Search Results

Search results 1-20 of 50.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• VETE ROOD VS BLAUW !

Guilty Spark - - Diplomatie

Hatseflats en nu gauw naar bed Zeegevecht bij Daan10H30 (24.10.2018 0:35:12) Graffi[BLAUW] uit kristalhoes, happylady 5, Daan10H30, DND Bacchus vs Guilty Spark[ROOD] uit 本Swordbase, DND Wijncafe, Daan10H30, Δ DisturbedWijn, Handelaar Nr1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................174(-126) - Ramschip............................239(-126) Vuurschip............................73(-112) - Vuurschip.................…

• VETE ROOD VS BLAUW !

BIEM Zeegevecht bij DND Wijncafe (23.10.2018 23:27:02) Djadde[ROOD] uit Δ Teasing_Fun, Danie[ROOD] uit 1eindevandewere, sensei moggie[ROOD] uit Rip1blueswonder, Motta[ROOD] uit Winetown I, Guilty Spark[ROOD] uit Daan6H30, Daan10H30, 1eindevandewere, DND Wijncafe, Dreadnought[ROOD] uit Isis Z vs Bengel[BLAUW] uit Man City, DND Wijncafe, DND Zwavel, Grilling, -Assie-[BLAUW] uit DND Wijncafe, happylady 5, DND Zwavel, Valkmaar, DND Vesuvius -----------------------------------------------------------…

• VETE ROOD VS BLAUW !

Jammer dit Zeegevecht bij happylady 5 (23.10.2018 19:37:12) Guilty Spark[ROOD] uit 1eindevandewere vs -Assie-[BLAUW] uit DND Wijncafe --------------------------------------------------------------------------------------------- Vuurschip..............................0(-36) - Vuurschip............................468(-10) --------------------------------------------------------------------------------------------- Generaals..............................-223.2 - Generaals...........................…

• VETE ROOD VS BLAUW !

RIP Assie haha credits aan Châtelaine Gevecht voor DND Vesuvius (14.10.2018 23:02:50) -Assie-[BLAUW] uit DND Zwavel vs Châtelaine[ROOD] uit Belvoir, 1Bluecafe, Guilty Spark[ROOD] uit 本Swordbase --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Stoomreus...............................2(-0) ............................................. - Muur....................................0(-7) ........................…

• VETE ROOD VS BLAUW !

Zeegevecht bij DND Bacchus (14.10.2018 20:37:32) Swiftblade_S4[ROOD] uit Rip1mogscity, sensei moggie[ROOD] uit Rip1mogscity, Handelaar Nr1, Guilty Spark[ROOD] uit 1eindevandewere, bylazora, Daan10H30, Daan6H30, Δ DisturbedWijn, Shadow Warrior[ROOD] uit Rip1mogscity, DND Bacchus, 1zuipfeest vs Leod Varesz[BLAUW] uit DND Wijncafe, DND Bacchus, Noesja[BLAUW] uit 3PolisW3, 2PolisM3, -Assie-[BLAUW] uit DND Bacchus, Δ Teasing_Fun, Bengel[BLAUW] uit Polis, 1zuipfeest ----------------------------------…

• Garnizoenslimieten

Guilty Spark - - Vragen & Hulp

Hai iedereen, Vandaag heb ik weer eens wat vreemds mee gemaakt. Ik had een haven bezet van een lvl1 stad, geen havens gebouwd. Ik leg er minder dan 150 schepen zodat er op klein slagveld gevochten wordt. Iemand van de alliantie van de tegenstander stationeert met 300 schepen: gevecht begint.... groot slagveld, alles dood. Waarom gebeurt dat dan nou weer? Volgens de help en wiki zou ik op een klein slagveld vechten onder die omstandigheden. EDIT: ik ben dom, het limiet was 125, en was er met 126.…

• VETE ROOD VS BLAUW !

Hihi zo maak ik het toch nog een klein beetje goed... toch Zeegevecht bij 1Bluecafe (12.10.2018 18:51:27) -Assie-[BLAUW] uit DND Vesuvius vs Guilty Spark[ROOD] uit 本Swordbase --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Ramschip..............................261(-0) ............................................. - Mortier schip.........................168(-0) ...........................................…

• Zijn acties en bericht botsen inderdaad nog al, maar het is me niet duidelijk waarom. Ik kan me best voorstellen dat hij enkel online komt wanneer hij een mail krijgt dat hij inactief is, en dan even inlogt om te voorkomen dat hij verdwijnt. Even een berichtje sturen en weer weg. Echt spelen is dat niet. Ik snap dat het in theorie niet tegen de regels is. Dat is natuurlijk jammer want het gaat duidelijk over gedrag wat direct in gaat tegen de geest van het spel. Er zijn geen regels voor het tege…

