Search Results

Search results 1-20 of 189.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

Bull Shark - - Diplomatie

Hallo allemaal, Ik heb nog 50 plekkies vrij Mvg Bull Shark (ingame: Bull Shark)

• Culturele Verdragen

31 CVtjes vrij BS ZoektCV

• Sjonhead verlaat Ikariam

Bull Shark - - Wereld Discussie

Nice

• TGG vs SHS

Hier kan een slotje op.

• Hier kan een slotje op.

• TGG vs SHS

Hier het hele rapport, waar de schade nog wat meer in het voordeel is voor mij Gevecht voor elite infanteri (25.01.2014 17:41:18) Bull Shark uit Fulminan Bubuk vs ὦiard uit Maserati, Bugatti, lorenzovbeek uit elite infanteri, Zyzz uit Carthage, Atlantis uit Firenze l --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................330(-0) - Zwavel schutters......................600(-0) Zwaardvechter......................940(-1080…

• TGG vs SHS

Stoomrammen vs rammen... niet echt eerlijk Zeegevecht bij Fulminan Bubuk (25.01.2014 13:43:43) lorenzovbeek uit elite infanteri vs Bull Shark uit Brahmaputra --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................145(-155) - Ramschip..............................12(-38) ............................................. - Stoomram...............................30(-0) ------------------------------------------------------------…

• Tuske kwam even op bezoek Gevecht voor Amazon (20.01.2014 22:41:28) Tuske2 uit ۞FOUR۞ vs Bull Shark uit Amazon, Robἶn Reyger uit Piek --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Steenslingeraar.........................1(-0) Zwavel schutters......................0(-185) - Zwavel schutters......................330(-0) ............................................. - Speerwerper.........................…

• TGG vs SHS

Hey Jos, Misschien is het lastig om te lezen, maar mag ik je er op wijzen dat dit topic voor TGG vs SHS is... en ipowndu zit in 7th, dus dat heeft er niks mee te maken. Mvg Bull SHark

• TGG vs SHS

Langzaam komt de oorlog op gang Gevecht voor polis (17.01.2014 19:38:50) niels1950 uit Alkmaar, Bakkum, Limmen, Egmond, polis vs Bull Shark uit Mississippi, Robἶn Reyger uit Ravenboom --------------------------------------------------------------------------------------------- Hopliet..............................6(-1704) - Hopliet............................772(-1436) Zwaardvechter......................137(-1462) - Zwaardvechter......................830(-1242) Stoomreus.........................…

• TGG vs SHS

En uiteindelijk is het toch gelukt om het leger te pakken te krijgen: Gevecht voor ۞ONE۞ (17.01.2014 1:49:21) Bull Shark uit Archidonis vs -Destroyer- uit ۞ONE۞ --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................330(-0) - Zwavel schutters......................0(-210) Zwaardvechter......................2072(-338) - Zwaardvechter.........................0(-410) Hopliet............................2048(-592) - Hopliet..…

• TGG vs SHS

Om de spanning op te bouwen... hier alvast wat kleine gevechtjes (Helaas trok hij terug, wat wel te snappen is :P) Gevecht voor ۞ONE۞ (16.01.2014 22:18:14) Bull Shark uit Archidonis vs -Destroyer- uit ۞ONE۞ --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................330(-0) - Zwavel schutters......................210(-0) Zwaardvechter.......................2410(-90) - Zwaardvechter........................410(-90) Hopliet....…

• TGG vs SHS

Beste Wiard, Allereerst, mooi verhaal. Maar daar is ook alles mee gezegd... TGG valt echt niet alleen aan omdat we zin hebben om te vechten, wel vallen we aan als mensen een grote mond hebben en stoer lopen te doen. Het antwoord blijft nee, TGG zal aanvallen en we maken geen afspraken voor de aanvallen. Wel spijtig dat je echt alles uit de kast trekt om een oorlog te voorkomen, nu we je spion hebben gekickt. Verder, je kan nog zo veel berichten en posts doen, TGG zal zelf stoppen of doorgaan met…

• TGG vs SHS

Hierbij verklaart TheGreaterGood de oorlog aan Shertios. Korte uitleg: De leden van TGG waren een beetje ingedut, dus moesten we ze maar even actie geven. SHS bleek de juiste tegenstander: gelijkwaardig alliantie + een leider met grote mond. Dus vandaar deze oorlog. Laten we hopen op veel leuke rapportjes Mvg Bull Shark Aangepast naar GR topic 1/2/2014, 23:59 ~Valisk

• Ik heb nog heel veel plekjes vrij in mijn museum... Bull Shark

• Uit verveling begon ik wat speerwerpers en steenslingeraars te maken... dat werden er steeds meer en meer. Totdat ik zo'n 15.000 speer en 5.000 slinger had. De spanjaard vond het wel grappig om tegen zo'n leger te vechten, dus maakte hij een niet al te groot leger. Zodat mijn massa-leger nog wel een kans had op een overwinning. Uiteindelijk werd het een overwinning voor mijn leger, maar wel met heel veel verliezen Gevecht voor Gladiators Fame (22.12.2013 3:39:02) Bull Shark uit Mississippi vs de…

• Misschien is het een idee om een eigen GR-pagina voor C-T te maken... dan kan je daar al je plunders kwijt. De rapportenpagina van TGG is bedoeld voor nuttige rapporten, en niet voor dagelijkse plundertochten Mvg Bull Shark.

• Ja graag, doe nog maar wat van die geweldige rapporten. Misschien nog die plunder bij mij? 657 wijn lijkt me toch een geweldige buit...

• Ach ja, wees er maar trots op. Je kan al grondstoffen stelen... grote jongen. herinnering: trollen is niet toegestaan op forum let op je toon tegenover andere forumgebruikers. ~cooldog 08/12/2013 23:17

• Quote from sjonhead: “Gevecht voor Dura (08.12.2013 18:11:39) Sjonhead uit Vapis-W- vs Hey Apple uit Dura --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................168(-0) - ............................................. Zwaardvechter........................1048(-0) - ............................................. Hopliet..............................1037(-3) - ............................................. Gyrocopter........…