Search Results

Search results 1-20 of 107.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Een land gevecht in HQ1 waar we eindelijk Lost1 tegen kwamen Mooi gevecht van beide kanten, het resultaat mag er wezen :thumbsup: (Hidden Content)

• De dagen van Slagen De dag nadat ik het nieuws van mn opa gehad had en ik mijn roes uitgeslapen had, besloot ik mijn zoektocht naar de heilige wortel op te schorten en zo snel als mijn achterpootjes me konden dragen naar huis te begeven. Na een paar keer in rondjes gelopen te zijn en 5 bakken koffie later was ik eindelijk op de goede weg. Enkele dagen later kwam ik aan in mijn dorpen waar mijn welgevormde secretaresse al de gehele ally had ingelicht. Die nacht ging ik naar het knekelhof waar ik …

• Proloog Op mijn reis naar het koude Noorden, op zoek naar de heilige wortel, waren er van die eenzame nachten dat ik en mijn 10 pluizige rabbitsters naar de sterren keken en het noorderlicht zagen dansen (of was dat jessica?? ). Op één van die nachten zag ik mn overleden opa, de grote generaal Rayman von Braunespeckle die zoals iedereen weet de horde der dode hazen vermorzelde in 1827 in de oorlog om het worteltuintje. Hij waarschuwde me voor een gevaar op het thuis front, de hoofdman der Empero…

• Killer-Rabbit-300x205.jpg Zeegevecht bij kreator (14.05.2013 13:06:13) Bismarck uit ש Jericho, boem uit bonkee, Solfay, Marebolee 2, Stevo uit Pawn Shop, Souveralis, el rogo uit Solfay, zwavel, Stampertje uit Smolensk, DieHard uit ש Jericho, caustic uit Pawn Shop, onderweg uit Smolensk, jessica uit Julia, Solfay, spartacus uit Souveralis, Mad-Dog uit Souveralis, gerrie8888 uit Acropolis, Deity uit Pawn Shop vs drunkenMonkey uit Sulphur, zwavel, Wine, MarbleII, MarbleIII, SulphurII --------------…

• De grond is nu bouwrijp.. bestellingen kunnen geplaatst worden bij mij. Gevecht voor sulphur city (22.02.2013 0:35:51) Bismarck uit Poeder, Asgard, Zwalfilia, dl3b uit Nummer16, Asgard, Poeder, Houtskool, rptje uit Zwalfilia, Nummer16, spartacus uit Poeder, boem uit Poeder, Houtskool vs Captijn uit sulphur city, Suzyville, Nummer16, The_One uit Asgard, Chaos uit Kage ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......1797(-3723). - Zwaardvechter..........0(-4…

• Bismarck epos deel 4

Bismarck - - Gevechtsrapporten

Na ongeveer anderhalve week op een speciale wortelcruisschip voor mentaal overspannen en hallucinerende konijnen kwam Ik, Bismarck, terug.. gezond en wel (mn Hondsdolheid is over :D) Echter bij de eerste voetstap aan land kreeg ik tehoren dat Abi wilde knokken.. dus ik heb de kapitein van het cruisschip maar even eh... weggewerkt en het bootje een betere bestemming gegeven Het was ngal druk op de waterwegen, kilometers file door al die mallotige piraten, maar poseidon was me goed gezind dus ik k…

• DR v.s. Mystic, WW en meer

Geen inspiratie voor een verhaal.. maar toch een leuke cr. Gevecht voor Wolfstad (18.01.2013 16:44:35) Bismarck uit Rockin Stones, The Shire vs sailma uit Stewekno, ScH uit Skopje, Erebus uit Wolfstad ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......5094(-938).. - Zwaardvechter..........0(-1005). Hopliet.............6035(-1087). - Hopliet................1(-2101). Schutter.............420(-0).... - Schutter...............0(-50)... Mortier...............46(-1…

• Epos deel 3

Na een paar dagen WW zagen we ons genoodzaakt verder te reizen daar we begrepen dat het de bijstand mensen teveel goud kosten om tegen ons te blijven knokken. Zeker met carnaval in het vooruitzicht zou ik de laatste persoon zijn die hen goudloos wil hebben (ben immers de grootste bier producent van Eps, zolang miss Bismarck tenminste die rechten niet krijgt zoals de rest van mn bezit ). Een paar uurtjes reizen later kwamen de konijntjes aan bij Duma, die ons zeer gastvrij verwelkomde. De haven w…

• Bismarck epos deel 2

In een schimmige hoek, in een niet bijster schone bar zaten de leiders van Dr aan een wankele tafel... er werd druk gefluisterd, plannen gesmeed.. er kwam iets duisters aan, maar wat. Als eenvoudig konijntje was ik juist bezig mn dagelijkse prakie bij elkaar te hamsteren daar miss Bismarck me het holletje uit geschopt heeft (totaal onterecht, kon er ook niets aan doen dat haar vriendin er hetzelfde uit ziet vanuit een bepaald perspectief ???) maar goed, gelukkig konden mn dode vrinden me nog wel…

• ONE vs Bunkereiland van -TT-

Bismarck - - Diplomatie

Erg mooi gedaan One, zoals ik ook in het andere topic heb gezegd (daar dit alleen het bunker eiland van TT zou behoren te bevatten). Wel erg mooie schade verhouding voor TT :D` +1 waarschuwing voor het negeren van de forumregels NijntjePluis 29/12/2012 17:37

