jessica - - Diplomatie

2 Weken geleden heeft -NO- de oorlog verklaart aan C-R. Aanleiding was een vlootaanval op een NO-speler door ons konijn Kees 1. Er is in de eerste week flink gevochten om havens te pakken en te behouden. In de tweede week werd het gevechtsgebied beperkt tot een aantal eilanden en daar zijn een paar mooie HoF's uitgekomen. Sinds een paar dagen ondergaat Kees 1 zijn straf en wordt door meerdere spelers van NO geplunderd. Kees, ik hoop dat je je lesje geleerd hebt Wij bij C-R hebben leuk geknokt te…

• HoF -NO- vs C-R

jessica - - HoF

NO-Cleo... de volgende keer als je je poseidon of hephaistos aan gaat zetten, wel even goed kijken dat je niet op die kolosknop klikt!! Het is in ieder geval een mooie HoF geworden. Zeegevecht bij guard (07.09.2015 10:13:29) War-Dog[C-R] uit Olympus, Avalon, Atlantis, Rivendell, Pandora, Hogwarts, The-Pope[C-R] uit Hades, guard, M Bikinibroek, M eugene Krabs, Z Gerrit, Frankfurt, Polis, Fiveforty I[C-R] uit Z Gerrit, Hades, Frankfurt, Kees 1[C-R] uit Z Gerrit, Undertaker[C-R] uit Hades, guard, Z…

• Vandaag gingen we op pad om de eenheden van -NO- te zoeken... 1 keer raden waar die manschappen rondhingen Deze moesten we opgeven, een 2e gevecht is nog bezig. Gevecht voor feest cafe (04.09.2015 19:31:32) Buffel[C-R] uit Klein-Kristalza, Cleo[C-R] uit Hades, feest cafe, The-Pope[C-R] uit Klein-Kristalza, jessica-[C-R] uit Polis, Klein-Kristalza, Hades, Olympus vs Waaijenplaag[-NO-] uit plaag4, Blauwe-Haai[-NO-] uit guard, peppi[-NO-] uit Neuenburg, -NO-kleptomaan[-NO-] uit feest cafe, Pallas A…

• Er werd leger teruggetrokken, maar niet alles... Gevecht voor Polis (31.08.2015 17:21:41) jessica-[C-R] uit Olympus, vox G2, power 2 vs hikmet[-NO-] uit Polis, Olympus, Who Cares[-NO-] uit Dixi --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................252(-0) - Zwavel schutters......................0(-252) Zwaardvechter.......................320(-990) - Zwaardvechter........................0(-2145) Hopliet.................…

• Er kwam een melding van een witte haai voor de kust van onze steden Achtervolging ingezet en we hadden hem te pakken in de stad Artemis. Dit gevecht brak hij af en intussen lag kees zonder hepha onder vuur... snel weer terug naar dat eiland en Witte-Haai daar opgevangen. Ook hier trok hij na een aantal ronden terug, dus hierbij een waarschuwing voor de Rabbits: Witte-Haai zwerft daar nog ergens rond... @ Mad-Dog... de lasagna was heerlijk! Zeegevecht bij Artemis (31.08.2015 11:28:24) The Pike[C-…

• No Name (-NO-) vs Crazy Rabbits (C-R)

jessica - - Diplomatie

Quote from Chucky: “ Denk dat C-R met een dag of 2 geen leger meer heeft......” Intussen heb ik Witte-Haai al een klok gestuurd met daarop de juiste tijd Hij had haast of wilde de opmerking van Chucky waarmaken? Of hij wilde graag Kees ontmoeten, dan kan ook, begrijpelijk Verder wens ik de spelers van beide allianties een leuke strijd... NA 12.00 uur... betreden van konijnensteden vóór de afgesproken tijd is op eigen risico uiteraard jessica- diplomaat Crazy Rabbits

• Oorlogs verklaring -DZ- vs LOST2.

jessica - - Diplomatie

Bert op plundertocht Gevecht voor Veronica (25.08.2015 8:23:16) Bertje[-DZ-] uit φ Osthenis vs guanpaulos[Lost2] uit Veronica --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.......................84(-0) - ............................................. Zwaardvechter.........................400(-0) - ............................................. Hopliet...............................494(-6) - ............................................…

• Oorlogs verklaring -DZ- vs LOST2.

jessica - - Diplomatie

gerrieeee... gezellig Zeegevecht bij Emyn-nu-Fuin (17.08.2015 23:28:36) gerrie888[Lost2] uit plos, Emyn-nu-Fuin vs jess-[-DZ-] uit bevrijd, crystal 1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................85(-108) - Ramschip.............................229(-98) Vuurschip..............................0(-55) - Vuurschip..............................0(-56) Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip.......…