• Hoi iedereen, Ik heb nu al maanden een probleem om een van mijn eilanden waar een speler met 3 gigantische steden heeft besloten het wonder te tanken. Dat kost zo veel geloof dat de andere spelers dit onmogelijk kunnen ophalen - onze conversie zou bijna 200% moeten zijn. Betreffende speler doet dit puur om het spel te bederven. Hij heeft geen grondstoffen, reageert niet (meer) op berichten (alleen 'haha speel je dit spel nog? heb je niks beters te doen?), en komt enkel online om te zorgen dat hi…

• Vrachtschip

Guilty Spark - - Doorgestuurde Ideeën

Ik zie er wel wat in.. peperduur om te onderhouden en te maken, maar dan wel hoge capaciteit en tergend langzaam zeg 2000 GS capaciteit per boot, snelheid 10, 500 goud/uur, 2000 hout om te maken en zo veel kunnen maken als je wilt tot je geld op is

• oorlogs monteur

Quote from deuz14: “Voor zover ik weet werken doktoren niet ;)” In principe werken ze wel, maar gezien alle eenheden óf dood gaan óf geen schade krijgen zijn ze niet erg nuttig... je kan geen levende eenheden terug tot leven roepen ik vraag me een beetje af waarom GF het concept doktor zo heeft laten liggen maar deze "fix" zou doktoren weer nuttig kunnen maken

• oorlogs monteur

geen feedback? ik vind het zelf wel een logische uitbreiding.

• oorlogs monteur

Op zee hebben we Tenders om schepen te repareren, op land hebben we doktors om vleeswonden dicht te binden, maar machines kunnen niet gerepareerd worden. vroeger konden doktors deze wel deels repareren. Dit zorgt ervoor dat je gedwongen bent te waven met balonnen en stoomreuzen als je ze effectief wilt toepassen. Een oplossing zou een nieuwe ondersteunings-unit kunnen zijn, de oorlogs monteur (combat mechanic). Deze zou dan net als tenders en dokters een bepaald aantal HP kunnen repareren aan ma…

• In principe zouden ze wel iets als monteurs kunnen introduceren die machines kunnen repareren, om de balonnen en stoomreuzen wat meer op de kaart te zetten. Dat is dat weer wat voor de ideeën sectie.. Het punt van doctors is trouwens dat ze niks te doen hebben, de meeste eenheden gaan gewoon helemaal dood en houden weinig schade over. Als ze machines repareerden zouden ze een stuk nittiger zijn.. wat betreft de tenders, stel je hebt een groot gevechtsveld met beide volle linies en hephaistos, ho…

• een hoop CV's

Ik heb stapels kunst liggen. Graag op komen halen (guilty spark)

• Zover ik het tot nu toe begrijp hebben doktors de mogelijkheid eenheden tussen rondes in hun HP weer te vullen. Als een hopliet dus half dood is kan een doktor hem weer herstellen. Ik heb ergens gelezen dat ze 100HP per ronde kunnen herstellen en dat ze dit de hele tijd kunnen blijven doen. De vraag is nu of doktors ook machines kunnen repareren; uit een ver verleden kon ik me herinneren dat ze machines 50HP kunnen terug geven. Is dit nog steeds zo? De tweede vraag is of tenders op diezelfde man…

• -Sap- Vs -No-

Quote from Remus: “Niet vergeten hoor haha, Meer dat ik persoonlijk dat soort kleine rapportjes niet het posten waard vind, maar goed kijkend naar deze hele oorlog jullie wel dus ga je gang... (CR)” Quote from Remus: “Sapperdeflap, van mijn eilanden af Zeegevecht bij DanmanZ1 (14.09.2016 20:31:03) Remus[-NO-] uit Wiebe vs Bassa[-SAP-] uit Polis, Assie[-SAP-] uit PolAs --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...........................…

• Meppartij tussen LAB-M & cr

Quote from The Pike: “wie het kleine niet eert . . . . etc etc wel erg jammer dat vele net voor het meppen LAB-M hebben verlaten.Of de vakantie modus aan hebben gezet. Nietwaar Guilty Spark ;) . ” Ik zit er al een hele tijd niet meer in hoor weet je best, grapjas :thumbdown:

• Meppartij tussen LAB-M & cr

Quote from Remus: “Het is ook niet veranderd haha, LAB begint weer meteen te huilen wanneer ze de oorlog wordt verklaard, zelfs de meest vreedzame oorlog doet ze al bibberen in hun schoenen. De laatste keer was het een gigantische slappe hap en dat zal zo te zien dit keer niet heel anders zijn... Nu krijgen ze zelfs NEGEN! dagen voorbereiding en na vijf dagen beginnen ze weer te huilen dat het oneerlijk is? Ik weet niet hoe jullie uit de oorlog met NO zijn gekomen toen des tijds maar zo te zien …

• -NO- vs LAB

Zeegevecht bij 本New Alexandria (05.05.2016 11:46:24) Guilty Spark[LAB] uit 本New Alexandria vs Junior Empire[-NO-] uit -NO- Boxer --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................694(-90) - Ramschip...........................1132(-270) Mortier schip.........................280(-0) - Mortier schip.........................389(-0) Stoomram............................425(-120) - Stoomram...........................1566(-…