Search Results

Search results 1-20 of 21.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• DND vs TTV

Don Diablo - - Diplomatie

Zeegevecht bij verkeerde deur (15.01.2018 19:03:26) Don Diablo[TTV] uit Middle of DND, verkeerde deur vs ndeboeck[DND] uit Cape Zwavel, sensei moggie[DND] uit Bel doet t nie, Graffi[DND] uit Bel doet t nie --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................498(-102) - Ramschip..............................0(-307) Vuurschip.............................0(-108) - ............................................. Mortier sch…

• TTV vs C-R

Zeegevecht bij -Casual2- (01.12.2016 22:28:52) Cleo[C-R] uit Pandemonium, Old_Blond[C-R] uit Anarchy, Pandemonium, Buffel[C-R] uit Azië vs DaniBaba[TTV] uit De Smederij, Don Diablo[TTV] uit Beuken, Ҩ Konijn, Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................778(-306) - Ramschip............................530(-306) Stoomram............................575(-246) - Stoomram............................837(-209) Ball…

• TTV vs C-R

Zeegevecht bij Surya (29.11.2016 15:23:08) Don Diablo[TTV] uit Inti vs B engel[C-R] uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................2380(-72) - Ramschip.............................154(-60) Mortier schip.........................630(-0) - Mortier schip..........................84(-0) Stoomram............................1705(-58) - Stoomram.............................104(-67) Rakettenschip.................…

• TTV vs C-R

Zeegevecht bij Inti (24.11.2016 0:50:09) B engel[C-R] uit Polis, Grafikos[C-R] uit Ҩ Konijnenhok, Inti vs Thug[TTV] uit Hondenkoekjes, Blackrock[TTV] uit Polis, Super Shooter[TTV] uit ST2, Joffer[TTV] uit Reezicht, Aniroc, Don Diablo[TTV] uit Beuken --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................120(-378) - Ramschip...........................2224(-378) Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip.…

• TTV vs C-R

Zeegevecht bij Aniroc (23.11.2016 19:40:31) Don Diablo[TTV] uit Inti, Handy-ip, Joffer[TTV] uit Handy-ip, Aniroc, Mithra, Inti vs Cleo[C-R] uit Aniroc, Old_Blond[C-R] uit NiceRun --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................861(-426) - Ramschip............................426(-426) Mortier schip.........................336(-0) - Mortier schip.........................169(-0) Stoomram............................679…

• TTV vs C-R

Zeegevecht bij NiceRun (22.11.2016 23:38:27) Duke24 T[TTV] uit Marmer3 - HEP, Don Diablo[TTV] uit Marmer3 - HEP, Inti vs Grafikos[C-R] uit Ҩ Konijnenhok, Undertaker[C-R] uit Polis, Cleo[C-R] uit Verdacht, Karawane, Old_Blond[C-R] uit NiceRun, Ҩ Konijnenhok, Hayatim, Sennin Oguro --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...........................1166(-456) - Ramschip...........................1362(-468) Mortier schip...................…

• Ook hier weg nog even een kort dankwoord richting C-R. Prima gestreden met zn allen, iets wat zeker herhaald kan worden in de toekomst :love:. Prettige communicatie en vriendschappelijkheid over en weer hebben er voor gezorgd dat we een mooie tijd hadden allemaal! Veel succes verder in de toekomst, ik schuif lekker aan bij de maaltijd :phatgrin:. Mad Dog is voorlopig nog wel even bezig om de muilkorf die Buffel hem heeft om gedaan er af te krijgen, dus snel toetasten

• Zeegevecht bij Outrider (28.06.2016 20:10:02) Kees 1[C-R] uit Marble I, Polis 2, Outrider, Fiveforty I[C-R] uit Polis 2, Tor town, Polis, Cleo[C-R] uit Back In Time, Koffiecorner, Outrider, Back To Live, Nighttime, My Window, Universe, M1 Stinger, B engel[C-R] uit Polis, Polis, Outrider, B The-Pope[C-R] uit Polis 2, Sparta, Hoihoi, Outrider, My Window vs julius1999[TTV] uit dopie stad, rinsma[TTV] uit Leeuwarden pos, Don Diablo[TTV] uit Outrider, Firebreak, leeuwarden4, Yawn-Bridge2, Octapolis, …

• Precies 4 dagen geleden kreeg ik een rode generaal in mijn beeld. Cleo was in aantocht. Nu weet ik uit ervaring dat dat niet veel goeds voorspelt. Gelukkig had ik aardig wat bootjes liggen in de haven, dus ik kon het wel even volhouden. Na een dag vechten begon ik toch even zenuwachtig te worden. Houd ik dit wel vol zo? Heb ik genoeg vloot? Ik heb in de afgelopen dagen constant de werven laten draaien, waardoor ik 4 dagen lang door kon vloot genoeg had! Zojuist heeft C-R besloten de stekker erui…

