Search Results

Search results 1-18 of 18.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• -Sap- Vs -No-

DarkknightZ - - Diplomatie

Dit CR voor de volledigheid er maar even bijgezet, want het zou zonde zijn als deze "overwinning" in de SAP galerij ontbreekt. Het gevecht werd geheel in stijl door Kolos van Assie beëindigd. Gevecht voor PolAs (16.09.2016 16:31:29) -REBEL-[-NO-] uit Wiebe, Waaijenplaag[-NO-] uit Wiebe, Darkknight[-NO-] uit DanmanZ1, Danman Z3, DanmanZ2, PolAs, Evilvogeltje[-NO-] uit Wiebe, Eggie[-NO-] uit Wiebe, Whe, NO-Cleo[-NO-] uit Wiebe, peppi[-NO-] uit Wiebe, Whe, arjo[-NO-] uit Love vs embio2[-SAP-] uit -…

• Tsja, Duke, het werd wat laat en gevechten hoeven wat mij betreft niet eindeloos te duren. Sevilja T mag nog dankbaar zijn, want zo hield hij ook nog wat over. Bovendien had ik even daarvoor Don Diablo moeten afschudden, dus ik zat wat krap. Om dit topic niet al te eenzijdig te laten worden had je dus deze 2 ook wel even mogen vermelden Zeegevecht bij Dark knight 4 (14.02.2016 21:34:47) Don Diablo[TTV] uit Lindon, Polis vs Darkknight[Lost2] uit Dark knight 4, Dark knight 10, Polis --------------…

• Zeegevecht bij olydijk (15.10.2015 7:31:10) Barber[LFT] uit H - Polis, ramce[LFT] uit Daan9D10, 2julia, Andiamo[LFT] uit Daan9D10, Overgang W, olydijk vs olyman[DND] uit olydijk, Polis, olystad, Δ Cappuccino, olystraat, olyplein, Plensbui[DND] uit Stonehill --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................235(-377) - Ramschip..............................0(-931) Mortier schip.........................205(-5) - Mortie…

• Zeegevecht bij olydijk (15.10.2015 7:31:10) Barber[LFT] uit H - Polis, ramce[LFT] uit Daan9D10, 2julia, Andiamo[LFT] uit Daan9D10, Overgang W, olydijk vs olyman[DND] uit olydijk, Polis, olystad, Δ Cappuccino, olystraat, olyplein, Plensbui[DND] uit Stonehill --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................235(-377) - Ramschip..............................0(-931) Mortier schip.........................205(-5) - Mortie…

• Ook een nederlaag hoort erbij

eLJee - - Gevechtsrapporten

*knip* Helaas kwam Mastappel verhaal halen voor mijn getreiter van de afgelopen dagen, terwijl ik offline was (geen tijd vandaag), en vernietigde mijn vlootje dat daar lag om Anna de gelegenheid te geven Blackscars te plunderen. Dat ging dus allemaal niet van een leien dakje... Groep,2 moet maar even nieuwe plannen maken, want dit is hier geen heilzame omgeving voor mijn zeebonken. Te ver weg en teveel Tafters in de buurt. Zeegevecht bij Skaro (16.09.2014 13:53:32) mastappel[TAFT] uit romadal vs…

• Gevecht voor romadal1 (15.09.2014 0:17:11) Andiamo[WINDS] uit SteenBelg vs mastappel[TAFT] uit romadal1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Speerwerper............................31(-5) - ............................................. Mortier................................30(-0) - ............................................. ............................................. - Muur....................................5(-2) --------------------…

• Nog een BOVje tot besluit

eLJee - - Diplomatie

Met DOMIK was afgesproken om op het eind van deze oorlog nog een finale battle te organiseren en zodoende wederzijds op eervolle wijze nog wat generalen af te bouwen. Dat is goed gelukt, zie het verslag hieronder. Finale zeegevecht over 61 ronden. Dit gevecht leek op winst voor TITANS af te stevenen, maar dat kwam toch anders uit. Tot ronde 40 hadden wij een licht overwicht maar toen kwam de kentering. Vanaf ronde 48 waren onze stoomrammen op en kwamen de ramschepen in de frontlinie en toen ging…

• Dubbele post

eLJee - - Diplomatie

Beste lezertjes. Bij het schrijven van mijn voorgaande post had ik helaas niet in de gaten dat Hkknhkkn mij was voorgeweest met hetzelfde CR. Mijn excuus daarvoor! Nu wordt hier al zo weinig over deze oorlog geschreven door betrokkenen, dus 2x hetzelfde is niet zo erg. Mocht iemand zich hier toch aan storen dan verzoek ik de verantwoordelijke GO/moderator een van de twee posts te verwijderen. Bij voorkeur die van Hkknhkkn, want ik vind mijn eigen verhaaltje toch mooier

• Charon op vakantie gestuurd

eLJee - - Diplomatie

Dan mag deze ook niet ontbreken, Repro! Na alle schermutselingen van de afgelopen weken, waarbij de naam van Charon wel heel vaak opdook, hadden Hkknhkkn en ik besloten om deze lastpak maar eens in eigen huis op te gaan zoeken. Charon zou Charon niet zijn als hij niet vroegtijdig mijn zorgvuldig verborgen ploffer had ontdekt en deze vanmorgen aanviel. Via een bezette stad op een naastliggend eiland en de belangeloze hulp van een bevriende natie konden wij hem vastpinnen in Cocytus. Onderstaand g…

