Search Results

Search results 1-9 of 9.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Paniek bij DR!!!!!!!!!!!

Locutus - - Wereld Discussie

Quote from Ancientking: “Quote from evilpenguin: “Quote from Locutus: “Quote from Buffel: “Maak je geen zorgen, alles onder controle. We sturen MD terug in zn gevangenisje alwaar hij het verschil mag leren tussen buffels en bizons. ps. Alweer een streepje erbij MD, dat gaat hard zo.... ^^” Ja maar Bizon in het Engels is Buffalo en dat lijkt dan weer heel erg op Buffel, dus kan me de verwarring wel begrijpen. En wie doet er niet dartel in de lente.” Eigenlijk niet helemaal. Bizon in het Engels is…

• Paniek bij DR!!!!!!!!!!!

Locutus - - Wereld Discussie

Quote from Buffel: “Maak je geen zorgen, alles onder controle. We sturen MD terug in zn gevangenisje alwaar hij het verschil mag leren tussen buffels en bizons. ps. Alweer een streepje erbij MD, dat gaat hard zo.... ^^” Ja maar Bizon in het Engels is Buffalo en dat lijkt dan weer heel erg op Buffel, dus kan me de verwarring wel begrijpen. En wie doet er niet dartel in de lente.

• Lekker bezig daar op Alpha de jongens van B4A en WINDS. Had er graag bij willen zijn maar de reden daarvoor is bekend bij mijn voormalige alliantiegenoten van B4A. Groet Locutus aka Neef Herbert.

• BroFo VS BSGOD /?/?

Neef Herbert - - Gevechtsrapporten

Quote from Green Dragon: “Iedereen heeft dat wel eens. en uiteindelijk is niemand alleen Het was echt een geweldige gevecht, en ingame was gelukkig de respect hoog, door verschillende spelers uit verschillende allianties.” Nee ik ben met z'n zessen dus dan is maar 1 z'n reactie een hele prestatie

• BroFo VS BSGOD /?/?

Sorry kon het niet laten........nou ik wel alleen mijn alter ego niet en die liep al 3 dagen te springen in mijn hoofd en liet me struikelen en ineens stond het op het forum.

• BroFo VS BSGOD /?/?

1 ding is zeker wij van BroFo hoeven de credits van dit gevecht niet te delen met andere allianties.

• BroFo VS BSGOD /?/?

Het spijtige van het deelnemen van TITAN is dat ze dat doen wanneer een ander gevecht al dusdanig veel geeist heeft van hoogst waarschijnlijk allebei de partijen om zich dan ineens in de gevechten te storten en een appeltje eitje gevecht hebben want de meeste middelen (goud en GS) zijn wel op bij de meeste deelnemers van het eerste uur.

• BroFo VS BSGOD /?/?

(Hidden Content) Zoals ik al tegen Merxx gezegd heb je ziet niet alles.

• BroFo VS BSGOD /?/?

Als we nou eens ophouden met modder te gooien hier op het Forum en gewoon de gevechtsrapporten hier plaatsen(waar dit topic eigenlijk voor bedoeld was) En gewoon lekker met elkaar gevechten aangaan lijkt me veel gezelliger. Als BSGOD als alliantie er ex-leden bij wil halen omdat ze die hulp kunnen gebruiken of omdat de ex-leden dit doen als vrienden dienst "so be it"(dan is dat maar zo). Halen wij toch spelers bij die dit doen als vriendendienst. Iedereen blij iedereen gelukkig.....mooi laat de …