• Schade nog net voor ons, winst voor C-R. Alle havens waren geblokkeerd dus we konden geen kant op.. Prima gedaan C-R! Gevecht voor My Window (27.06.2016 14:34:52) draak_kalkoen[TTV] uit M1 Stinger, Don Diablo II[TTV] uit Universe, DaniBaba[TTV] uit M1 Stinger, Universe, 浩Luxemburg, ZwaavHep vs The Pike[C-R] uit Het Feestkonijn, Cleo[C-R] uit Back In Time, Universe, Polis, Het Feestkonijn, Old_Blond[C-R] uit Polis, Fiveforty I[C-R] uit Tor town, Marble I, kees 2[C-R] uit Polis -------------------…

• TTV versus LOST2

En dit zal het allerlaatste rapportje worden hier denk ik.. Lost2 bedankt voor de leuke strijd, jullie hebben fel weerstand geboden en de onderlinge communicatie was prima .Veel succes verder Zeegevecht bij Nashville (02.03.2016 13:35:14) DaniBaba[TTV] uit Zwavel, Asterix-ZI, Nashville, Silvercreek, julius1999[TTV] uit Zwavel 2 Kolos, Cleo T[TTV] uit Polis, -Camp Zwavel-, Nashville, Don Diablo[TTV] uit steinstoebe vs marcotenfree[Lost2] uit junados, hkkn[Lost2] uit Nashville --------------------…

• Culturele Verdragen

R3demption zoekt nog enorm veel CV!

• TTV versus LOST2

Zeegevecht bij Polis (21.02.2016 13:22:19) Don Diablo[TTV] uit paapcity vs marco9[Lost2] uit steinstoebe --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................120(-0) - Ramschip................................0(-4) Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip.........................90(-36) Stoomram..............................105(-0) - Stoomram................................0(-4) Rakettenschip......…

• TTV versus LOST2

Zeegevecht bij Polis (20.02.2016 18:53:55) DaniBaba[TTV] uit Rivendell, De Kooi X, Andrew zwavel 2, Mupske25, Don Diablo[TTV] uit sulphur vs RedTiger1[Lost2] uit POWER, Svenrams16[Lost2] uit wine3, hkkn[Lost2] uit Dark knight 4, guanpaulos[Lost2] uit Juize, Maarten01[Lost2] uit Dark knight 4, stone1, Hannibal[Lost2] uit wine3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ballonendrager........................58(-58) - Ballonendrager................…

• TTV versus LOST2

Zeegevecht bij paapcity (18.02.2016 23:00:53) marcotenfree[Lost2] uit Dark knight 10 vs Don Diablo[TTV] uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...............................0(-18) - Ramschip.............................1010(-0) Mortier schip...........................0(-5) - Mortier schip.........................234(-0) Stoomram................................0(-4) - Stoomram..............................926(-0) Rakettensc…

• TTV versus LOST2

(Hidden Content)

• TTV versus LOST2

Zeegevecht bij chrystal1 (14.02.2016 16:49:22) Don Diablo[TTV] uit Polis vs generic[Lost2] uit chrystal1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................72(-48) - Ramschip..............................0(-120) ............................................. - Vuurschip..............................0(-50) Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip..........................0(-50) Stoomram...........…

• Sap Vs TTV

Door een enorme fout van mij moest ik beide gevechten opgeven.. Maar niet getreurd, morgen is er weer een dag Gevecht voor Imperial City (11.11.2015 20:59:16) dampewjartel[-SAP-] uit SummerCity, zwavel 1 vs Don Diablo II[TTV] uit Back To Live, Arutha[TTV] uit Imperial City --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Steenslingeraar.........................2(-0) ......................................…

• Gevecht voor Marmara (24.09.2015 13:36:35) Don Diablo II[TTV] uit Gus fring, Tris haar stad, Cleo T[TTV] uit Tris haar stad, Marmara vs Floor1983[LAB] uit Marmara --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Steenslingeraar.........................0(-1) Zwavel schutters......................252(-0) - ............................................. Zwaardvechter......................1390(-610) - Zwaardv…

• Na eerst een kolos om de oren te hebben gekregen, ging ik meteen weer terug om de rest te slopen. En met succes Zeegevecht bij Voirde (22.09.2015 12:56:48) Don Diablo[TTV] uit Tyr vs Aspa1[LAB] uit Voirde --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................108(-54) - Ramschip.............................571(-84) ............................................. - Ballista schip.........................30(-0) .............…