• TT vs One

Bismarck - - Diplomatie

De mensen in de ally one zijn zo ongeduldig, pfff.. zitten wij een leuke aanval te plannen en dan komen zij van verre aanvaren naar een eiland waar niemand staat Maar goed, TT is de kwaadste niet dus we gingen lekker op pad en zoals we van One gewend zijn wilde ze graag knokke. Mooi gevecht, erg goed gedaan One.. heb er van genoten. ps willen jullie het vlootgevecht hiernaartoe laten verplaatsen daar het niet in jullie draadje thuis hoort?, Bij voorbaat dank) Gevecht voor Noordeloos (29.12.2012 …

• TT Vs One

Bismarck - - Diplomatie

De mensen in de ally one zijn zo ongeduldig, pfff.. zitten wij een leuke aanval te plannen en dan komen zij van verre aanvaren naar een eiland waar niemand staat Maar goed, TT is de kwaadste niet dus we gingen lekker op pad en zoals we van One gewend zijn wilde ze graag knokke. Mooi gevecht, erg goed gedaan One.. heb er van genoten. ps willen jullie het vlootgevecht hiernaartoe laten verplaatsen daar het niet in jullie draadje thuis hoort?, Bij voorbaat dank) *knip* GR verwijderd uit oorlogstopi…

• 21 cv's open.

• D-R vs. TITANS

Bismarck - - Diplomatie

Gevecht voor ۞ Titanium RobM (18.11.2012 8:22:10) Bismarck uit -ATLANTIS-, caustic uit -ATLANTIS-, -EPHESUS-, -OBELISK-, Sanne uit -ATLANTIS-, cryptus uit -EPHESUS-, Gstyle2012 uit Polis, dl3b uit Albaniana vs caio uit Hadriani, Albaniana, Coriovallum, Batavorum, L J uit Ghosttown, LadyAranka uit Neytiri, hkknhkkn uit Miami, Albaniana, Smul Smurf uit Bruinisse, Ṩ Buskruit, Ṩ Marmaris, René uit Inferno, Atlantis ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter....…

• Oorlogsverklaring TEAM aan Slim

Bismarck - - Diplomatie

Als generaal van TT zijnde ben ik altijd (onder hoede van Khaleesi ) in voor een leuke oorlog xD En voor een ally die Slim heet zijn jullie nou niet bepaald handig bezig... zeker als je het vergelijkt me jullie (huidige, hehe ) tegenstander die wel haar naam waar maakt.

• Quote from Lootje: “Wij de hele oceaan over gevaren om bij de uithoek van TT t komen, want ja, na een actie moete de legers natuurlijk weer verworden opgeborgen zodat ze niet gevonden kunnen worden door baldadige boa spelers. Eenmaal geland op het eiland was ik nog zeeziek van de lange rit, gelijk stuurde we de troepen naar de TT spelers. Ik had bingo bij de stad van Bismarck, er werden nog wat restjes leger gemold en al gauw sloten meer boa spelers zich aan bij het gevecht. toen het net op gang…

• Het Bismarck Epos

Bismarck - - Diplomatie

Op een kwade morgen werd de grote generaal Bismarck half nuchter wakker, hij had een kwaad voorgevoel. Krabbelend aan zijn stoppelige wang liep hij naar zijn kelder... "Ach Neinnn" (o nee) schreeuwde hij uit, zijn voorraad van speciaal bier dat gebrouwen wordt uit eer en glorie was op. Snel pakte Bismarck een kratje lege flessen op en waggelde ermee naar zn graniet houten helpdesk (duh??). Hij begon te schrijven "Tagrayen, HELP.. speciaal bier op, actie nodig, schnell (snel). Leven wordt veel te…

• -TT- vs Boa CR Topic deel 2

Bismarck - - Diplomatie

Zelfs al verlies je erop, een TT blijft altijd staan voor zn ally Die zwavels gingen jammer kapot omdat de flanken de eerste rondes open lagen bij ons. Gelukkig was er nog wat TT achter de hand gehouden xD Jammer dat embio niet langer wilden blijven.. twas net zo gezellig Gevecht voor Gouden Muur (26.08.2012 18:03:08) lootje uit Gouden Muur, tossa de mar, Foetsi, ruini uit New New Sparta, Embio uit southpark vs Bismarck uit Braavos, knakkert uit Die lucht, Khaleesi uit 01-Kristal1, Talcahuano ui…

• The Targaryen VS Burst OF Agression

Bismarck - - HoF

-TT- claimt bij deze de eerste BOV van de wereld Theta. Hulde TT Gevecht voor Gouden Muur (26.08.2012 8:32:28) Bismarck uit Cybertron, knakkert uit Cybertron, Shabum uit Cybertron, Khaleesi uit Cybertron, Talcahuano uit Cybertron, Spartacus uit Cybertron, tranqui uit Cybertron, akiraman uit Cybertron, diwnsdop uit Cybertron, The_One uit Cybertron, joop57 uit Cybertron, Theos uit Cybertron vs Hannibal uit -Camp Wine-, lootje uit Zwavel, tossa de mar, Foetsi, Davilaba uit hope, turboman uit southp…

• Het Bismarck Epos

Bismarck - - Diplomatie

*knip* Gevecht voor Gouden Muur (26.08.2012 8:32:28) Bismarck uit Cybertron, knakkert uit Cybertron, Shabum uit Cybertron, Khaleesi uit Cybertron, Talcahuano uit Cybertron, Spartacus uit Cybertron, tranqui uit Cybertron, akiraman uit Cybertron, diwnsdop uit Cybertron, The_One uit Cybertron, joop57 uit Cybertron, Theos uit Cybertron vs Hannibal uit -Camp Wine-, lootje uit Zwavel, tossa de mar, Foetsi, Davilaba uit hope, turboman uit southpark, Andy uit New Sparta, dumnorix uit Cisalpina, Glanum, …