Search Results

Search results 1-20 of 36.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• reputatie allianties kappa

underdog - - Wereld Discussie

momenteel zijn er 3 alliantie's die van zich laten horen. -E- -LOT- TNT deze mogen zich momenteel de top noemen! TUA zal zich nog moeten bewijzen op gebied van generale. als ze dit doen behoren ze zeker bij de top!

• LOT vs TNT

underdog - - Alliantie Gevechtsrapporten

succes jongens!

• externe pagina

underdog - - Fan Art [Archief]

bedankt Bombino voor de leuke pagina ! grafikos bedankt dat je er ook tijd in wilden steken! slotje graag

• externe pagina

dag grafikos. alvast bedankt! als tekst mag je de naam er in verwerken (The immortals)

• externe pagina

dag, ik ben op zoek naar iemand die een pagina voor mij kan maken. ik wil graag een nieuwe externe pagina voor de alliantie The immrtals (-m-) deze pagina wilde ik graag met donkere kleuren en moet er volwassen uitzien. afbeelding grote wilde ik graag 650x300 wie kan me hierbij helpen ? mvg underdog

• LAG vs. -NR-

underdog - - Diplomatie

veel succes!!!

• TRRR vs A-U

underdog - - Diplomatie

hallo n00b. een tijdje geleden weer ik had een mooie tekst voorbereid. maar ga hem toch niet posten om discussies te vermijden. laten we er toch een leuke partij van maken. succes

• A-U vs LAG

underdog - - Diplomatie

gisteren hebben we onze vriendschappelijke oorlog beëindigt. hierbij kwam LAG als winnaar uit, proficiat graag willen we jullie bedankten voor de leuke en gezellige gevechten. (hier mag een slotje op)

• A-U vs LAG

underdog - - Diplomatie

Zeegevecht bij K Balor KI (18.05.2016 18:48:44) underdog[A-U] uit Polis vs bush2[LAG] uit Zwavel 2, Jakkedoe[LAG] uit W_V_Z_I, Balor[LAG] uit K Balor KI, smaug[LAG] uit Ranspach --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...........................1155(-342) - Ramschip..............................0(-294) ............................................. - Vuurschip.............................0(-200) Katapult schip.........................2…

• A-U vs LAG

underdog - - Diplomatie

Gevecht voor Polis (18.05.2016 18:31:15) Tinus Handelman[A-U] uit goud 4, underdog[A-U] uit goud 4 vs smaug[LAG] uit Ranspach --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................344(-0) - Zwavel schutters.......................0(-21) Zwaardvechter........................1657(-0) - Zwaardvechter..........................0(-60) Hopliet.............................1473(-65) - Hopliet...............................0(-120…

• A-U vs LAG

underdog - - Diplomatie

Gevecht voor Asman (17.05.2016 20:02:37) underdog[A-U] uit Tinman W1 vs cuby[LAG] uit Asman --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter........................1500(-0) - Zwaardvechter.........................0(-100) ............................................. - Muur....................................0(-7) Zwavel schutters......................210(-0) - ............................................. Hopliet.........................…

• A-U vs LAG

underdog - - Diplomatie

Zeegevecht bij RB C UM > (16.05.2016 15:00:06) > Missy[LAG] uit A-U Town, Balor[LAG] uit A-U Town, ꄶ Divine City, ꄶ Abyssal City, Bush[LAG] uit A-U Town, Paragon-Iota[LAG] uit A-U Town > vs > B_Swiftor[A-U] uit Knossos, ꄶ Monaco A-U, Zankros, Tinus Handelman[A-U] uit RB C UM, Zuider Markt, RB Noord HWM, Centrum Markt, Emporium, kolonist[A-U] uit ꄶNederzw A-U, ꄶStonecity A-U, ꄶDiesel A-U, ꄶSuper A-U, ꄶNormaal A-U, ꄶHelder A-U, lucifer, Blokhorst, Steenbergen > > ----------------------------------…

• klein gevecht in lag gebied

underdog - - Diplomatie

Gevecht voor ik hou van jou (16.05.2016 16:04:48) underdog[A-U] uit slipo vs sjaakstaak[LAG] uit Caspingio, Bumper[LAG] uit ik hou van jou --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper...........................0(-245) ............................................. - Muur....................................0(-7) Zwavel schutters......................210(-0) - ...............................…

• Oorlog -SAP- VS D-R

underdog - - Diplomatie

veel succes

• A-U vs LAG

underdog - - Diplomatie

Gebouwen die verouderen muren die omvallen, word het niet eens tijd voor te vernieuwen? een nieuw leven in de stad te brengen maar hoe? De laatste tijd lagen we in het zonnetje op het strand en 's avonds aan de wijn. Elke dag maar hetzelfde, onze bevolking werd lui. Zo kwamen de bouwers op het idee om een vriendschappelijke oorlog te voeren met een collega alliantie. Zo gingen we bij onze vrienden langs van -LAG- om daar de plannen op tafel te leggen. -LAG- keurde de sloopwerken goed. De sloopwe…

• A-U vs LAG

underdog - - Alliantie Aankondigingen

Gebouwen die verouderen muren die omvallen, word het niet eens tijd voor te vernieuwen? een nieuw leven in de stad te brengen maar hoe? De laatste tijd lagen we in het zonnetje op het strand en 's avonds aan de wijn. Elke dag maar hetzelfde, onze bevolking werd lui. Zo kwamen de bouwers op het idee om een vriendschappelijke oorlog te voeren met een collega alliantie. Zo gingen we bij onze vrienden langs van -LAG- om daar de plannen op tafel te leggen. -LAG- keurde de sloopwerken goed. De sloopwe…

• -NO- vs LAB

underdog - - Diplomatie

succes aan beide

• Vete tussen -SAP- en C-R !

underdog - - Diplomatie

succes aan beide denk er aan geen woorden maar daden :thumbsup:

• touwtrekken tegen elkaar #3

underdog - - Spam

335