• Burning Barber

eLJee - - Diplomatie

Sneaky in de nacht, wanneer normale mensen op een oor liggen, kwam Barber mijn grote vloot verrassen in Wesolala. Gelukkig vertoefden de tenders elders, zodat de opgelopen schade niet al te groot was. Barber maakte toen de fout ( of was het een bewuste move?) om zijn bezettingsvloot te verplaatsen naar Wesora op hetzelfde eiland, waar hij al eerder was geweest en waar de tenders lagen. Toen mijn schepen na de verspreidingstijd terugkwamen in Wesolala onmiddellijk de aanval ingezet op Wesora, ond…

• De wielerfanaten onder ons begrijpen de diepere betekenis van de titel van dit stukje. Ook vandaag is er weer hard gevochten om de mooie stad Whereabout, op het schitterende eiland Striwios met het magistrale Hephaistos-wonder, waar overigens de Taft-indringers ook driftig van profiteren Uiteindelijk bleef Whereabout vandaag voor ons behouden, voor zolang als het duurt en na de nodige schermutselingen. En ja, ook een klein kolosje tussendoor, want wat Taft kan kunnen wij ook natuurlijk. Saray, v…

• Hout sprokkelen bij Grafikos

eLJee - - Diplomatie

Omdat Grafikos en Woopie de afgelopen dagen meermaals mijn havens hadden afgestroopt, zonder veel te vinden overigens, hadden mijn zeeschuimers het plan opgevat eens een tegenbezoekje af te leggen, want zij hadden het koud gekregen. En kijk, in de haven van Amersfoort vonden zij een hoog opgetaste stapel scheepsbrandhout van eerste kwaliteit. Zij hadden de opdracht echter niet goed begrepen en staken de boel in de fik in plaats van mee naar huis te nemen. Maar ach, een vreugdevuur was natuurlijk…

• Ach, Rusitelj, leuk CR heb je daar gepost. Mooie schadeverhouding ook! Geweldig! Opvallend dat je juist deze eruit pikt: waarom niet een van de minstens 15 andere zeegevechten van vorige week, waar jouw naam NIET in voorkomt? Beetje kinderachtig hoor! Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik je vorige week verder ook niet op het slagveld heb gezien........ Wat heb je toch met die mooie vloot gedaan; zomaar naar de kelder gejaagd? Of was het havengeld in Neytiri te hoog voor je? Het gaat er denk ik ni…

• Titans is NIET in oorlog met EMP !

eLJee - - Diplomatie

Even iets rechtzetten gezien het voorgaande. De afgelopen weken en maanden zijn Titans-leden keer op keer onverhoeds en massaal aangevallen door de zeerovers van EMP. Dat moet kunnen. Wij zeuren daar niet over, maar leuk is anders. Dat wij daar steeds niet goed op voorbereid waren heeft zo zijn oorzaken. Het mag zo langzamerhand wel algemeen bekend zijn dat Titans een moeilijke fase heeft doorgemaakt door diverse bestuurswisselingen, weggelopen (grote) leden etc. etc. Juist nu het erop lijkt dat…

• Klein maar fijn

eLJee - - Gevechtsrapporten

(07.03.2012 15:50:05) Andiamo uit Westonia, Wesoma vs Mudhun uit DR88W2AT ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ram-schip.............89(-3).... - Ram-schip..............0(-60)... Scheprad-ram..........84(-0).... - ................................ Mortier schip........102(-0).... - ................................ Rocket Ship?..........48(-0).... - ................................ Paddle Speedboat?.....40(-0).... - ................................ Balloon Carrier?..…

• Aan het door Loke gerapporteerde zeegevecht gingen nog 2 andere zeeslagen vooraf, die eigenlijk in dit verhaal niet mogen ontbreken. Eindelijk konden mijn zeebonken weer eens hun krachten meten met een gerenommeerde tegenstander, in plaats van doelloos in de een of andere thuishaven op hun zeekastelen rond te dobberen. Met als resultaat een aanzienlijke hoeveelheid blauw volk met witte mutsen op de zeebodem, in aangenaam gezelschap van een gezamenlijk gesneuveld maar aanzienlijk minder groot con…

• Supersportief toch Caio, om je muur speciaal voor ons te slopen en zodoende vrije doorgang te verlenen Maar zonder gekheid: als die repeterende muur inderdaad een bug was dan zal iemand van GF daar mss wel een verklaring voor hebben? Overigens hebben jullie nog de CR tegoed van de zeeslag bij Tombstone waarmee dit hele verhaal is begonnen. In mijn eerste post paste het er niet meer in dus bij deze alsnog: Zeegevecht bij Tombstone (07.09.2011 12:11:33) caio uit Heerhugowaard, Hoorn, Urban Hero vs…

• Toen Caio (zonder ally, 450k score en 19k generalen) onverhoeds enkele M_DG-leden had aangevallen en getracht te plunderen, werd besloten om hem eens van repliek te dienen. Zijn vlootaanval op Tombstone was weliswaar mislukt en de daaropvolgende poging tot plundering ook, maar toen hij ook nog Urban Hero van Rowena ging uitroken was de maat vol. Zijn motivatie, desgevraagd, was dat hij eens wilde “sparren” om een beetje leven in de brouwerij te brengen, want “het was zo rustig op Epsilon” vond h…